Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door mania4u Bekijk bericht
    Voor de liefhebber: ik leeg binnen 5 min. Winkelwagen pijnacker. Zit een crashbox in.
    Ik zie hem nog steeds niet, zit steed te F5 en lol
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Wat een hoop gezeik weer zeg... Als je het hier te duur vindt, of als de site je niet bevalt - dan koop je toch ergens anders?? Bij mij liep het best soepel; heel even wit scherm, maar dat was zo weg. Eenmaal in de winkel nergens last meer van gehad. Ik zat niet op de populairste producten te jagen, dat scheelt, heb alles gevonden wat ik wilde hebben - en een beetje meer. Afhalen op de 28e voor 6u, voor de zekerheid

      Comment


        Ik had trouwens ook wel wat Tribal combi deals verwacht....wilde de maori hunter en de amarok serie wel kopen maar voor 14 euro per stuk haal ik dan liever fairytails...
        Ik houd van oude vuurwerkjes

        Comment


          Toen kwam er een Transbomber terug op de voorraad.. Wat een geluk :P

          Comment


            Ik zit voor Roosendaal ook heel de tijd te wachten of er nog een transbomber of crash box uit een winkelwagen komt... Maar tot heden niet.

            Kun jij daar iets over zeggen toevallig Jo?

            Comment


              ik ben er klaar mee.....was weer slecht georganiseerd....ik ga wel naar een andere dit jaar...eentje waar je wel op je gemak kan kijken voordat alles weg is...

              Comment


                Haha wat een paniek zeg. Groot verschil met reacties op FPM. Hier iedereen boos en slechte berichten, daar word het gewaardeerd wat een winkel doet, ondanks dat het soms uitverkocht is.

                Comment


                  Inderdaad een heel verschil met FPM Bizzle. Snap al dat gezeik hier ook niet. Site deed het gewoon prima, misschien een minuutje vertraging maar bij lange na niet zo erg als andere jaren. Goede aanbiedingen, goed assortiment. Dat alles zo uitverkocht is rekent men hier Haokan voor aan? Wat kan Haokan er aan doen dat al die mensen op die cakeboxen zitten te azen? Volgens mij is het al lang en breed bekend dat veel boxen zo zijn uitverkocht dus moet je maar op een teleurstelling rekenen en blij zijn als het toch lukt.

                  Comment


                    1 minuutje vertraging? bij jou misschien wel ja maar ik zag pas iets om 6min over 7....toen was alles al pleite

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                      Haha wat een paniek zeg. Groot verschil met reacties op FPM. Hier iedereen boos en slechte berichten, daar word het gewaardeerd wat een winkel doet, ondanks dat het soms uitverkocht is.
                      Alle 6 berichten bedoel je?
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                        Inderdaad een heel verschil met FPM Bizzle. Snap al dat gezeik hier ook niet. Site deed het gewoon prima, misschien een minuutje vertraging maar bij lange na niet zo erg als andere jaren. Goede aanbiedingen, goed assortiment. Dat alles zo uitverkocht is rekent men hier Haokan voor aan? Wat kan Haokan er aan doen dat al die mensen op die cakeboxen zitten te azen? Volgens mij is het al lang en breed bekend dat veel boxen zo zijn uitverkocht dus moet je maar op een teleurstelling rekenen en blij zijn als het toch lukt.
                        Ben het helemaal met je eens, ik heb ook twee uur zitten wachten of er producten terug kwamen, maar die kwamen helaas niet. Natuurlijk baal ik maar ik zat ook met een smile op mijn gezicht dat er zo'n stormloop op veel producten waren of nog steeds zijn. Ik heb gelukkig wel een BA in mijn winkelwagen staan maar moet Jo nog even appen of ik deze dan kan ophalen in Pijnacker.
                        Het zou misschien leuk zijn van de gelukkige kopers dat zij een positief bericht zouden kunnen plaatsen want het zijn weer schitterende aanbiedingen en Jo heeft toch menig vuurwerk liefhebber blij gemaakt. dat er personen zijn die niet geslaagd zijn daar kan hij niets aan doen. Dus aan de klagers : doen jullie dat in de supermarkt of welke andere winkel dit ook of ....
                        Jo bedankt voor het mogelijk maken
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling.
                          Hieronder enkele toppers die ik heb kunnen bemachtigen.

                          Thorn
                          Leaping Lions
                          Immortal Gold Box
                          Raptor Box 111's
                          Gravity
                          Daisy Beam
                          Secret Salute 4x
                          Flacid Cannon
                          Fixxxer
                          Superblitz
                          Transbomber 144's
                          Chrash Box 100's

                          Comment


                            Mooi vuurwerk kunnen bestellen geen problemen gehad! Tien siercakes besteld daarna filmpjes op YouTube bekeken zag er goed uit.

                            Comment


                              Bedankt voor diegene die de Psycho Box uit zijn winkelwagen heeft gegooid!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                Haha wat een reactie's allemaal hier zeg.. sommige echt te droevig voor woorden!! Je zag dit toch al aankomen, een mega drukte, mensen die alles in hun winkelwagen stoppen, iedereen achter de zelfde producten aan....dus "hot" items zijn natuurlijk snel weg!!
                                Waar maakt men zich toch druk om, zijn ergere dingen in het leven dan het mis lopen van een cakebox in de uitverkoop!!

                                Comment

                                Working...
                                X