Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Rijden nu terug vanuit Pijnacker, alles goed geregeld en in 10 minuten klaar. Helemaal top.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
      Ben ik er een jaartje niet, gaat alles goed bij Haokan. Misschien volgend jaar maar weer op de lijst zetten dan
      Jaah Kamikaze, ik miste je al! Was vorig jaar toch best nog wel gezellig met al die andere freaks?!!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        Zijn er minder klanten of is het gewoon beter georganiseerd?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
          Jaah Kamikaze, ik miste je al! Was vorig jaar toch best nog wel gezellig met al die andere freaks?!!
          Dat wel, maar een jaartje Brabantse gezellig mag ook wel haha. Volgend jaar misschien weer. Gaan we weer uitgebreid aan de koffie?

          Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht
          Zijn er minder klanten of is het gewoon beter georganiseerd?
          Beetje van beide misschien? Hoorde zo her en der wel meer mensen die Haokan Pijnacker in hadden geruild voor een andere winkel. En ze zullen ook vast wel geleerd hebben van de afgelopen jaren?
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht
            Zijn er minder klanten of is het gewoon beter georganiseerd?
            Vanmorgen werd tegen me gezegd dat er geleerd was van de fouten afgelopen jaar

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht
              Zijn er minder klanten of is het gewoon beter georganiseerd?
              De tijdsvakken zijn nu beter ingedeeld! Vooral de voege tijdsvakken laten het niet meer toe om veel mensen te kunnen bedienen met bestellingen! Vol is gewoon vol! Is nu veel beter verdeeld over 3 dagen!

              Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
              Dat wel, maar een jaartje Brabantse gezellig mag ook wel haha. Volgend jaar misschien weer. Gaan we weer uitgebreid aan de koffie?
              Bakkie kunnen we zeker weer doen! Als tie maar geen 7 uur duurt!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                Goed om te horen. Morgen 9.15 daar zijn dus zal wel goedkomen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht
                  Zijn er minder klanten of is het gewoon beter georganiseerd?
                  Ik verwacht minder klanten! Het kan een momentopname zijn maar toen ik even een kijkje nam bij de intratuin pijnacker zag ik bij Haokan bijna geen auto's staan en was het verdacht stil en leeg.

                  Comment


                    Perfect en snel geholpen. Nog even een praatje gemaakt en ze hadden de zaakjes veel beter op orde dan vorig jaar. Met de mooie prijzen van januari zal ik hier volgend jaar weer terugkomen.. Hoop dat er wel iets meer activiteit komt zoals het jaar ervoor.

                    Comment


                      Top om te lezen dat jullie allemaal snel en goed geholpen zijn, maar het verontrust mij dat er dus in bijna geen enkele winkel veel activiteit was ( dan is het inderdaad niet moeilijk alles snel uit te leveren ). Dat lijkt er inderdaad op dat veel mensen Hoakan links hebben laten liggen ?
                      Dat zou jammer zijn, want het is een top winkel, en ze hebben door het jaar heen altijd best leuke acties. Ik kijk iig alweer uit naar de acties van volgend jaar
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Ik denk dat veel mensen bang waren voor een herhaling van vorig jaar. Dit jaar is het gelukkig goed gegaan en hopelijk keert het vetrouwen in Haokan terug, want het blijft fantastische winkel

                        Comment


                          Was de 29ste hier om mijn bestelling af te halen. Het was inderdaad erg rustig. Heb even staan kletsen met het personeel en begreep daaruit dat het voornamelijk zo rustig was doordat ze alles gewoon beter geregeld hadden. Zo hebben ze nu zo nu en dan een leeg kwartier zodat bij een achterstand deze dicht gewerkt kan worden. De 29ste waren de bunkers al aardig leeg verkocht naar ik begreep. De stelling in de showroom met uitverkochte producten puilde dan ook aardig uit. Het is iig een top zaak waar ik al jaren kom en ben er volgend jaar zeker weer te vinden!

                          Comment


                            Kom hier al flink wat jaren en altijd het eerste afhaalblok gekozen op de eerste ophaaldag en het was weer als vanouds. Bestelling werd onder de ontvangstbalie vandaan geplukt, alles werd netjes gecheckt, de boel in de auto gezet en dat was het weer. Paar minuutjes werk. Top weer!

                            Comment


                              dit jaar voor het eerst naar Haokan Pijnacker geweest. service was top volgend jaar kom ik weer

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Top om te lezen dat jullie allemaal snel en goed geholpen zijn, maar het verontrust mij dat er dus in bijna geen enkele winkel veel activiteit was ( dan is het inderdaad niet moeilijk alles snel uit te leveren ). Dat lijkt er inderdaad op dat veel mensen Hoakan links hebben laten liggen ?
                                Dat zou jammer zijn, want het is een top winkel, en ze hebben door het jaar heen altijd best leuke acties. Ik kijk iig alweer uit naar de acties van volgend jaar
                                Dat gevoel heb ik ook. Truth been told, ik denk dat het ook zo is. Het jaar dat de CE verplicht werd, was Haokan een van de weinige die de gok durfde te nemen en kon daardoor veel voor weinig aanbieden (100K's voor nog geen 3 tientjes vergeet ik nooit meer haha). Tegenwordig hebben alle grotere winkels wel freakacties; Rijswijk/Zoetermeer, Steenbergen, Breda maar ook op veel andere plekken in het land. En vaak lijken de prijzen en aanbod elkaar niet heel veel te ontlopen. Gevolg hieruit is dan denk ik toch dat veel mensen eieren voor hun geld kiezen en het of dichter bij huis zoeken of gewoon een andere winkel zoeken. Haokan Pijnacker heeft een soort van reputatie opgebouwd lijkt het.
                                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X