Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuurwerkland Zoetermeer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    vuurwerkland Zoetermeer

    Kreeg net de folder van vuurwerkland Zoetermeer in de bus :



    voor de rest : Lidu, Star Collection en Barely Legal.
    Laatst aangepast door Torrr; 10 December 2011, 17:42.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Ben er vandaag langsgeweest. Echt een top winkel. aardige mensen, hebben me ook nog geholpen met me lijstje aanpassen en nog een rondleiding gehad en de bunkers gezien. Echt een topwinkel en nog goedkoop ook;) aanrader!!

    Gr. karim

    Comment


      #3
      Ben gisteren hier even wezen kijken , daar nog een leuk gesprek gehad met Hans en een rondleiding gehad en heb een paar foto's gemaakt die ik even wilde delen :












      en de opslagcapaciteiten daar, 3 ruimtes :





      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Iemand aanraders van siercakes/potten/pijlen hier voor rond 30 euro?

        Comment


          #5
          mooie winkel, goede prijs maar als je in de buurt van Steenbergen woont zal ik toch daar naartoe gaan (is alles net iets goedkopen nog).

          voor de mensen in zoetemeer is het een TOPwinkel!

          Comment


            #6
            ja ik had dit jaar dan geen vuurwerk :P

            maar vuurwerkland staat nu wel op lijstje nummer 1

            samen met dynasty

            Comment


              #7
              Toch wel ene leuk bericht lijkt mij :-)

              DE GOEDKOOPSTE VUURWERKWINKEL VAN ZOETERMEER!!!

              NEEM 50% GRATIS VUURWERK MEE

              VOORBEELD: U BESTELD VOOR € 100,- VUURWERK, DAN MAG U VOOR € 50,- EXTRA VUURWERK UITZOEKEN!

              Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u een email
              met de 50% gratis uitzoeklijst
              http://www.stefandrukker.nl

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                Toch wel ene leuk bericht lijkt mij :-)

                DE GOEDKOOPSTE VUURWERKWINKEL VAN ZOETERMEER!!!

                NEEM 50% GRATIS VUURWERK MEE

                VOORBEELD: U BESTELD VOOR € 100,- VUURWERK, DAN MAG U VOOR € 50,- EXTRA VUURWERK UITZOEKEN!

                Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u een email
                met de 50% gratis uitzoeklijst
                Hier voor het gemak een link van deze winkel erbij :

                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Voor de liefhebbers van de Dominator, ik kom net bij deze winkel vandaan en ze hebben nog een leuke actie : bij besteding van € 30,00 of meer kun je de Dominator erbij kopen voor de zeer scherpe prijs van € 15,00 !!!

                  Het enige wat je hoeft te doen is een flyer die in de winkel ligt in te vullen.

                  De actie compleet luid : besteding min. 30 euro dan kan je er bij kopen voor

                  € 2,50 Thunder Rocket ( normaal 8,50 )
                  € 2,50 Shock Attack ( normaal 8,95 )
                  € 5,00 Starfire ( normaal 17,50 )
                  € 15,00 Discovery pijlenpakket ( normaal 52,50 )
                  € 15,00 Dominator ( normaal 52,50 )
                  € 5,00 Magic Whip 3 meter ( normaal 17,50 )


                  @ EDIT : het is 5 x een magic whip ipv 1
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Haha een Magic Whip 3 meter normaal 17,50? Kuch!!!

                    Wel een toffe actie. 45 euro uitgeven, daarvan 30 vrij te besteden en dan een Dominator erbij die normaal al 50 euro is!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                      Haha een Magic Whip 3 meter normaal 17,50? Kuch!!!

                      Wel een toffe actie. 45 euro uitgeven, daarvan 30 vrij te besteden en dan een Dominator erbij die normaal al 50 euro is!
                      Excuse moi, het moet zijn : 5 x een magic whip van 3 meter
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        moet zeggen goeie aktie
                        enige opmerking cakes zijn wel aardig aan de prijs maar je kunt niet alles hebben

                        Comment


                          #13
                          Vandaag even op bezoek geweest bij Vuurwerkland Zoetermeer en daar gezellig gekletst met Hans. Hierbij de vermelding dat Vuurwerkland goed aan de weg aan het timmeren is om een belangrijk aandeel op de Nederlandse markt te veroveren. Dit doen zij middels grote kortingen, acties en prijzen weg te geven aan de klanten. De acties heb ik enkele berichten terug al vermeld, en ik vind ze zelf zeer interessant te noemen. Voor de liefhebbers : onder dit bericht nog enkele foto's van de bunkers.

                          Onderstaande stukje staat morgen in de krant van Zoetermeer en wij hebben toestemming om dit al op de site te plaatsen :

                          Vuurwerkland Zoetermeer laat de consument winnen
                          Zoetermeer – Afgelopen twee jaren achtereen heeft Vuurwerkland Zoetermeer bewezen het mooiste vuurwerk voor de laagste prijs aan de vuurwerkliefhebber aan te kunnen bieden. Speciaal voor dit seizoen heeft Vuurwerkland Zoetermeer de actie: 50 procent gratis vuurwerk.
                          De actie werkt als volgt: bestelt u voor 100 euro vuurwerk, dan mag u voor 50 euro extra vuurwerk uitzoeken. Na ontvangst van de bestelling ontvangt u een e-mail met de 50 procent gratis uitzoeklijst. Deze lijst bestaat uit tachtig artikelen uit het assortiment. Deze actie geldt alleen in de voorverkoop tot en met 28 december.
                          Nieuw in het assortiment zijn de steeds populairder wordende knalcakes. Deze cakes zijn vooral bij de jongere vuurwerkliefhebbers erg in trek. In een knalcake wordt al het kruit gebruik om een zo hard mogelijke luchtknal, een zogeheten burst, te produceren. Het kruit hiervoor is ook te vinden in het illegale Belgisch vuurwerk.
                          Online bestellen
                          De consument heeft keuze uit meerdere vuurwerkmerken, allemaal merken die door echte vuurwerkliefhebbers hoog staan aangeschreven. Merken als STAR, Maxxtreme en Barely Legal en Black Label. Via de site www.vuurwerkland.nl kan iedereen vanuit zijn luie stoel alle aanbiedingen bekijken, bestellen en betalen. Eigenaar Hans Nandlal: “Lekker makkelijk dus met dit weer, want klanten hoeven er dus maar één keer uit.”
                          In de winkel zelf staan gekwalificeerde mensen die iedereen vakkundig advies kunnen geven over het vuurwerk dat bij hen past. “En voor de interessantste prijzen, want Vuurwerkland hanteert het motto ‘de klant is de winnaar’. Tot het laatste uur wordt de shop bevoorraad, dus Vuurwerkland Zoetermeer kent geen ‘nee’.” Bovendien heeft Vuurwerkland Zoetermeer in de winkel nu de actie 2 chinese rollen (100.000) halen 1 betalen en de laatste uren tijdens de verkoopdagen extra stunt-acties.
                          Vuurwerkland Zoetermeer doet tevens mee aan de klik & winactie van het streekbladzoetermeer en stelt een prijs van 100 euro beschikbaar.
                          De lezers van het streekblad kunnen via de site deweekkrant.nl/streekblad op de aktie klikken en daardoor meedingen naar de beschikbare prijs.



                          Bron









                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #14
                            Ben benieuwd waar ze dit jaar allemaal mee komen qua acties ! Vorig jaar even langs deze winkel geweest, en de service was top ! En daarbij de sfeer gewoon toppie daarzo ! lekker stoken voor de deur op de 31ste, en dat ging echt goed los
                            http://www.stefandrukker.nl

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                              Ben benieuwd waar ze dit jaar allemaal mee komen qua acties ! Vorig jaar even langs deze winkel geweest, en de service was top ! En daarbij de sfeer gewoon toppie daarzo ! lekker stoken voor de deur op de 31ste, en dat ging echt goed los
                              Yah dat ging zeker even lekker los daar, eens kijken of we de eigenaar dit jaar weer zo ver gaan krijgen om dit te gaan doen. Ik denk zelf van wel want het een uitermate geschikte kerel

                              PS : ik weet trouwens wel dat ze dit jaar van plan zijn om met een spetterende actie te komen, wordt vervolgd ..........
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X