Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Single shot ''mortal''

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    prijs van de mortal is verhoogd naar 6,80 , en dat is een van de twee redenen dat ik hem niet koop en de andere reden is : dat hij er erg slecht uitziet op het filmpje van de wolff demo 2007 vergeleken met het filmpje van vwk freaks .
    Laatst aangepast door damianus; 20 October 2007, 19:35.
    www.thundershow.nl

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
      prijs van de mortal is verhoogd naar 6,80 , en dat is een van de twee redenen dat ik hem niet koop en de andere reden is : dat hij er erg slecht uitziet op het filmpje van de wolff demo 2007 vergeleken met het filmpje van vwk freaks .
      Ik denk wel dat ik hem aanschaf. Ik hou punt 1 wel van die grote enkelshots mortieren, en hij is punt 2 best wel zeldzaam; weinig dealers hebben hem.
      Nou de mijne heeft hem dus wel, en ik ga uit van het filmpje van vwk-freaks. Zij maken het namelijk mee zoals ik hem mee ga maken.

      Comment


        #18
        werkelijk 'n geweldige single shot , 2 boeketten , veel kleuren , goeie kracht en ga zo maar door , ik vindt 6,40 wel 'n twijfel prijsje , maar kwaliteit heeft hij zeker .
        www.thundershow.nl

        Comment


          #19
          Ik heb gehoord dat deze er uit gaat. Kan iemand dit bevestigen (of juist niet)? Ik wou deze net gaan proberen dit jaar namelijk :(

          Comment


            #20
            Zover wij weten gaat deze Mortal er nog niet uit! Hij staat in ieder geval nog wel in ons assortiment.

            Mijn eigen persoonlijke keuze ging ook vaak uit naar deze eenknals pijp... Ik ben altijd wel enthousiast geweest over thunderkings (king of thunder, aftershock, call it) maar vind die kleine dingetje net op speelgoed lijken en de uitwerking is vaak niet groots.

            Deze mortal van Dynasty zit bij mij tot nu toe al een paar jaar in de vuurwerkzak voor oud en nieuw... Het is zeker een mooi mortiertje!
            Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

            Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

            Comment


              #21
              Ik zie dat de 'bedank knop' verdwenen is, maar harstikke bedankt voor de info. Ik denk dat de dealer waar ik ga bestellen hem dan dit jaar ook nog wel heeft! Ik vind zo'n single shot ook altijd leuk. Het heeft toch iets apparts en staat leuk bij de collectie. Ik heb al een paar single shots gezien (grote dan), maar dat is lang geleden dus ik kan me het niet echt meer herinneren. Alleen een kameraad van me had een paar jaar terug de Moonstone van Lesli, wat een slecht ding was dat zeg! Echt mager.
              Deze lijkt mij persoonlijk prachtig, daarom kan ik niet wachten hem te proberen

              Comment


                #22
                Hij staat niet meer in de dealercatalogus 2008/2009. Hij is dus niet meer te bestellen door dealers. Wel kan een dealer zijn oude voorraden nog opmaken en zo kan het dat een dealer toch nog deze verkoopt.

                Comment


                  #23
                  Na mijn grote verbazing zie ik inderdaad dat je gelijk hebt.

                  Ik heb het even na gevraagd in de winkel beneden en inderdaad, hij ligt eruit.
                  Wij hebben er nog enkele op voorraad, maar die zou ook snel opraken!

                  Reden om hem eruit te gooien:
                  Gebasseerd op wat er vorig jaar gezegd is door Wolff, lijkt het erop dat de prijs van het maken te hoog werd om een mooie verkoopprijs te maken... De prijs is gestegen omdat er dit jaar een ijzeren kooi om de dozen moet, wat dus geld kost. Vorig jaar schijnt er hier erg veel gezeur om te zijn geweest.

                  Beste vervanger volgens Harings:
                  Brilliant Widow
                  Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

                  Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

                  Comment


                    #24
                    Echt jammer, had me er zo op verheugd.. Helaas :(

                    Comment


                      #25
                      Mortal doet z'n naam eer aan helaasch...

                      Kan dit topic niet naar het archief?
                      Hij is uit het assortiment.

                      Wel een bruut apparaat zeg!

                      Had er vorig jaar 1, en besloten niet weer te kopen (value for money single shots valt vaak tegen)
                      Kwam bij Kuiper m'n bestelling afhalen en zag daar dat ze op de toonbank stonden voor 1 euro per stuk.
                      Kon m'n ogen niet geloven en heb de resterende 21 meegenomen. (net geen heel karton)
                      Voor 1 euro is dit een fabeltastisch ding (vind 5 euro nog een redelijke prijs)
                      Heb er 17 doorgelont, en de andere 4 los afgestoken. Helaas geen film gemaakt.

                      Resultaat is prachtig door de 3 effecten (crackling 'palmtree', red/green peony en crackling mine)

                      Filmpjes gevonden op youtube:
                      Mortal demo 2X
                      Mortal 1 X by Ruben63 & Maverick

                      Comment

                      Working...
                      X