Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Le Mans

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Graag zou ik de vraag dan anders formuleren.

    Ik twijfel om deze pot te kopen. Is het volgens jullie deze cake zijn geld waard, of zijn andere cakes die beter en mooier zijn voor deze prijs klasse?

    Comment


      #17
      Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.
      Elk schot heeft een spinner waaruit nog een mooie palm uit draait. Een vrij uniek effect toch.
      Maar als het je totaal niet aanspreekt moet je hem uiteraard laten staan, anders; zeker kopen!

      Comment


        #18
        Bedankt voor je advies! Ik koop hem gewoon erbij.

        Comment


          #19
          bij mij schoot hij door , maar dit zorgde er wel voor , dat hij z'n geld dubbel en dwars waard was , de pot duurde bij mij 8 seconden , en de effecten waren gigantisch , ze waren zo breed als de straat en ze kwamen bijna tot aan de grond , en die whirl van te voren maakte het dan helemaal af , dit was de 1e keer datn ik hem had maar zeker niet de laatste keer .

          hij staat trouwens goed op film
          www.thundershow.nl

          Comment


            #20
            Bijzondere effecten, zoals verwacht. Iedereen stond er verbaasd naar te kijken. Prachtige hoe de effecten rustig tollen, hij even wacht en dan nog zo'n groot effect uitwerpt.

            Comment


              #21
              Ik had deze pot zonder stijglading... niet erg fijn kan ik je zeggen om 13 van deze schoten op de grond mee te maken! Erg slecht, maarja kan natuurlijk altijd gebeuren.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
                Ik had deze pot zonder stijglading... niet erg fijn kan ik je zeggen om 13 van deze schoten op de grond mee te maken! Erg slecht, maarja kan natuurlijk altijd gebeuren.
                Huh, en hoe moet ik dat voorstellen dan? Zat er géén stijglading in of een beetje?
                Ontplofte de 13 shots in de pot of kwamen ze nog er uit? Ging de spinner nog af of was dit ook onderdeel van de stijglading..

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                  Huh, en hoe moet ik dat voorstellen dan? Zat er géén stijglading in of een beetje?
                  Ontplofte de 13 shots in de pot of kwamen ze nog er uit? Ging de spinner nog af of was dit ook onderdeel van de stijglading..
                  De pot bleef staan en gaf ipv de knal omhoog met draaikolk alleen die draaikolk in het buisje, soort fontein dus. Ik zag gelijk dat het fout ging en daarna enorme knallen, alle 13 knalden 1 voor 1 uit elkaar. Echt hele harde knallen waren het, gelukkig voldoende afstand genomen anders had het goed mis kunnen gaan.

                  Comment


                    #24
                    Deze cake valt mooi te combineren met de Crossette King van lidu aangezien die ook een silveren spinner erin heeft. Heerlijk om alvast speciale doorlontprojecten te gaan bedenken voor aankomende jaarwisseling

                    Comment


                      #25
                      Ziet er goed uit en die spinners zijn wel grappig

                      Comment


                        #26
                        hij staat op de lijst voor dit jaar ;)

                        Comment


                          #27
                          Da's jammer zeg! Had hem nog wel wiilen halen dit jaar

                          Comment


                            #28
                            Deze cake is dit jaar vernieuwd, geen 13 maar 10 schoten, maximaal gevuld en nieuwe effecten.

                            Comment


                              #29
                              Weet je de nieuwe effecten ook ?
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                #30
                                KLIK VOOR FILM
                                Als het niet werkt: doel opslaan als!

                                Met dank aan FPM voor de film.
                                De boeketten zijn wel heel erg groot, maar had liever dat ze er een andere cake van gemaakt hadden, aangezien dit niet echt 'Le Mans' meer is.. Zeker zonder spinners

                                Comment

                                Working...
                                X