Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Monster Trio

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hey ik zie nu dat dat maar een omhulsel is.. dus moet je dat eraf halen als je hem af gaat steken of kun je het beter erom heen laten?

    Comment


      #17
      zou ik eraf halen, gewoon eraf scheuren en klaar.

      Comment


        #18
        Enkel de bovenflap eraf scheuren is voldoende, dan kan je de lont goed aansteken, de rest van het doosje/omhulsel kan je gewoon laten zitten, staat mooier haha.

        Comment


          #19
          Dus, openflappen plastic eraf (of niet, en dan hou je toch nog iets over wat erom heen moet blijven, dat zwarte ofniet?) ( Dit is het eerste jaar dat ik potten ga afsteken.. klinkt noob, maar met strenge ouders.. tsja..)

          Comment


            #20
            Dat zwarte bovenop met het Dynasty logo is gewoon ter bescherming van de tubes. Je kunt dat er op laten zitten, maar als je het er af haalt is het ook geen probleem hoor

            PS: Het klinkt niet noobachtig hoor, voor iedereen is er een eerste keer toch?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
              Dat zwarte bovenop met het Dynasty logo is gewoon ter bescherming van de tubes. Je kunt dat er op laten zitten, maar als je het er af haalt is het ook geen probleem hoor

              PS: Het klinkt niet noobachtig hoor, voor iedereen is er een eerste keer toch?

              :P

              Zal dat echt geen effect hebben dat als je dat zwarte er af haalt, dat ze dan iets hoger gaan..?

              Comment


                #22
                Hoe wou je hem gaan aansteken met het dekseltje er nog op? ;)
                Gewoon bovenkantje eraf halen dan heeft de cake het mooiste effect.

                Comment


                  #23
                  en is deze cake bevallen dit jaar??(08/09)

                  Comment


                    #24
                    Het was best een leuke cake, ik heb hem alleen kunnen zien in een doorlont projectje die ik samen met jeffo had gemaakt,
                    Filmpje op het eind zie je nog een paar enkele schoten van deze cake.
                    vdrvuurwerk.nl

                    Comment


                      #25
                      idd een leuk cakje om met zen 3jen door te lonten .
                      ik hoop dat hij nog wel waardt is met die prijs stijgingen
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                        idd een leuk cakje om met zen 3jen door te lonten .
                        ik hoop dat hij nog wel waardt is met die prijs stijgingen
                        Ik vind het juist zonde om hem 3 keer tegelijk af te steken. Deze cake heeft een orgineel effect en als je het in meervoud afsteekt valt dat helemaal weg. Het wordt wel spectaculair, maar ik zou liever 3 andere cakes doorlonten.

                        Filmpje:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                        Comment


                          #27
                          is en blijft een mooie cake

                          Comment


                            #28
                            Ik heb hem besteld. Ik hoop dat hij in zijn eentje ook de moeite waard is?
                            Vind hem op de filmpjes in ieder geval ontzettend mooi. Prachtige dat blauwe met wit

                            Comment


                              #29
                              Ik weet niet meer wanneer deze cake precies werd geintroduceerd, maar sinds introductie heb ik deze cake bijna elk jaar weer.
                              Blijft gewoon een topper met z'n mooie fish + blauwe peony!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Ik heb hem besteld. Ik hoop dat hij in zijn eentje ook de moeite waard is?
                              Vind hem op de filmpjes in ieder geval ontzettend mooi. Prachtige dat blauwe met wit

                              Comment


                                #30
                                ook zeker een mooie pot heb hem ook al meerdere keren gehad en gezien en ik blijf hem mooi vinden. dit vind ik de mooiste pot op het gebied van fish effecten.
                                deze pot is ook echt in zijn eentje de moeite al waard!

                                Comment

                                Working...
                                X