Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Barracuda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    € 22,50 is inderdaad de avp van dit jaar en verwacht dan ook niet dat er veel dealers onder gaan zitten. Dit is namelijk echt een topper met mooie boeketten en mooie willows en dat uit een 200-grammer
    Laatst aangepast door BigSpender; 11 December 2007, 21:59.
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

    Comment


      #17
      Bij de Plantenhal is de barracuda 19.50

      scheeld weer :P

      Comment


        #18
        Bij mijn dealer kost deze pot 22.50 euro. Mooie prijs vind ik van deze super cake
        www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
        [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

        Comment


          #19
          Kom er nu pas achter wat een mooie pot dit is Volgend jaar zeker meenemen
          Gelukkig heb ik alsnog de perfecte vervanger, de All Paradise.
          'War does not determine who is right, only who is left.'

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door meerval Bekijk bericht
            Kom er nu pas achter wat een mooie pot dit is Volgend jaar zeker meenemen
            Gelukkig heb ik alsnog de perfecte vervanger, de All Paradise.

            Member Pyromaniac heeft de Barrucuda gefilmd tijdens een demo in Arnhem op 22december.
            Ook uit dit filmpje blijkt wat voor schoonheid deze cake is:

            Comment


              #21
              En wat is hij toch sjiek he.
              Je hebt een mooie willow, een subtiele crackling en een uitgebreide blauwe peony. Tempo is niet verkeerd en stijgt lekker hoog op.
              Top.

              Comment


                #22
                WAT een cake he.
                Ik ging helemaal uit mijn dak toen ik hem afstak. Dit was zeker een van de toppers van het jaar. Je betaald in verhouding eens wat meer voor een 200 grammer, maar hij is het echt dubbel en dwars waard. Het tempo ligt hoog en de knallen zijn echt hard.
                Ik heb hem goed op film staan, zal dit ooit nog wel eens uploaden.

                Comment


                  #23
                  Ik sluit me helemaal aan bij invader999. Een prachtige pot, z'n geld dubbel en dwars waard. Bij mij lag het tempo hoger zoals het hoorde, aangezien hij halverwege de cake bijna alles in één keer de lucht in schoot, wat voor een mooi gevulde lucht zorgde

                  Comment


                    #24
                    Dit is echt een superpot heb namelijk gister pas alles afgestoken dus ik kon de effecten goed zien en die waren SUPER!!.
                    Dit jaar weer de barracuda

                    Comment


                      #25
                      Ik vond nog een straatfilmpje op YouTube.
                      Op dit filmpje komt alleen de kleur blauw niet helemaal goed uit de verf.
                      Het blijft een hele mooie cake.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                        Ik vond nog een straatfilmpje op YouTube.
                        Op dit filmpje komt alleen de kleur blauw niet helemaal goed uit de verf.
                        Het blijft een hele mooie cake.

                        http://www.youtube.com/watch?v=xhJVQHCp3-U
                        In dat filmpje is inderdaad erg weinig blauw.
                        Nu zie je het blauw sowieso niet erg goed op het filmpje, maar in het echt is dit echt een belangrijke factor. Het vult de lucht erg netjes.
                        Ik heb mijn film geupload. Geniet er van.

                        Comment


                          #27
                          Wauw Invader. Op jouw filmpje komt de Barracuda pas goed tot zijn recht.
                          Goede beelden. Bedankt voor het delen.

                          Comment


                            #28
                            potentieel klantje voor mij aankomend oud en nieuw, ziet er netjes uit
                            Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today

                            Comment


                              #29
                              Ik heb deze cake ook gehad dit jaar. Heb er erg van genoten; volgend jaar koop ik deze zeker weer!

                              Filmpje van mij: http://nl.youtube.com/watch?v=xhJVQHCp3-U
                              www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
                              [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door ruben89 Bekijk bericht
                                Ik heb deze cake ook gehad dit jaar. Heb er erg van genoten; volgend jaar koop ik deze zeker weer!

                                Filmpje van mij: http://nl.youtube.com/watch?v=xhJVQHCp3-U
                                O dat filmpje was dus van jou?
                                Zie 4 posten hiervoor. Bedankt Ruben voor je filmpje.

                                Comment

                                Working...
                                X