Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ja er was inderdaad heel dichtbij een brand.

    Comment


      De 28e hier een kleine bestelling opgehaald. Heb hier in februari besteld met als afhaalblok 5.15. Toen meteen op het forum gevraagd aan Jo of ik die tijd later in het jaar kon wijzigen wat geen enkel probleem was. Begin december een mail gestuurd en meteen antwoord dat ik het de 15e nog een keer moest sturen omdat ze dan alles gaan uitprinten en de tijden makkelijk gewijzigd konden worden. Dat dus gedaan en weer bevestigd gekregen. Toen kwam ik eergisteren in de afhaalruimte waar een man of 8 met een sip gezicht stonden te wachten op hun vuurwerk. Iedereen had zijn bon al ingeleverd. Toen vroeg de jongen achter de balie wat mijn afhaalnummer was en toen ik dat zei keek hij heel verbaasd. Deze stond al sinds 5.15 op mij te wachten achter de counter waardoor ik meteen alles mee kon nemen. Ik aangenaam verrast, maar de mensen voor mij minder. Wat mij opviel is dat er veel personeel buiten stond terwijl veel mensen al lang stonden te wachten. Succes nog achter de schermen bij Haokan Pijnacker. Ik weet nog niet of ik er volgend jaar weer ga bestellen omdat het toch een flinke rit is hierheen en de horror verhalen mij niet echt over de streep kunnen trekken.

      Comment


        Gisteren heb ik hier een bestelling opgehaald, heb even moeten wachten, en het lijkt wat hectisch in de bunker, ook als het bij het afhalen wat rustiger is. Misschien dat een electronisch systeem wat updates voor zowel de mensen achter de counter en in de bunker geeft hierbij zou kunnen helpen. Echter stond ik binnen 40 minuten buiten, vergeleken met twee jaar geleden vind ik dit zelf nog wel te doen, en schrikt het mij niet af van de zaak.
        Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

        Comment


          Kleine toevoeging: de grootste problemen leken te komen van miscommunicatie over wie welke orders aan het pakken was, en welke al gedaan waren. Dit zorgde voor dubbel gepakte orders die ook weer terug de bunker in moesten.
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pirke Bekijk bericht
            Een collega van mij is de 28ste geweest en die zijn omgedraaid. Ze konden niet lossen/uitleveren i.v.m. een brand in een naastgelegen pizzaria? Kom zelf niet uit de buurt, dus kan het niet verifiëren. Zijn vandaag terug gegaan en hebben alles netjes gekregen...
            Dit was zeker geen smoes hoor was iid een brandje bij de pizzeria maar wetende dat er ook een vuurwerk winkel in hetzelfde blok zit is het gelijk dikke paniek bij de brandweer.

            Comment


              Jammer om te lezen dat het weer zo mis is gegaan. Zelf was ik er om 6:45 en toen liep het al niet helemaal lekker. Zoals sommige al hebben gezegd het klaar zetten van bestellingen werkt gewoon niet. Toen ik mij melde bij de balie waren er in mijn tijd vak 3 bestellingen waarvan er al 2 klaar stonden alleen die van mij ontbrak. Het was ook geeneens een grote bestelling een kleine 20 tal producten maar hij was pas gereed om 7:05 en het werd ondertussen alleen maar drukker.

              Wat met dit systeem ook niet werkt is als mensen niet op de afgesproken tijd komen er kwamen namelijk ook meerdere mensen binnen die gewoon een uur te vroeg waren.

              Haokan wil veel vuurwerk verkopen maar op deze locatie gaat dit met zo'n systeem echt niet lukken Het is op deze locatie al 3x uit de klauwen gelopen qua wachttijden (1x bij Zena). Of ik hier volgend jaar weer bestel weet ik niet...

              Comment


                Eerste keer Hoakan. Moest 1e dag 13u afhalen, maar door berichtgeving hier besloten om 6u te gaan. Bestelling lag idd niet klaar, Er moest nog verzameld worden. Heeft echter nog 1.5 uur geduurd, viel mee vergeleken met anderen die dagdelen kwijt waren.

                Ze doen hun best, maar systematiek/uitvoering werkt niet. Te weinig man bij afhaalbalie, orderpicken duurt te lang producten lijken moeilijk te vinden of zelfs onvindbaar, foutjes bij orderpicken. Wisselend personeel.

                Het bestelsysteem op website vind ik trouwens wel top, voegt bestellingen automatisch samen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                  Jammer om te lezen dat het weer zo mis is gegaan. Zelf was ik er om 6:45 en toen liep het al niet helemaal lekker. Zoals sommige al hebben gezegd het klaar zetten van bestellingen werkt gewoon niet. Toen ik mij melde bij de balie waren er in mijn tijd vak 3 bestellingen waarvan er al 2 klaar stonden alleen die van mij ontbrak. Het was ook geeneens een grote bestelling een kleine 20 tal producten maar hij was pas gereed om 7:05 en het werd ondertussen alleen maar drukker.

                  Wat met dit systeem ook niet werkt is als mensen niet op de afgesproken tijd komen er kwamen namelijk ook meerdere mensen binnen die gewoon een uur te vroeg waren.

                  Haokan wil veel vuurwerk verkopen maar op deze locatie gaat dit met zo'n systeem echt niet lukken Het is op deze locatie al 3x uit de klauwen gelopen qua wachttijden (1x bij Zena). Of ik hier volgend jaar weer bestel weet ik niet...
                  Ze willen graag opboksen tegen winkels als vuurwerkhal, vuurwerkbunker en driesprong maar dat gaat gewoon niet met zo winkeltje

                  Comment


                    Gisterenavond hier een bestelling opgehaald, en alles soepel en vlot verlopen. Binnen 5 minuten lag alles in de auto. Bestelsysteem ook perfect. netjes samengevoegde bestellijsten wanneer je de bestelling aanvult, kunnen andere shops een voorbeeld aan nemen!! Ook zo door het jaar heen de bestelling kunnen opbouwen als er weer wat geld over is...

                    Ik zie veel problemen op het forum met bestellingen in de ochtend... en 's avonds is het uit ervaring vaak rustig bij de vuurwerkshops, en donker buiten... volgend jaar weer weer lekker in de avond me bestelling ophalen!

                    Comment


                      Vrijdagavond hier geweest, samen met mijn broer om onze bestellingen op te halen. Lekker druk in het kleine hokje en een hoop gezucht om ons heen. Er werden twee mega-orders uit de bunker gehaald van klanten voor ons en die bestellingen stonden blijkbaar nog niet klaar, waardoor de rij langer werd. Wij hadden het tijd blok 20:30 tot 20:45 uur op de bestellijst staan, maar we waren er 10 minuutjes eerder. Toen we onze bestellijsten hadden ingeleverd, ging het best snel hoor en iets over negen lag alles in de kofferbak.
                      Zo te lezen mogen wij niet klagen met de afhaaltijd en drukte daar. Maar voor de aanbiedingen in het voorjaar, wil ik best eventjes in de rij staan.
                      Voordat we in Pijnacker waren, zijn we in Oisterwijk geweest. Ook daar waren we 10 minuten tot een kwartier te vroeg. Er was niemand voor ons en 1 bestelling lag al klaar en de andere werd voor ons uit de bunker gehaald. Omdat we ook vuurpijlen hadden besteld, kregen we een pijlenstandaard mee waarvoor we niet hoefde te betalen. Misschien omdat we onze bestellingen al in het voorjaar hadden gedaan?
                      Nee, mij hoor je niet klagen over Haokan. En als ik weer mooie aanbiedingen voorbij zie komen aankomende maanden, kom ik volgend jaar gewoon weer terug.

                      Comment


                        [QUOTE=maasster;1026763]En je komt iets later aan dan dat je bestelling ruimschoots klaar staat zodat ze je net nog niet moeten bellen terwijl er 30man staat te wachten in het veel te kleine ophaalhokje?

                        Nee hoor, ik was zelfs vijf minuten eerder dan mijn afhaalblok. En daardoor was ik veel te vroeg bij Edwin

                        Comment


                          Vrijdagochtend om 06.45 mijn bestelling opgehaald. Was erg rustig en mijn bestelling stond helemaal klaar. Na een korte check stond ik binnen 10 minuten weer buiten. Erg fijn en een prima sfeertje. Jammer genoeg ook een minder prettige ervaring. De bij Haokan gekochte Event Cake no.3 knalde bij de laatste rij volledig uit elkaar. Gelukkig geen schade of verwondingen. Vandaag even een mailtje over gestuurd, kijken wat voor oplossing er geboden gaat worden. Verder dik tevreden over deze winkel dit jaar.

                          Comment


                            de beste wensen

                            Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
                            De evaluatie van afgelopen jaar.
                            Oisterwijk en Roosendaal geen problemen gehad.
                            Pijnacker: zoals jullie lezen zijn er gemixte berichten 95% van de klanten zijn waren snel geholpen en hebben geen klachten, wel hebben we op de 28ste tussen 10.00 en 14.00 uur een opstopping gehad wat geresulteerd heeft in langere wachttijd. Op de 29ste was het in de ochtend ook erg druk maar deze rij was snel weer ingelopen. Ik heb zelf op de 28ste mijn winkel in Oisterwijk verlaten en snel richting Pijnacker gereden om daar bij te springen.
                            Voor diegene die zo tussen 10.00 en 14.00 uur hun bestelling moesten ophalen was het inderdaad een lange wachttijd. Een personeelslid was uitgevallen omdat jij door zijn enkel was gegaan, de brand een paar deuren verder op hielp ook niet mee. Maar wat ik merkte is dat er toch nog veel hele grote bestellingen waren in de drukte en deze hele grote bestellingen zijn we te lang mee bezig om ze af te handelen waardoor klanten met kleine bestellingen dan ook langer moeten wachten. Voor aankomend jaar gaan we meer klanten met grote bestellingen benaderen om deze op te kunnen komen halen buiten de normale ophaaltijdstippen. bv meer in de nacht van te voren en evt ook later dan 21.00 uur op de eerste dag en op de tweede dag evt ook al om 05.00 uur open te gaan voor afhalen.
                            Ook diegene die flinke bestellingen hebben kunnen zelf ook een mailtje aan het eind van het jaar sturen voor hun bestelling buiten de drukte op te kunnen komen halen. buiten de opstopping tussen 10.00 en 14.00 uur eerste dag en de wat grotere drukte in de ochtend tweede dag is de rest allemaal goed verlopen. Voor mij is het nu om voor dit jaar zo veel mogelijk de grote bestellingen op aparte tijdstippen af te kunnen laten halen. We gaan er dit jaar weer vol tegen aan, deze maand al flink opkopen zodat het eerste weekend de shop weer open gaat.
                            Gr. Jo

                            Comment


                              Dit weekend al? Of eerste weekend Februari?

                              Comment


                                Wij kwamen de 28e om 11:30 onze bestelling ophalen. Bij aankomst stond er al brandweer en politie rond het pand. Iets verderop geparkeerd en toen kwamen er nog een aantal brandweerauto's langs gereden met sirenes aan. Later bleek er gelukkig niets bij haokan zelf aan de hand te zijn maar bij een naast gelegen pizzeria.

                                Eenmaal bij de afhaalbalie stond het bijna helemaal vol. Bonnetje hadden ze niet nodig zei het personeel ons nummer zou omgeroepen worden wanneer het klaar stond. Ondanks dat wij 1.5u hebben moeten wachten en later terug moesten voor 1 box was het voor ons niet zo erg. Lekker staan kletsen met andere freaks en de mensen van haokan deden overduidelijk hun best. Het was gewoon een samenloop van omstandigheden waardoor het even wat minder liep. Wel snap ik voor mensen die nog andere afspraken hadden staan of naar hun werk moesten dat het vervelend was.

                                Ben weer benieuwd naar wat jullie dit jaar voor moois in de aanbieding hebben en zal zeker weer een bezoekje brengen.
                                Laatst aangepast door spanischcracker; 2 January 2019, 11:20.

                                Comment

                                Working...
                                X