Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BlaXX -The story-

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    BlaXX -The story-

    BlaXX -The story-

    De drie grootste vuurwerkwinkels van Leiden en omstreken hebben hun krachten gebundeld! Sinds 2010 werken wij samen onder een nieuwe naam: BlaXX. Ter versterking van ons team, openen wij ook nog een nieuwe vuurwerkwinkel in Leiderdorp aan de Lijnbaan 3A (Industrieterrein Zijlbaan).

    Wie is BlaXX?
    BlaXX is de eerste full-service vuurwerkformule van Nederland!


    Onze samenwerking (4x BlaXX) zorgt ervoor dat we nog beter kunnen bieden wat jij wilt! BlaXX garandeert je de grootste keus in het beste vuurwerk van Nederland met een kwaliteit die je nergens voordeliger vindt. Ook krijg je alle aandacht en staat ons team altijd voor je klaar. Zo kun je bijvoorbeeld onze telefonische BlaXX service bereiken van 10 tot 22 uur voor al je vuurwerkvragen, of kun je jouw vuurwerk altijd afhalen wanneer het jou uitkomt! BlaXX maakt vuurwerk kopen een belevenis! Overtuig jezelf in de mooiste vuurwerkwinkels van Leiden en omstreken.

    See you soon in één van onze winkels of op onze website BlaXXvuurwerk.nl

    Team BlaXX





    #2
    Leuk concept. Zal me benieuwen wat het gaat worden. Als ik het zo zie dan heeft de Intratuin de overhand, zou het dan gewoon een Intratuin filiaal zijn met het stnadaard Schuurmans (Diamond, Kaboom, Intratuin) en een handjevol Bonfire cakes?

    Comment


      #3
      krachtenbundeling KAN voordelen hebben, de tijd zal het leren....
      PartyMax Vuurwerkteam

      Comment


        #4
        Ik heb het bericht hier geplaatst omdat ik het nogal uniek vind dat nu ook winkeliers gaan samenwerken. De winkeliers zullen hier ongetwijfeld voordeel mee behalen maar of de consument hier iets van merkt betwijfel ik

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          De winkeliers zullen hier ongetwijfeld voordeel mee behalen maar of de consument hier iets van merkt betwijfel ik
          Dat was ook mijn reden om "KAN voordelen opleveren" te plaatsen.
          Als ze het echt goed oppakken zijn er zeker voordelen voor de consumet te behalen maar vaak zie je het niet terug. Daarom zal de toekomst dit uitwijzen.
          PartyMax Vuurwerkteam

          Comment


            #6
            ik heb net de folder gezien van blaxx vuurwerk maar de prijzen vallen zeer tegen. tegen over de vuurwerkwinkels in rijnsburg

            Comment


              #7
              Ja inderdaad duidelijk dat de intratuin hier de overhand in heeft. Ze verkopen al jaren Broekhoff en hebben veruit de meeste klanten tijdens de vuurwerkverkoop vergeleken met de andere winkels.
              Ik vind het wel jammer dit, want er waren al weinig verschillende merken verkrijgbaar in regio Leiden en nu verdwijnen Beko(Teske) en Katan(No limit) ook. Gelukkig maar dat Vuurwerk4all erbij is gekomen anders was alleen Broekhoff en GBV overgebleven.
              Zeg maar Jeroen!

              Comment


                #8
                Koop bij blaxx dit jaar mijn vuurwerk, maar ik had nog ff een vraagje, ik had een multipack 2 gekocht. maar volgens mij hebben ze op de afbeelidng in de folder alles verdubbeld. en is dit multipack 2 het zelfde als mulitpack die bij broekhooff>tyro power>multipack?

                alvas bedankt tim

                Comment


                  #9
                  Verkoop vuurwerk Lijnbaan 3a niet toegestaan
                  22-12-2010 11:20:40

                  LEIDERDORP - De firma Blaxx op Lijnbaan mag dit jaar geen vuurwerk verkopen. De ontheffingsprocedure om uiteindelijk een bouwvergunning te krijgen is nog niet doorlopen. Ook mag het bedrijf geen vuurwerk mogen tonen op de locatie om bestellingen te laten plaatsen.

                  De gemeente treedt handhavend op als blijkt dat er bij controle toch vuurwerk in het pand aanwezig is of wanneer er zich enige andere vorm van activiteiten in de bewuste bedrijfsunit op de Lijnbaan 3a afspelen zolang hier nog niet de benodigde toestemmingen voor zijn afgegeven.

                  Comment


                    #10
                    1 site is al online, die van Leiderdorp

                    http://www.blaxxvuurwerk.nl/leiden-s.../35-blaxxdeals

                    Nu maar hopen dat ze dat laten staan :P grondbloemen voor 3 cent

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
                      1 site is al online, die van Leiderdorp

                      http://www.blaxxvuurwerk.nl/leiden-s.../35-blaxxdeals

                      Nu maar hopen dat ze dat laten staan :P grondbloemen voor 3 cent
                      nice! op rotjes krijg je zelfs 97cent toe
                      ---

                      Comment


                        #12
                        Ik zat even op hun site te kijken, elk product is veel duurder dan elders.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment

                        Working...
                        X