Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    Is wel duidelijk ondertussen dan dat het voor heel NL geld. En meerder merken dit mogelijk bij nieuwe producten krijgen. Oude producten zijn er over het algemeen wel altijd genoeg op vooraad of optijd verscheept
    dat heb ik nu ook in de gaten dat het voor heel nl is en of de oude producten genoeg op vooraad is weet ik nog niet ik zie van zelf wel een mail maar we gaan gewoon weer op zoek naar wat ander

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
      inderdaad. Dus wesley,s beter lezen. Als de gene die hem aan winkels verkoopt niet kan leveren. Denk je dan dat Haokan met een fietsje naar china gaat of zo ?
      En wat denk jij dan, dat iedereen elk topic en elk bericht wat wordt gepost leest ? Ik vind jouw toon van mededelen een beetje sarcastich en totaal niet sociaal. Geef voortaan misschien een normaal antwoordt waar diegene en meteen ook anderen iets aan hebben, thnxxx

      Nu weer on topic : Haokan fireworks !!
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Haha ik weet het ja. dat ik wat rot over kwam. Maar hij vroeg het in meerde topics. Terwijl je vanochtend de post van royal haast niet kon missen gezien de meeste reactie vanmorgen daarop waren. ;)

        Maar idd weer ontopic. naar Haokan

        Comment


          ja veel interesanter naar haokan iemand nog tips ik ben nu op zoek naar 3 waaier ik dacht aan :
          de High Lighter
          de army f16
          total madness
          ZENA Triumph
          Laatst aangepast door wesley.s; 10 November 2013, 14:22.

          Comment


            Met die cake's noem je een paar prachtige en afwisselende cake's
            de high lighter en de army f16 zijn 2 toppertjes! (tenminste de high lighter op de demo wel)

            gr

            Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
            ja veel interesanter naar haokan iemand nog tips ik ben nu op zoek naar 3 waaier ik dacht aan :
            de High Lighter
            de army f16
            total madness
            ZENA Triumph
            075 zaantjee

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
              Met die cake's noem je een paar prachtige en afwisselende cake's
              de high lighter en de army f16 zijn 2 toppertjes! (tenminste de high lighter op de demo wel)

              gr
              ja het lijk mij ook weer helemaal top eerst afwachten van mail via ander winkel
              de high lighter wou ik al bestellen mar butjet was op ha ha

              Comment


                horizon of holland is dit jaar niet verkrijgbaar.
                We hebben we er al wat verkocht en zijn aan het uitzoeken wie het zijn.
                Graag ook even melden als je er eentje hebt gekocht dat maakt het voor ons wat makkelijker

                Comment


                  Heeft iemand evervaring met de potten: sensation van lidu,Pyro's Myth van hong deng long,
                  Shining Stars van herlat en Brocade Willow Tip van zena

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door milan Bekijk bericht
                    Heeft iemand evervaring met de potten: sensation van lidu,Pyro's Myth van hong deng long,
                    Shining Stars van herlat en Brocade Willow Tip van zena
                    De pyro's myth en de brocade willow tip zijn nieuwe producten, dus daar kan niemand ervaring mee hebben toch en wat betreft de andere producten adviseer ik jou hier op het forum te kijken, daar is genoeg info over te vinden !
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Webshop storingen

                      Afgelopen week is onze webshop 2 maal offline geweest wat natuurlijk voor jullie en voor ons echt lastig is.
                      Na lang speurwerk naar de oorzaak hiervan blijkt dat er iemand actief is die moedwillig met een programma de webshop heeft verstoord.
                      Onze webmaster heeft hierbij zijn datums/tijdstippen/ip adres zijn provider en welk programma hij hierbij gebruikt verzameld.
                      Nu lees ik dat andere vuurwerk websites de laatste tijd ook last hebben gehad van dat hun site offline is gegaan. (misschien dezelfde oorzaak).
                      Diegene is er denk ik niet van bewust wat hij hiermee veroorzaakt.
                      Om dit verder in de toekomst tegen te gaan hebben wij geen andere keus gehad om de info door te geven aan zijn provider.
                      Wat de provider ermee doet is niet aan ons. (een waarschuwing zou voor ons al voldoende zijn)
                      Hopelijk is het hiermee opgelost.
                      Mochten er meer vuurwerkwebsites zijn die hier ook last van hebben gehad dan kunnen ze met mij contact opnemen voor onze bevindingen

                      Comment


                        even twee vragen weet niet of ze al eerder zijn gesteld
                        Als ik twee bestelling heb gedaan kan ik ze wel op een dag op de zelfde tijd ophalen
                        en krijgen jullie ook nog een ''gewone'' vuurwerksite zonder kortingen maar met gratis vuurwerk?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door skyblue Bekijk bericht
                          even twee vragen weet niet of ze al eerder zijn gesteld
                          Als ik twee bestelling heb gedaan kan ik ze wel op een dag op de zelfde tijd ophalen
                          en krijgen jullie ook nog een ''gewone'' vuurwerksite zonder kortingen maar met gratis vuurwerk?
                          Alle bestellingen per persoon worden bij ons in de winkel samengevoegd tot 1 bestelling die dan ook in 1 keer kan worden opgehaald.

                          eind nov (begin dec.?) zullen de meeste producten in prijs gaan stijgen en vanaf dan komt er ook gratis vuurwerk bij

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                            Alle bestellingen per persoon worden bij ons in de winkel samengevoegd tot 1 bestelling die dan ook in 1 keer kan worden opgehaald.

                            eind nov (begin dec.?) zullen de meeste producten in prijs gaan stijgen en vanaf dan komt er ook gratis vuurwerk bij
                            bedankt voor het antwoord
                            komt er dan ook nog nieuwe collectie bij?

                            Comment


                              En de plutonium pijlen want zijn toch niet nieuw?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door milan Bekijk bericht
                                En de plutonium pijlen want zijn toch niet nieuw?
                                Van de plutoniumpijlen staat een review op fpm
                                Oorspronkelijk geplaatst door FPMuser AWG
                                beetje laat misschien, maarja ik probeer vuurwerk zolang mogelijk te ontwijken het hele jaar

                                die plutonium pijlen zijn prima, lekkere doffe knallen en weliswaar simplistische boeketten(het zijn maar gewone peony,s) toch zijn de kleuren helder en lekker gevuld. wat je mag verwachten van een 40 grammer maakt het waar.
                                heb er nog 3 liggen van vorig jaar en die gaan hopelijk dit jaar weer aangevult worden met 5 of misschien wel 10 extra.
                                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                                Comment

                                Working...
                                X