Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sacred World

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Erg goede cake, alleen heeft de harde wind het een beetje verpest.. de goude mines verwaaide heel erg helaas.

    Als de weersomstandigheden goed zijn, is dit een toppertje.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 15 July 2007, 10:39.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #17
      Hier had ik ook last van! Van de fan-shape was weinig meer te zien! Volgend jaar niet weer deze, want moet je je voorstellen dat het weer zo waait!

      Maar om toch positief te blijven, de crowns waren super!
      Gr. Alex:bye:

      Comment


        #18
        leuk blokje , maar 39 euro vind ik teveel , omdat ik niet zo 'n fan van mine's ben , en er voor de rest te weinig effecten in verwerkt zitten .
        want als het nou 4 salvo's van (brocade crown) waren dan was het voor mij wel intressant geweest om te kopen .
        www.thundershow.nl

        Comment


          #19
          Is er toevallig iemand die dit product en de Golden Walls (Pro-Line) hebben gezien in het echt? (dus niet op film)

          Ben benieuwd of de mine's een beetje met elkaar te vergelijken zijn? (kwa grootte)

          Comment


            #20
            Dat lijkt me inderdaad ook een interessante vergelijking, de prijzen liggen niet ver uit elkaar. De Golden Walls heeft echter veel minder kruitinhoud en geen boeketten in de lucht, en kost 35,00.

            Comment


              #21
              Ik heb beide eens in het echt gezien. Weliswaar van verschillende afstanden, wat het best lastig maakt. Maar zoals ik er nu over redeneer, heeft de Sacred World grotere mines (die hoger gaan) dan die van de Golden Walls.
              Ik denk niet dat je cakes tegen komt, die mines hebben die hoger gaan dan de Sacred World.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
                Ik heb beide eens in het echt gezien. Weliswaar van verschillende afstanden, wat het best lastig maakt. Maar zoals ik er nu over redeneer, heeft de Sacred World grotere mines (die hoger gaan) dan die van de Golden Walls.
                Ik denk niet dat je cakes tegen komt, die mines hebben die hoger gaan dan de Sacred World.
                Ik ben het met Lev-he eens.
                Ik vind de Sacred World een topper van jewelste (wel prijzig), en zal
                hem zeker weer aanschaffen (met 20% korting).
                Ik ben zelf gek op mines......dus!!
                Mek

                Comment


                  #23
                  Super mooie pot! ik heb niet zo'n hoog budget dus zal hem niet kopen maar dit is een hele mooie pot met mooie effecten in de lucht, mooie mines, Lekker tempo, met andere woorden prachtige pot zeker een aanrader, ondanks die toch best duur is.

                  Comment


                    #24
                    De adviesprijs is dit jaar zelfs gestegen naar €45,-, maar ik denk dat dit voor de liefhebber weinig meer uitmaakt. Je hebt een prachtige cake in je straat staan, mooie gouden mines en grote palm-boeketten erboven.

                    Ik heb hem dus afgelopen jaar gehad, het was echt een topper, anderen genoten er ook van, maar of ik hem dit jaar weer ga halen is nog maar de vraag. Er is zoveel te verkrijgen en ik vond het effect wat minder door het weer die nacht. Telt toch mee in je besluit voor komend jaar he.

                    Comment


                      #25
                      Wat een lyriek! Ik ben het met de weinigen eens die het niet veel aan vinden. Mines kan ik heel mooi vinden hoor, en met het aanbod daarin in NL ben je bijna wel aangewezen op een pot als dit of ProLine's Golden Walls. Maar hadden ze niet wat kleurvariatie erin kunnen doen? En een paar keer 2 palmtrees boven 3 mines?! Fijn hoor, die mines en brocades, maar mij vooral te eentonig qua kleur voor de prijs...

                      Comment


                        #26
                        Mogelijk dat de Sacred World niet meer in het assortiment zal terugkeren.
                        Wolff is bezig om voor het nieuwe seizoen een flinke uitbreiding in het assortiment door te voeren en daar past de Sacred World qua prijs/kwaliteit niet meer tussen.
                        We houden jullie op de hoogte.

                        Comment


                          #27
                          dat zou erg jammer zijn, want hier waren toch wel een hoop goede reacties over en ik vond dat deze pot toch wel een prima prijs kwaliteit verhouding al had eigenlijk.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
                            dat zou erg jammer zijn, want hier waren toch wel een hoop goede reacties over en ik vond dat deze pot toch wel een prima prijs kwaliteit verhouding al had eigenlijk.
                            De prijs moest dit jaar wederom stijgen en de prijs-/kwaliteitsverhouding waar Wolff voor wilt staan, geldt op de Sacred World dan niet meer.

                            Comment


                              #29
                              dat is dan wel weer zo maar als alles stijgt blijft alles natuurlijk dezelfde prijs kwaliteits verhouding hebben natuurlijk..
                              hoppelijk heeft de dealer hier nog wat restanten staan van afgelopen jaar

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
                                dat is dan wel weer zo maar als alles stijgt blijft alles natuurlijk dezelfde prijs kwaliteits verhouding hebben natuurlijk..
                                hoppelijk heeft de dealer hier nog wat restanten staan van afgelopen jaar
                                Nee, want de kwaliteit stijgt niet, alleen de prijs, dus de verhouding klopt niet meer...

                                Comment

                                Working...
                                X