Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Vuurwerkdumper Leiderdorp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    ik zie dat de prijzen zijn aangepast in de webshop. ik krijg idee dat sommige duurder zijn geworden maar ook andere goedkoper. klopt dat ? zoiezo de kungfu
    365 days a year pyromaniac

    Comment


      #77
      Eerste voorverkoop dag zit erop.
      Zaterdag zijn wij er weer.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
        Eerste voorverkoop dag zit erop.
        Zaterdag zijn wij er weer.
        Wij betekent dat jij er ook bent ??

        En hoe was de eerste verkoopdag in deze nieuwe Katanwinkel, alles vlekkeloos verlopen en veel animo gehad ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #79
          Sorry Arjan verkeerde woord keuze.
          Zaterdag heb ik een dagje vrij en daarna sta ik in Zutphen
          Hij is niet scherp maar
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpg
Vertoningen:1
Grootte:119,2 KB
ID:	1547961

          Comment


            #80
            Vandaag bericht gehad over het cadeau. Moet opgehaald worden op 28-12 om 15:00 omdat ze dan met alle winnaars op de foto willen. Erg leuk natuurlijk, helaas moet ik dan al in een andere winkel mijn bestelling ophalen. Heb gelijk contact opgenomen en ik kan het nu s'ochtends ophalen. Top service natuurlijk, vooral omdat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.

            Comment


              #81
              Verplicht s'avonds laat moeten halen hier, veel tijden zijn al gevuld :P Wilde eigenlijk er s'morgens 0800 bij zijn maarja..

              Comment


                #82
                Dat is mijn probleem nu ook! wil graag enkele cakes van de evo line! maar kan niet in de avond uren komen, ben overdag de 28e daar wel in de buurt.
                075 zaantjee

                Comment


                  #83
                  Zou er niet iets te regelen vallen?

                  Comment


                    #84
                    Ik zie trouwens dat hier vroeger vuurwerk4all zat?
                    is dit dan overgenomen door jullie?
                    want Wim, de eigenaar van vuurwerk4all had toen der tijd ruzie met Blaxx voorschoten. wat vgsm niet in zijn voordeel is afgelopen. heeft dit er iets mee te maken ?

                    Comment


                      #85
                      Wim is verder gegaan met XLFireworks, die zit alleen in de Haarlemmerstraat in Leiden. Katan heeft de vestiging in Leiderdorp, deze dus, volgens mij overgenomen

                      Comment


                        #86
                        ehhh koen volgens mij heb jij mail!!!!!

                        Comment


                          #87
                          Hey, en ik dan, ik heb precies hetzelfde probleem :(

                          Comment


                            #88
                            Ik heb de mail onbtvangen en zojuist mijn bestelling geplaatst!
                            Hopelijk komt nu alles goed en kan ik de Evolution artikelen in de middag ophalen!
                            Alsnog bedankt.

                            Gr koen

                            Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
                            ehhh koen volgens mij heb jij mail!!!!!
                            075 zaantjee

                            Comment


                              #89
                              Onze facebook actie in 5 dagen 10 prijzen is afgelopen
                              Winnaars van Xiamen - Air Attack - Macau 3 - Pyro show pakketten worden vandaag bekend gemaakt

                              Comment


                                #90
                                Vanmiddag de vuurwerkdumper even met een kort bezoekje vereerd.
                                Het ziet er allemaal keurig netjes uit , en de bunkers werden vanmiddag vol gezet.
                                Veel 2e gratis artikelen welke de moeite waard zijn :bijv. At Once 2 stuks voor 22 euro!.
                                De Pyro box 5001 mogen aanschouwen , afmetingen zijn zo,n 45 bij 45 cm(ik kan er een paar cm naast zitten), weegt wel zwaar, maar dat zegt natuurlijk niets.
                                Jammer dat er van die box waarschijnlijk geen filmpje meer komt (mines zitten er in iig wel in verwerkt)
                                Grtz
                                Mek

                                Comment

                                Working...
                                X