Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Barcelona

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zeker één van de beste nieuwe potten uit de Dynasty- serie. Begint al heel goed met de dragon- egs er achter aan, daarna nog een lichte palm met knetter en daarna ook nog wat mooie goude effecten met een mooi gekleurd boeket. Zeker een van de beste potten uit de nieuwe 500 grams serie.

    Comment


      #17
      Zo hee wat een doede commentaren van iedereen! Dat wordt nog lastig kiezen zeg..
      Gr. Alex:bye:

      Comment


        #18
        Dit is nou het vuurwerk waar je het voor doet. Verschillende effecten, allemaal even speciaal en uitgebreid, en de prijs is harstikke goed.
        360 gram kruit voor 29 euro, zeker scherp geprijst.

        Dynasty heeft veel van deze uitschieters, ik moet echt eens een dealer in de buurt gaan opzoeken ze hebben optimaal gebruik gemaakt van de nieuwe wetgeving

        Comment


          #19
          Daar ben ik het zeker mee eens! Dezo pot komt ook in mijn collectie dit jaar. Dynasty is goed bezig, hopelijk komen er dit jaar ook nog mooie cakes bij
          www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
          [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

          Comment


            #20
            De prijs van de Barcelona zal waarschijnlijk worden opgetrokken naar 32 euro.
            Maar dan nog vind ik het geld waard voor deze prachtige cake.
            Tijdens de demo weer aan het werk gezien en bij deze pot hoef ik over de aanschaf niet te twijfelen.
            Laatst aangepast door moontan; 5 September 2007, 23:32.

            Comment


              #21
              Maakt voor mij echt geen zak verschil, 29 of 32 euro. Hij blijft goed.
              In ieder geval bedankt voor de informatie, Fred.

              Comment


                #22
                met 2 tegelijk wordt je helemaal paranoja , wat 'n geweld hier uit kwam was gewoon niet gezond meer , m'n stembanden zijn dan ook flink op proef gesteld , en de bestellijsten van vele omstanders ook volgens mij .
                www.thundershow.nl

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
                  m'n stembanden zijn dan ook flink op proef gesteld
                  Wat bedoel je daar nou weer mee? Schreeuwde je van opwinding ofzo?

                  Comment


                    #24
                    ja ik scheeuwde van opwinding , ik ben nogal snel aangeschoten dus 1 flugeltje was al genoeg (14jaar) .
                    www.thundershow.nl

                    Comment


                      #25
                      Lol, wist je dat 1 flugel aan alcohol gelijk staat aan 0.1 bierglas? (1 flugel is 10ml x 10% alc, 1 bier is 200ml x 5% alc) Dan zou ik maar niet gaan drinken.
                      Volgens mij zat het nogal tussen je oren.

                      Deze is besteld voor 2007-2008, dus ik zal hem filmen en hopelijk (toch in iets mindere mate) als Damianus ook uit mijn dak gaan.

                      Comment


                        #26
                        Aanrader hoor deze cake.
                        mooie duidelijke afwisslende boeketen en een super prijs!
                        Top!

                        Comment


                          #27
                          iemand ervaring met deze pot (08/09) ?? ziet er wel allemaal goed uit dusss...

                          Comment


                            #28
                            daar ben ik ook wel nieuwschierig naar... Ik wil hem eigenlijk dit jaar aanschaffen.

                            filmpjes zijn welkom

                            Oorspronkelijk geplaatst door ExTREme saLUt Bekijk bericht
                            iemand ervaring met deze pot (08/09) ?? ziet er wel allemaal goed uit dusss...

                            Comment


                              #29
                              Hier een filmpje van de Barcelona 2008/2009

                              Zelf heb ik hem nog nooit gehad, maar afgaande op dit filmpje zal ik hem zeke rin mijn achterhoofd houden voor dit jaar

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Laatst aangepast door boozebelly; 23 May 2009, 13:09.

                              Comment


                                #30
                                Dat filmpje ziet er zeer zeker goed uit. Mooie effecten voor die relatief wat lagere prijs.
                                ~Coen21

                                Comment

                                Working...
                                X