Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Binnen paar minuten weer buiten, perfect geregeld.

    Comment


      Ophalen bij Haokan Pijnacker was weer prima. Net als vorig jaar. Eerst kopje koffie van Albert. Vervolgens kon iedereen bekijken of alles klopte. Ruim de tijd gehad om te controleren. En, praatje maken met onder andere Jolly Roger Pyro! En tenslotte ook een postertje van De Vuurwerk Federatie opgehangen.

      Oja, en voor het ophalen, in de middag een praatje gemaakt met Torrr

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door HocusPocus.Pyro Bekijk bericht
        Ophalen bij Haokan Pijnacker was weer prima. Net als vorig jaar. Eerst kopje koffie van Albert. Vervolgens kon iedereen bekijken of alles klopte. Ruim de tijd gehad om te controleren. En, praatje maken met onder andere Jolly Roger Pyro! En tenslotte ook een postertje van De Vuurwerk Federatie opgehangen.

        Oja, en voor het ophalen, in de middag een praatje gemaakt met Torrr
        Was gezellig ff kletsen ja, veel plezier aankomende jaarwisseling
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Bijzonder kom er net vandaan Rn hadden een behoorlijke levering Rubro binnen gekregen. Bonnetje ingeleverd voor alleen een atomic bull maar ging nog wel even duren. Gevraagd of het weer net zo lekker ging als 2-3 jaar geleden en vriendelijk gepast weer 2 uur te wachten. Buiten nog aangeboden om te helpen of zelf even de box te halen maar dat mocht niet. Prima kom morgen wel weer buurten. Ben toch wel benieuwd waarom het weer mis loopt. Misschien handig niet te strikt op volgnummer te pakken maar een kleine bestelling zoalsdie van mij en ikkom keurig in het tijdvak mee te geven dan is ie maar weg. Nu heb je er morgen weer last van.

          Comment


            is dit alleen een winkel voor bestelingen en afhalen, of kan je in de winkel ook producten kopen zonder voorbestelling?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Kevinos Bekijk bericht
              is dit alleen een winkel voor bestelingen en afhalen, of kan je in de winkel ook producten kopen zonder voorbestelling?
              Je kan er ook heen voor de losse verkoop! Showroom zit boven!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                Mijn bestelling half zes opgehaald. Ging heel snel en was zo weer thuis met complete bestelling.

                Comment


                  Ik was er om 6.30 vanochtend, stond binnen een paar minuutjes buiten. Heb alleen m'n Rumble in the Jungle nog niet, de paar die ze nog in de bunker hadden staan konden ze niet vinden. Hopelijk komt die nog ergens uit een hoek vandaan aangezien dat toch het eerste escalatie stuk in mijn showtje moet gaan worden, dus wil hem wel graag hebben.. En anders hopelijk een gelijkwaardige vervanger *kuch* Transbomber *kuch*. Maar gaat goed komen!

                  Comment


                    het is gescaleert mensen staan hier 2 uur verder weet ik niet wat er aan de hand is

                    Comment


                      Ik moet vanavond tussen 19:00 en 20;00 uur, hopen dat het dan weer op orde is
                      16e jaar op vuurwerkcrew!!

                      Comment


                        Dat mensen deze winkel nog blijven bezoeken mag een wonder heten.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door joepie Bekijk bericht
                          het is gescaleert mensen staan hier 2 uur verder weet ik niet wat er aan de hand is
                          Mag toch hopen dat dit een grapje is na wat er vorig jaar of 2 jaar terug gebeurt is.

                          Comment


                            nee geen grap wat gebeurde er toen

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door joepie Bekijk bericht
                              nee geen grap wat gebeurde er toen
                              Toen hebben er mensen minstens 5 uur moeten wachten

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                                Mag toch hopen dat dit een grapje is na wat er vorig jaar of 2 jaar terug gebeurt is.
                                Vanmorgen ook bijna een uur staan wachten. Was er iets voor half negen. Vreselijk. Vorig jaar overgeslagen vanwege het jaar ervoor en nu toch weer in de verleiding geweest. Dit was de laatste keer...

                                Comment

                                Working...
                                X