Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Barcelona

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    *Zet bij op het lijstje van :"must haves"*
    Guess who's back?

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
      Hier een filmpje van de Barcelona 2008/2009

      Zelf heb ik hem nog nooit gehad, maar afgaande op dit filmpje zal ik hem zeke rin mijn achterhoofd houden voor dit jaar

      movie
      Ik denk dat ik hem ook maar neem dit jaar. Op die film zien de boeketten er echt groot uit! Jammer dat ook hier geen finale in zit.

      Comment


        #33
        Wederom mijn filmpje. Ik vond de Barcelona nogal tegenvallen, maar dat is misschien een kwestie van smaak.
        http://www.youtube.com/user/VISForce1

        Comment


          #34
          Waarom vond je hem in jou ogen tegenvallen dan?
          Oorspronkelijk geplaatst door Vis Bekijk bericht
          Wederom mijn filmpje. Ik vond de Barcelona nogal tegenvallen, maar dat is misschien een kwestie van smaak.

          Comment


            #35
            Ben ik ook wel benieuwd naar, want ik was van plan hem te bestellen dit jaar. En als hij tegen valt kan ik natuurlijk beter een andere mooie cake nemen

            Comment


              #36
              Ik ga hem ook halen,Een pot met geel in de multicolor boeketten,Kom je niet vaak tegen,Over de rest van de effecten ben ik ook te spreken,Ben benieuwd hoe hij in het echt gaat uitpakken,Zal een review plaatsen als ik een ervaring rijker ben.
              Light some fireworks, and see who answers.

              Comment


                #37
                Tja, het is maar waar jullie zelf van houden. Voor dit type cake vind ik de effecten wat magertjes, ook geen finale. Dat kan veel beter met een 300+ grams cake. 32euro is iets te duur vind ik.

                Mijn voorkeur gaat uit naar de Ceasar, 2x Batlle, 2x Hawaii of 10euro bijleggen voor een Sniper. En die laatste is echt het mooiste legale vuurwerk ooit. (denk ik ;))
                http://www.youtube.com/user/VISForce1

                Comment


                  #38
                  Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #39
                    dit blijft in mijn ogen toch echt een topper. alleen het is jammer dat hij niet met zijn tijd mee gaat omdat ik in deze pot toch een finale mis.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door trench Bekijk bericht
                      dit blijft in mijn ogen toch echt een topper. alleen het is jammer dat hij niet met zijn tijd mee gaat omdat ik in deze pot toch een finale mis.
                      Ik denk als deze pot een spectaculairdere opbouw had gehad ook duurder was geweest.
                      Maar nu past ie gelukkig binnen mijn budget

                      Comment


                        #41
                        het waren mooie bouqueten.
                        ik was alleen erg teleur gesteld over de grote van de uitwerkingen, die waren gewoon net zo groot als een pot van heavy 3.

                        Comment


                          #42
                          Ik had ook de Barcelona, alleen was die van mij heel anders als op de filmpjes in dit topic. De effecten waren heel anders. Ik heb hem gefilmd, dus de film zal binnenkort in dit topic verschijnen. De effecten die mijn Barcelona had waren echt super! Groot, mooi en met harde burst en zeker niet te vergelijken met een heavy 5 potje. Echt een 100% aanrader. Ik had de Barcelona trouwens bij Vuurwerkland Steenbergen uitgezocht als vervanger voor de Colour Explosion van Beko, die uitverkocht was. Dus heb ik met korting lekker maar 19,33 voor de Barcelona betaald.
                          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                          Comment


                            #43
                            Ik vind de filmpjes er goed uitzien.

                            Denk dat ik hem dit jaar neem.
                            Iemand afgelopen jaar ervaring met deze cake?
                            Aan te raden of juist niet?
                            Laatst aangepast door Fidakk; 17 December 2010, 01:50.

                            Comment


                              #44
                              Ik zou hem zeker weten nemen. Effecten zijn groot en mooi + harde burstknallen. Misschien koop ik hem dit jaar wel weer een keertje, terwijl ik niet vaak een cake meerdere jaren achter elkaar koop
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment


                                #45
                                TenJ, heb je die film nog? (Zie je post van 2 januari)
                                Vanaf de eerste keer dat ik me verdiepte in Wolff viel deze cake me al op, maar heb hem nog nooit aangeschaft.
                                Waarom weet ik eigenlijk niet..
                                Volgend jaar dan maar

                                Comment

                                Working...
                                X