Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Pharao

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb deze ook afgestoken dit jaar.
    En hij gaf helemaal geen brocades! Heeft iemand hier ook last van gehad? Het waren meer gekleurde waves..
    Bleef een leuk effect, maar ik had me echt verheugd op flink wat brocades..

    Comment


      #17
      Ik heb deze ook gehad en ik had ook geen brocades, maar het waren volgens mij ook geen waves. Ik weet niet precies wat voor een effect het was, maar ik was er in ieder geval wel tevreden over

      Comment


        #18
        Tja dat klopt wel maar ik heb Pyro Trio afgestoken en die gaven ook een ander effect dan het filmpje beschreef..
        En dat geeft mij dan de indruk dat de filmpjes onbetrouwbaar zijn!

        Comment


          #19
          Het vreemde van deze pot is dat hij twee verschillende effecten heeft.
          Een vriend van mij had hem ook gekocht. En de effecten waren behoorlijk anders. Snap er ook echte helemaal niets van. Zelfde winkel, zelfde pot
          Fireworks works :cool: :biertje:
          [B]vuurwerkjunkies.hyves.nl[/B]

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Bekijk bericht
            Het vreemde van deze pot is dat hij twee verschillende effecten heeft.
            Een vriend van mij had hem ook gekocht. En de effecten waren behoorlijk anders. Snap er ook echte helemaal niets van. Zelfde winkel, zelfde pot
            Kun je me vertellen welke 2 effecten je zag dan?

            Comment


              #21
              Hier een filmpje van mij: http://nl.youtube.com/watch?v=uqS9p4XI-yw
              www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
              [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

              Comment


                #22
                Bedankt voor het posten.
                Hier hebben we toch wel wat meer aan dan het filmpje van Wolff. Het zijn inderdaad een soort waves, of heb ik dat verkeerd?

                Comment


                  #23
                  Heel vreemd dit, maar wel een typisch voorbeeld van een effectswijziging welke niet genoemd is. Er zijn vele cakes die in de laatste maanden geleverd worden en niet zijn zoals ze benoemd zijn en op demo's aangeboden worden.
                  Moet zeggen dat dit het effect wel goed vervangt, je hebt nog altijd een prachtige cake, maar de willows is waar je het voor koopt, dat krijg je niet en dus érg zonde.

                  Bedankt voor het delen in ieder geval, zeker goed om dit jaar uit te zoeken wat we volgend jaar kunnen verwachten hiervan.

                  Comment


                    #24
                    Inderdaat een vreemd effect, maar ondanks dat vind ik dat hij op het filmpje van
                    Ruben wel grote boeketen heeft.

                    Comment


                      #25
                      dit valt me wel tegen dat het niet echt brocades zijn daarvoor wilde ik hem juist kopen weet iemand nog een pot met een redelijke prijs en een mooie brocade effect geeft ?

                      Teun

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                        dit valt me wel tegen dat het niet echt brocades zijn daarvoor wilde ik hem juist kopen weet iemand nog een pot met een redelijke prijs en een mooie brocade effect geeft ?

                        Teun
                        Leuk dat je erover begint, wij zijn namelijk recent bij Wolff Vuurwerk geweest en zij hebben aangegeven dat er geen bewuste wijziging is gemaakt in het effect van de Pharao. De film die wij op de demo hebben gemaakt vorig jaar, de cake met het juiste effect, die kwam uit dezelfde voorraad die daar reeds stond en aan de dealers is uitgeleverd. Zij hebben het nooit te horen gekregen dat deze cake anders was qua effect en noteerden het dan ook direct. In China hebben ze hem dit jaar wederom gezien en hij was weer gewoon met gouden effecten, zo zal hij dit jaar dan ook weer worden geleverd.

                        Wat er is gebeurd weten ze nog niet, ze hebben de klacht genoteerd en gaan er zeker naar kijken. Feit is dus dat Wolff geen wijziging heeft opgedragen, dat de Pharao gewoon goud hoort te zijn en dat ze dit jaar wederom de Pharao met de gouden effecten zoals altijd importeren.

                        Comment


                          #27
                          Ik heb deze cake ook gezien afgelopen jaarwisseling. Echt een prachtige pot met hele grote mooie gouden effecten! Bij ons was hij gewoon zoals hij hoorde


                          Comment


                            #28
                            Hoeveel gram kruit bevat dit potje eigenlijk?
                            En als ik het goed begrijp is het filmpje van Ruben gewoon de goede versie?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Hoeveel gram kruit bevat dit potje eigenlijk?
                              En als ik het goed begrijp is het filmpje van Ruben gewoon de goede versie?
                              dit potje heeft 180 gram kruit, wat neerkomt op een 12 gram per schot.

                              de effecten zijn waanzinnig mooi en groot...!

                              Comment


                                #30
                                14 pharao

                                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                                Comment

                                Working...
                                X