Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Monster Trio

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Dan begrijp je het niet helemaal. Hij is enkele euro's lager geweest zelfs. Dat maakte hem super scherp. Dat heb je nu dus een stuk minder.
    Klopt, maar van de andere kant: voor deze prijs heb je veel slechtere potten!
    En ik vind de kleuren en de fishes gewoon zo mooi.
    Offline!

    Comment


      #62
      Mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling.
      De moeite niet waard om er nog woorden aan vuil te maken.

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #63
        Toen ik aan het begin van dit topic de eerste filmpjes zag dacht ik: zo, die gaat direct 4x op mijn wishlist, maar nu ik zo het laatste filmpjes van Pyroguy zie begin ik hard te twijfelen... De peony's zijn wel mooi, maar zo af en toe zaten er gewoon geen fishes in...

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
          Mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling.
          De moeite niet waard om er nog woorden aan vuil te maken.

          movie
          oei! 4 of 5 schoten met de "normale" hoeveelheid fish das wel heel erg slecht! Ik hoop dat het er 1 uit een slechte batch was, anders is deze cake wel héél erg achteruit gegaan in een paar jaar tijd

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door jappy-b Bekijk bericht
            oei! 4 of 5 schoten met de "normale" hoeveelheid fish das wel heel erg slecht! Ik hoop dat het er 1 uit een slechte batch was, anders is deze cake wel héél erg achteruit gegaan in een paar jaar tijd
            Is volgens mij ook achteruit gegaan in kwaliteit, terwijl de prijs al jaren is gestegen.

            Comment


              #66
              een cake kan achteruit gaan in kwaliteit maar zo erg? en dan zeker bij Wolff een importeur die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

              als je de effect omschrijving ziet verwacht je fish en niet 2 zilvere vonkjes per schot. Jammer dat de crew al bij Wolff is langs geweest want ik wil graag weten wat Wolff er van vind dat deze cake zo aan kwaliteit heeft ingeboekt

              Comment


                #67
                Ik meen dat dat de speciaal gefabriceerde "Monster Duo Jappy-B&Stefantvs"- versie is gevuld met 10 gram pyrotechnische sassen. Mwah, hij is wel erg slecht op deze manier. Eigenlijk door de wetswijziging een achterhaalde cake die het kopen niet meer waard is.

                Comment


                  #68
                  Thanks Ruben, ik zat al aan een cakie te denken met me eigen naam erop voor dit jaar ! Thanks Man :-) Hij gaat er komen
                  http://www.stefandrukker.nl

                  Comment


                    #69
                    Adviesprijs 2011:€14,95
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #70
                      In prijs verlaagd?

                      Comment


                        #71
                        Was afgelopen jaar €15,20 dus dat klopt!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #72
                          zozo 25 cent verlaagd kijk eens aan.

                          Comment


                            #73
                            Mijn hersenen zeggen dat deze uit de collectie ging? Zit dat fout in mijn hoofd?

                            Comment


                              #74
                              Ja dat zit fout in je hoofd , want Nitraat12 heeft net gezegd wat de prijs is voor dit jaar..

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door ivivuurwerk Bekijk bericht
                                Ja dat zit fout in je hoofd , want Nitraat12 heeft net gezegd wat de prijs is voor dit jaar..
                                Vandaar mijn vraag ook, dankje voor de duidelijkheid, ik zal het updaten in mijn hersenen.

                                Comment

                                Working...
                                X