Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Vuurwerkdumper Leiderdorp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat mij juist meer opvalt is de extra cake die je erbij krijgt, de Survival

    In geen honderd jaar kost die pot 30 euro. (want als je Survival opzoekt daar staat er die prijs bij) 18mm caliber, nog niet eens 200 gram kruit, voornamelijk tails, neen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
      Nu komt de kapitalist in mij naar boven: laat die beste man lekker in de waan dat de vraag zo groot is dat mensen de box voor 100 euro gaan kopen. Zo werkt, hoe groter de vraag, hoe hoger de prijs.
      Echter is het natuurlijk niet slim, want de freaks rijden hier zo te zien voor bij. Best logisch omdat deze box voor 50-60 euro werd aangeboden tot voor kort.
      Ik begrijp het ook wel, deze box zullen ze ook voor 100 uitverkopen. Ik ga alleen inderdaad helemaal niet meer naar deze winkel, was van plan er nog meer bij te kopen. Maar een klantje meer of minder zullen ze niet zo spannend vinden.

      Comment


        Jammer inderdaad, had gehoopt/verwacht hier nog wat te bestellen.
        Doet zijn naam in ieder geval geen eer aan.
        Sla hem ook over dit jaar.

        Comment


          Zover bekend komen ze nog wel met acties dus hopelijk hebben ze daarom de prijs soms aan de hoge kant

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
            Zover bekend komen ze nog wel met acties dus hopelijk hebben ze daarom de prijs soms aan de hoge kant
            Nou daar hoop ik dan maar op ze hebben spullen die ik wil maar absoluut niet voor die prijs dan maar geen vuurwerk. En wanneer zou een dergelijke aktie kunnen zijn?
            365 days a year pyromaniac

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
              Nu komt de kapitalist in mij naar boven: laat die beste man lekker in de waan dat de vraag zo groot is dat mensen de box voor 100 euro gaan kopen. Zo werkt, hoe groter de vraag, hoe hoger de prijs.
              Echter is het natuurlijk niet slim, want de freaks rijden hier zo te zien voor bij. Best logisch omdat deze box voor 50-60 euro werd aangeboden tot voor kort.
              Weet je nog waar die voor die prijs werd aangeboden

              Comment


                Zoek even op http://www.onlinevuurwerkkopen.nl/ en je ziet er zo 5 of 6 die mooiere prijzen hebben dan hier

                Comment

                Working...
                X