Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Jet Attack

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik zou voor dat geld liever een heavy 3 pakketje pakken, die zijn toch iets beter. Ik koop van dit potje er 2, met 35% korting kost dit toch haast niks.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    Comment


      #17
      Erg leuk potje. De knallen waren niet heel hard, maar de boeketten zeker wel leuk. Hij heeft veel verschillende effecten.

      Dit potje is trouwens onwijs klein. Maar het effect is er zeker niet minder om.

      Hier nog een foto van de Jet Attack

      Comment


        #18
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #19
          Hier mijn filmpje!

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #20
            Had dit potje 1x, maar toen ik thuis in de tas keek had ik er 2 . Erg leuke potjes voor in de avond, ik stond er versteld van dat dat uit zo'n klein potje kwam.

            Comment


              #21
              Tja... Het blijft een leuk ding. Iedere keer wordt je toch weer verrast wat er uit zo'n dingetje kan komen. Harstikke leuke dingen gezien de prijs. Duurder worden moet hij echter niet. Meer dan 5 euri is ie ook weer niet waard

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                Tja... Het blijft een leuk ding. Iedere keer wordt je toch weer verrast wat er uit zo'n dingetje kan komen. Harstikke leuke dingen gezien de prijs. Duurder worden moet hij echter niet. Meer dan 5 euri is ie ook weer niet waard
                Helemaal mee eens.

                Heb hier 6 euro en nog wat voor betaald per stuk.

                Een aantal keer gehad. Verwachtte dat de omvang even groot als die van een Heavy potje zou zijn. Helaas niet. Doch mag de omvang van een product niet meewegen. Dat heeft dit potje anders wel bewezen. Gebruikt om 00:00 (wegens laag budget), mooie effecten en een redelijke burstknal!

                Voor degenen met een laag budget zeker goed te doen, zelfs om 00:00!

                Mvg,

                Flashing Diamond

                Comment


                  #23
                  Waarom zou een soort vuurwerk niet te doen zijn om 12 uur?
                  Omdat het niet opvalt?

                  Verder had ik hem 3 keer meegenomen voor een vriend van me en eentje ervan gezien toen we samen aan het stoken waren. Vond hem wel grappig, maar meer ook niet. Zou zelf liever een paar euro erbij leggen en een betere cake halen. De burstknallen zijn niet hard en de effecten heel klein. Of je moet dat juist leuk vinden
                  Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                  Comment


                    #24
                    Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #25


                      Leuk mini-cake voor in de vooravond.
                      Uitwerking is verassend goed voor z'n kleine formaat.
                      Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                      Comment


                        #26


                        HD
                        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                        Comment

                        Working...
                        X