Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Kon het ook niet laten.
    Heb zo'n beetje alles wat ik wilde. Alleen jammer dat de Hypnotized en 500shots fluitpot al uitverkocht waren...

    Heb in ieder geval veel euroknallers gescoord, 2 Psycho Mania, 1 Shock Syndrome, een Flower Assortiment (á 3 waaiers), wat fluitpotjes, Lesli Lovin War en wat pijlen. Al met al bijna €220.

    Zag alleen dat ik de Going Loco vergeten was.. Baal wel een beetje, maar so be it.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      #92
      Aankomende week nieuwe Rubro en Royal Fireworks producten in de uitverkoop

      Comment


        #93
        Producten die jullie dit jaar niet in jullie assortiment hadden? Ben nu wel heel benieuwd om welke producten het gaat China By Night en Buurt Assortiment zou wel top zijn!
        Laatst aangepast door robinhood; 10 February 2013, 19:45.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
          Aankomende week nieuwe Rubro en Royal Fireworks producten in de uitverkoop
          www.haokanvuurwerkshop.nl
          Is er inmiddels al iets meer bekend over die nieuwe artikelen ?
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #95
            Heb net even op de site gekeken en de nieuwe artikelen van Royal en Rubro staan erop.
            Zitten mooie cakes tussen! En het is zeker de moeite waard om even te kijken.

            (Rubro) Gold Selection: Panoramic Palms, Forbidden Kingdom, Flash Banger, Pulse Driver, Blow Out, Double Identity, High Tension, Asian Sensation.
            (Rubro) Masterine: Nitro Wave, Elegance, Golden Show.
            (Royal) Galaxy Collection: Galaxy Collision, Universal Power.

            (Kan zijn dat ik wat vergeten ben)
            Laatst aangepast door robinhood; 13 February 2013, 20:46. Reden: Tekst aanpassing

            Comment


              #96
              Asian Sensation vind ik prachtig.

              Comment


                #97
                UPDATE WEBSHOP
                Vandaag nieuwe producten in de MEGA UITVERKOOP
                RUBRO - Masterline, PyroMania, Gold Selection
                ROYAL FIREWORKS - The Galaxy Collection
                Kortingen kunnen oplopen tot meer dan 50%
                Ook met kleiner budget kan je profiteren van de laagste prijzen
                vanaf €75,- kan je bestelling plaatsen.
                Bekijk al de aanbiedingen op www.haokanvuurwerkshop.nl

                Comment


                  #98
                  Webshop update

                  Webshop update
                  Nieuw ingekocht
                  RUBRO 1st class Super Pro 500 HURRICANE
                  Ook wel bekend als de Event cake nr 4 (2 schoten minder)
                  Door vele toch wel gezien als een hele mooie cake alleen was de prijs wat aan de hoge kant
                  Daar hebben we wat aan gedaan adviesprijs is €69,95 en bij ons nu in de webshop €39,95
                  Ook hier geld op is echt op

                  Oordeel zelf

                  Comment


                    #99
                    Er staat alleen bij dat ze niet in voorraad zijn.

                    Comment


                      o even oplossen

                      Comment


                        Ja, nu staan ze er wel bij

                        Comment


                          Top dat jullie al zo vroeg in het jaar jullie assortiment verversen! Binnenkort nog maar een bestelling plaatsen en dan de rest aan het eind van het jaar :P

                          Comment


                            Het is zo verleidelijk om te blijven bestellen ;)
                            Wel vind ik de 75 euro limiet onhandig als je al eerder voor meer hebt besteld.
                            Ik ga niet weer voor 75 euro bestellen als er 1 interessante cake bij komt.

                            Voorlopig denk ik dat ik ook ff stop met bestellen - moet nog budget gaan reserveren voor aantal kartonnen ;)

                            Comment


                              hahahaha idd, maarja je geld is eerder op dan je denkt he

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                                Het is zo verleidelijk om te blijven bestellen ;)
                                Wel vind ik de 75 euro limiet onhandig als je al eerder voor meer hebt besteld.
                                Ik ga niet weer voor 75 euro bestellen als er 1 interessante cake bij komt.

                                Voorlopig denk ik dat ik ook ff stop met bestellen - moet nog budget gaan reserveren voor aantal kartonnen ;)
                                Dat had ik al een soort van aangekaart in het begin. Staan weer leuke dingen bij, maar blijf steken op €50. En om dan weer €25 "zooi" erbij te kopen is zonde..
                                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X