Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Barcelona

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ben blij dat ik hem dit jaar weer heb gehad. Volle boeketten,veel kleuren,aanrader.
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #47
      Al 2 jaar laten staan, denk dat ik hem dit jaar erbij neem. Vind vooral de Gekleurde Palm/Crysanthemum er mooi!
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        #48
        Dan moet je snel zijn Janniek, want deze gaat uit de collectie dit jaar!
        Misschien dat ik hem ook maar eens aanschaf. Roep het nou al jaren, maar ik heb hem nog nooit gehad...

        Comment


          #49
          Ow dan moet ik hem zeker nemen, roep het ook al jaren maar is er niet van gekomen!
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #50
            Ook ik schaf hem dit jaar aan, ik heb het tenslotte aan mijn zoon beloofd en die is Barcalona fan en het is nog een prachtige cake ook. Toevallig zat ik deze cake net te bekijken toen ik Janniekske bericht zag
            Laatst aangepast door Torrr; 17 November 2011, 08:43.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #51
              Filmpje!

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

              Comment


                #52
                Heeft deze cake nou 2 verschillende? Uitwerkingen verschillen op sommige films ...
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment


                  #53


                  Tip: Kijk in HD
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #54
                    deze aangeschaft dit jaar omdat ze in de aanbieding waren met de Eagle Eye wegens het uit de collectie gaan, wat een toppertjes waren het beide!

                    hier straatfilmpje van mijn kant:

                    http://www.youtube.com/watch?v=FDTNF...1&feature=plcp

                    Comment


                      #55
                      Dit jaar gratis gekregen bij mij bestelling, kwam goed uit want wou hem zoiezo in de collectie dit jaar aangezien het nog kon. Prachtige cake, zeker door zijn afwisselende effecten en grote boeketten.

                      Filmpje:
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                      Comment


                        #56
                        Iemand nog een winkel waar deze nog verkocht worden? zoek deze namelijk maar aangezien die uit de collectie is is ie nog nauwelijks te koop...
                        www.youtube.com/pyroboysNOP

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Ook ik schaf hem dit jaar aan, ik heb het tenslotte aan mijn zoon beloofd en die is Barcalona fan en het is nog een prachtige cake ook. Toevallig zat ik deze cake net te bekijken toen ik Janniekske bericht zag
                          En dat was 2011 en ik heb hem toen dan wel aangeschaft maar niet geschoten en vorig jaar is hij door de weersomstandigheden wederom blijven staan dus mag ik over enkele dagen van deze mooie cake gaan genieten
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment

                          Working...
                          X