Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
    Ik vind het logisch dat het niet EN/EN/EN kan zijn:
    En al vroeg in het jaar bestellen
    En dan korting krijgen op de producten
    En dan later ook nog bestellingen bij elkaar optellen om het maximale te halen uit het 'gratis vuurwerk'.
    Het gaat mij niet zozeer om het EN EN EN, maar om de duidelijkheid.

    Ik heb geprofiteerd van de vroege kortingen, feit. Maar ik heb ook bestelling staan tegen regulieren prijzen, waar ik in feite "recht heb op" gratis vuurwerk.
    En die combinatie is niet eerder besproken in mijn idee. En aan de reacties te zien, ben ik niet de enige.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      Graag getipt hoor ;)

      Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
      Ben zeer te vrede over hoe Haokan het aanpakt. Door de zeer lage prijzen voor mooie siercakes hoeven we geen tripjes te maken naar Duitsland of Belgie voor goedkope siercakes. Door Haokan hebben we dit jaar meer vuurwerk dan ooit te voren. Terwijl we vorig jaar meer euro's kwijt waren en minder vuurwerk hadden.

      Dus Haokan bedankt, dit word een top jaar !!!!!!!!!!

      Comment


        het gaat niet om en en en

        je heb een vroeg bestel voordeel zijn we heel blij mee
        maar als je dan 40 euro korting krijg bij bestelinge van 400 euro ( afgerond 10 % korting ) als je bestelt in sep
        maar bestel je in dec krijg je wat gratis twv 85 euro

        dat is in mij ogen toch raar kan je beter later bestellen
        als ik bij de demo 10% korting had bestelt was ik goedkoper uit geweest dan nu met de vroeg korting
        ( misschien krijg je dan ook nog gratis vuurwerk dat weet ik dus niet )

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
          het gaat niet om en en en

          je heb een vroeg bestel voordeel zijn we heel blij mee
          maar als je dan 40 euro korting krijg bij bestelinge van 400 euro ( afgerond 10 % korting ) als je bestelt in sep
          maar bestel je in dec krijg je wat gratis twv 85 euro

          dat is in mij ogen toch raar kan je beter later bestellen
          als ik bij de demo 10% korting had bestelt was ik goedkoper uit geweest dan nu met de vroeg korting
          ( misschien krijg je dan ook nog gratis vuurwerk dat weet ik dus niet )
          Het is je eigen keuze geweest toch om vroeg te bestellen..

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door mania4u Bekijk bericht
            Het is je eigen keuze geweest toch om vroeg te bestellen..
            klopt helemaal

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
              het gaat niet om en en en

              je heb een vroeg bestel voordeel zijn we heel blij mee
              maar als je dan 40 euro korting krijg bij bestelinge van 400 euro ( afgerond 10 % korting ) als je bestelt in sep
              maar bestel je in dec krijg je wat gratis twv 85 euro

              dat is in mij ogen toch raar kan je beter later bestellen
              als ik bij de demo 10% korting had bestelt was ik goedkoper uit geweest dan nu met de vroeg korting
              ( misschien krijg je dan ook nog gratis vuurwerk dat weet ik dus niet )
              Op alle producten in september zat (dacht ik) toch wel meer dan 10% korting op?
              Ik heb in ieder geval een gemiddelde van 40% korting hier.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Biertie Bekijk bericht
                Op alle producten in september zat (dacht ik) toch wel meer dan 10% korting op?
                Ik heb in ieder geval een gemiddelde van 40% korting hier.
                doe je het beter dan ik misschien net de duurder dingen gekocht ?

                Comment


                  Veel producten werden met hoge kortingen aangeboden, voor die producten gold ook op=op.
                  Vroeg bestellen heeft als voordeel dat je wat meer zekerheid hebt dat je een bepaald product zeker hebt.
                  Op nieuwe items zat altijd al minder korting, dat vroeg bestellen, zonder dat er nog andere acties bij winkeliers bekend waren is echt een eigen keuze. Ik heb veel van de op=op aanbiedingen gekocht, en daar zitten echt topdingen voor weinig bij ;)

                  Comment


                    Ik heb ook producten gekocht, voor veel minder dan de normale winkelprijs. Bv de silverbox van wolf voor 37.50. Normaal 99 euro. Dus ik heb mijn winst eruit. En dan nog een hoop andere producten die nu niet meer te krijgen zijn. Dus mijn korting ligt ver boven de 20 %. Mij hoor je dan ook niet klagen.

                    Maar ik kan me voorstellen, dat als je wat later besteld hebt je niet heel veel korting hebt. Want veel producten hebben nog steeds dezelfde prijs of iets erboven.

                    Comment


                      Tja, risico van bestellen denk ik, ik heb ook een aantal producten gekocht die later zelfs goedkoper waren. Zo lang dat er maar een paar zijn en de verschillen niet gigantisch, neem ik dat voor lief en zie ik het voordeel juist in het zeker stellen van mijn bestelling.

                      Comment


                        Leuk dat mensen volgens mij maar half lezen.
                        Het ging namelijk niet om gratis vuurwerk bij je vroege bestellingen, maar vanaf waneer dit wel geldt. Op een decemberbestelling heb je er namelijk wel "recht op". DAAR ging het om.
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                          Tja, risico van bestellen denk ik, ik heb ook een aantal producten gekocht die later zelfs goedkoper waren. Zo lang dat er maar een paar zijn en de verschillen niet gigantisch, neem ik dat voor lief en zie ik het voordeel juist in het zeker stellen van mijn bestelling.
                          het zou wel aan mij liggen maar ja als je dan vroeg bestel aanbieding krijg en later word het zelf nog goedkoper ja daar kan ik zelf echt niet tegen vroeg bestelen zou een voordeel moeten zijn

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                            Leuk dat mensen volgens mij maar half lezen.
                            Het ging namelijk niet om gratis vuurwerk bij je vroege bestellingen, maar vanaf waneer dit wel geldt. Op een decemberbestelling heb je er namelijk wel "recht op". DAAR ging het om.
                            dat was pas in de dec bestellingen uit me hooft iets van 2 dec voor de zena site is dat anders daar stond het al

                            Comment


                              Ik snap niet dat mensen zich hier druk om maken. Feit is gewoon dat bijna alle producten die heel vroeg in het jaar verkocht werden nu al uitverkocht zijn dus was het sowieso slimmer om vroeg in het jaar te bestellen. Ook waren de producten vroeg in het jaar veel goedkoper. Ik denk ook dat ik sowieso niet mag klagen met een korting van 65% op adviesprijzen.
                              Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                              Comment


                                Ben benieuwd wat Haokan gaat doen nu de Garden of Eden afgekeurd is.

                                Comment

                                Working...
                                X