Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Vuurwerkdumper Leiderdorp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
    De actie shop is 10 minuten geleden online gegaan!


    GOOD LUCK!
    Zijn deze acties nog geldig? Ik kan op de website bijv. de immortal special en de Zahna Replica in mijn winkelwagentje doen(Terwijl de voorraad op 0 staat). Krijg ik deze dan geleverd of wordt mijn bestelling geannuleerd/vervangende artikelen?

    Comment


      Wanneer er 0 voorraad staat zal deze verder in het bestel proces eruit gehaald worden en is dus niet meer te bestellen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
        Wanneer er 0 voorraad staat zal deze verder in het bestel proces eruit gehaald worden en is dus niet meer te bestellen
        Full traction ook uit verkocht dus? (omdat ik deze heb besteld samen met de Zahna Replica een paar dagen geleden) want die staat er ook niet meer bij.

        Edit: Trouwens, ik heb 2 bestellingen staan, een van de Zahna Replica met de Full traction en een met los spul, kan ik deze gewoon achter elkaar ophalen ivm 25 kilo regel?

        Comment


          Tot 6 december is de shop nog online, daarna gaat ie echt offline.

          Comment


            10% extra korting tot vanavond 24.00
            Code HAPPY

            Comment


              De Vuurwerkdumper

              1 uur ·
              ..

              WIJ ZOEKEN MEDEWERKERS!!!!!!
              Voor onze winkel in Leiderdorp zoeken wij nog 4 enthousiaste medewerkers. Bij voorkeur mannen tussen 16-19 jaar.
              De werkdagen zijn 29, 30 en 31 december.
              Heb je interesse of wil je meer informatie? Reageer per mail: [email protected]
              Laatst aangepast door Mosterdman; 14 December 2016, 07:47.

              Comment


                Beetje laat maar afgelopen jaar heb ik hier net zoals 2 jaar geleden weer mijn vuurwerk opgehaald, alles was geleverd, hoefde niet lang te wachten en de prijzen waren erg goed, ook erg aardige en behulpzame medewerkers, hielpen ook met het tillen van de dozen naar de auto, top winkel, dit jaar sowieso weer!

                Comment


                  Hebben jullie nog een paar kartonnen (oude, niet de bulkpack) Katan Thunderkings (van Supreme, niet goaltop int) over (per 4 thunderkings verpakt, 100 pakjes in een karton) want daar wil ik graag een paar kartonnen van in slaan :P

                  Comment


                    gaat dit jaar de shop ook nog open voor de freaks met een paar leuke doosjes tegen leuke prijsjes ?
                    365 days a year pyromaniac

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                      gaat dit jaar de shop ook nog open voor de freaks met een paar leuke doosjes tegen leuke prijsjes ?
                      Vraag ik me ook af, als ik wat geld over heb weer de Full Traction in slaan :P

                      Comment


                        Dat vraag ik me nou ook af

                        Comment


                          Zo, de Full Traction, Zanha Replica en Immortal Special zijn er weer bij. Vorig jaar van genoten dus dit jaar hopelijk ook weer.

                          Comment


                            En hij is weer online

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
                              En hij is weer online
                              Doe er nou even een linkje bij beste Rene

                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                2 waaiers 30mm €19,95 p/s

                                Comment

                                Working...
                                X