Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

50% korting vuurwerk shop leiden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
    Erg mooie actie inderdaad!
    Doe je goed, Wim

    Ik koop er waarschijnlijk ook eentje, zonde om deze kans te laten lopen.
    Succes met de nieuwe winkel
    Hai
    Dank je, en ja we zijn druk bezig dagelijks al alles plannen wanneer we gaan bouwen.
    Want hele zaak hier gaat leeg en alles nieuw erin dus ja.
    Maar 1 ding is zeker het houdt je van de straat ha ha.

    gr wim

    Comment


      #17
      Zo meteen even 3 codes gekocht. Zit te twijfelen om er nog 2 te kopen. Dit wordt mijn adres om Rubro/Bonfire te kopen dit jaar. Aantal weken geleden samen met jupilerfreak bij Wim geweest in Leiden, was er erg gezellig. Ook een echte vuurwerkgek, net als wij.

      Groetjes Dim

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyromaniac21 Bekijk bericht
        Zo meteen even 3 codes gekocht. Zit te twijfelen om er nog 2 te kopen. Dit wordt mijn adres om Rubro/Bonfire te kopen dit jaar. Aantal weken geleden samen met jupilerfreak bij Wim geweest in Leiden, was er erg gezellig. Ook een echte vuurwerkgek, net als wij.

        Groetjes Dim
        Ha die Dim
        Ik heb het gezien.
        Ik ga je vanavond gelijk even de code toezenden.
        Dit genereer ik allemaal thuis zodat alles lekker en soepel verloopt.

        En als je Leiderdorp ook een keer wil zien geen probleem hoor alleen moet dat dan even buiten de openingstijden van leiden he want ja kan maar op 1 plek tegelijk zitten ha ha

        Tevens komt morgen arjan langs en krijg ik te zien wat er allemaal bijkomt.

        Er zou van dream/fireworks / bonfire een totaal oplossing zijn van zo een 80 producten.
        Ik ga dat dus morgen even bekijken en zonodig toevoegen aan de webshop.

        gr wim
        p.s. was het fop en scherts nog wat
        Laatst aangepast door vuurwerk4all; 3 May 2011, 19:31. Reden: wat vergeten

        Comment


          #19
          Lijkt me erg leuk om die andere locatie ook eens te zien! We komen graag eens langs.
          Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten van bon fireworks. Komen de cakes van Frits Pen/Bon Fireworks er ook bij?

          Wordt nu wel moeilijk om niet gewoon nog 2 codes erbij te kopen he..

          Fop- & Schertsvuurwerk jah;) Hebben er nog steeds plezier van

          Groet Dim

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyromaniac21 Bekijk bericht
            Lijkt me erg leuk om die andere locatie ook eens te zien! We komen graag eens langs.
            Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten van bon fireworks. Komen de cakes van Frits Pen/Bon Fireworks er ook bij?

            Wordt nu wel moeilijk om niet gewoon nog 2 codes erbij te kopen he..

            Fop- & Schertsvuurwerk jah;) Hebben er nog steeds plezier van

            Groet Dim
            Hai Dim
            Bonfire hebben we zoieso al he in zijn geheel.
            Wat betreft de andere cakes en producten weet ik morgen wat meer.
            Misschien dat ik hier en daar nog wat schuif maar zal niet veel zijn.
            Wil alleen de pakketten nog een beetje goed verdelen in de prijs categorieen zodat in iedere categorie zo een beetje evenveel te krijgen is.
            En ook de vuurpijlen ga ik aankomende week mee aan de gang zodat er voor elk wat wils in staat.

            Ik wil Leiden zo gaan maken dat ik in de vaste collectie tussen de 80 en 100 producten zit. natuurlijk de voorverkoop producten niet meegeteld.

            maar hoor het wel Als je ff in Leiderdorp wl kijken dat kan altijd dus is geen probleem.

            En ja dat fop en scherts het blijft leuk spul he ha ha

            gr wim

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door sandert98 Bekijk bericht
              Mooie potten op de site!! (Alleen niet echt iets voor mij, ik hou van de iets goedkopere potten..)
              En wat vind jij goedkoop ?
              zal ik is even kijken hoe en wat.

              gr wim

              Comment


                #22
                Die van Wolff.
                Bijvoorbeeld:

                Fire Balls
                Concorde
                Firestarter
                Galactic Glaciers
                Wild Wide West
                Cape Town
                Freaky
                Strobe Attack
                Unbelievable

                Ik hoop dat u hier iets mee kunt. (P.S. Ik kan helaas niet bij u bestellen want ik woon in de andere kant van NL)
                Groet, Sander

                Comment


                  #23
                  Wat een ontzettend leuke actie! Goed bedacht en erg origineel, ik denk ook dat ik wel een bonnetje mee pik.
                  Als ik het goed begrijp kan je dus nu zo'n 'bon' kopen, en deze bewaren tot b.v. November, en hem dan pas invoeren ?

                  Comment


                    #24
                    Ja, je krijgt een code via de mail toegestuurd. Met deze code kan je aan het eind van het jaar je vuurwerk bestellen.

                    Groet Dim

                    Comment


                      #25
                      vanaf wanneer kan je online bestellen dan?
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        #26
                        Vanaf 1 oktober
                        Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                        Comment


                          #27
                          Ik ga ook even nadenken hierover. Het is dan wel vroeg in het jaar, maar het is niet dat je al vuurwerk moet uitzoeken. Daarnaast is Leiden om de hoek, dus grote kans dat er een code deze kant op kan komen.

                          Comment


                            #28
                            Leuke actie, en ik zat even bij het knalspul te kijken. Maar klopt het dat ze rollen van original verkopen, waar dus flash in zit?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                              Leuke actie, en ik zat even bij het knalspul te kijken. Maar klopt het dat ze rollen van original verkopen, waar dus flash in zit?
                              Nee dat zijn gewoon Nederlandse rollen en dus niet met flash kruit.
                              [B]Phantom[/B]

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                                Leuke actie, en ik zat even bij het knalspul te kijken. Maar klopt het dat ze rollen van original verkopen, waar dus flash in zit?
                                nee,

                                In nederland mag er geen flash gebruikt worden.


                                Meerdere winkels gebruiken die foto, omdat het makkelijk herkent word, als de ''belgische rollen'' zoals jij nu doet. Of het is gewoon gebruikt omdat er niks anders was.

                                Comment

                                Working...
                                X