Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sacred World

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
    dat is dan wel weer zo maar als alles stijgt blijft alles natuurlijk dezelfde prijs kwaliteits verhouding hebben natuurlijk..
    hoppelijk heeft de dealer hier nog wat restanten staan van afgelopen jaar
    Ja ik geloof dat je een aantal dingen door elkaar haalt. (waar Mattenfreak je al op heeft gewezen). Bedoel je niet te zeggen, dat de prijs t.o.v andere dealers gelijk blijft? Dus de concurrentiepositie verzwakt niet door de prijsstijging.

    Jammer dat hij uit het assortiment gaat, laten we hopen dat er iets heel moois voor in de plaats komt.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
      Dat lijkt me inderdaad ook een interessante vergelijking, de prijzen liggen niet ver uit elkaar. De Golden Walls heeft echter veel minder kruitinhoud en geen boeketten in de lucht, en kost 35,00.
      Dat komt omdat de Golden Walls al heel wat langer bestaadt he. Oude bekende 200 grammers worden steeds duurder en vallen in het niets met alle nieuwe collecties van tegenwoordig. Al dat ouwe 200 grams spul staat tegenwoordig ook niet meer op mijn verlanglijstje (op de yellow caps na dan) omdat het gewoon te duur wordt voor wat je krijgt.

      Comment


        #33
        vuurwerkbieb

        Comment


          #34
          is die nog te koop dit jaar?:d

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Kl0otVi0ol Bekijk bericht
            is die nog te koop dit jaar?:d
            De rijswijkse vuurwerkhal heeft hem nog in het assortiment. Alleen via de webshop zichtbaar. In de folder staat ie niet.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
              De rijswijkse vuurwerkhal heeft hem nog in het assortiment. Alleen via de webshop zichtbaar. In de folder staat ie niet.
              OP = OP daarom staan ze niet in de folder .
              Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

              Comment

              Working...
              X