Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijswijkse vuurwerkhal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het schietveld lag er vanmorgen goed bij.
    Er wordt geschoten vanaf 2 posten 20 meter uit elkaar.
    Er is nog een centrale post om enkele losse cakes te schieten en de Impossible.
    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

    Comment


      Frits, welke versie van de cruise rockets word er in de webshop verkocht?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
        Frits, welke versie van de cruise rockets word er in de webshop verkocht?
        Productie 2011 de donkergroene dus helaas de mindere kwaliteit.
        Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

        Comment


          Dan laat ik ze dit jaar liggen, maar toch top dat je gewoon eerlijk zegt dat het de slechte zijn!

          Comment


            Nog forumleden die bij de demo aanwezig zullen zijn?

            Comment


              Zeker wel!!!

              Vanavond present!!

              Comment


                Ik ben de ook!

                Comment


                  Vanavond kans op Sneeuw en Regen vanuit het westen vanaf Zee. houd hier dus ook rekening mee bij de Demo en kleed u goed aan.

                  Ben er zelf helaas niet bij ivm afspraken.
                  Rickjuffermans.nl

                  Comment


                    Mooie demo gezien, hoop mooie producten waar onde aantal 25 grams producten, denk zelf als China Red zich zelf wat meer promoot en wat sneller hun zaken rond hebben dat producten eerder op demo’s geschoten worden zich zelf in het rijtje Rubro en Royal mogen zetten denk Zena dit jaar ook in het rijtje hoort hele mooie producten gezien.

                    Finale was leuk zaten goeie momenten tussen.

                    Min punt was dat Frits niet overal te horen was, denk er volgend jaar sowieso een speaker moet zijn bij de kantine, het was nauwelijks hoorbaar.

                    Wolff was er ook met nieuwe 25 grams producten zaten wel wat goeie tussen, alleen leek de box The Impossible leek mij een aanfluiting of ging er wat mis??

                    Comment


                      Ja een fanatstiche demo erg goed , steen goed mooie produkten gezien goede sfeer.

                      Even met Frits gebabbeld goed te horen dat het met je ogen oke gaat.

                      Heb mij nooit zo verdiept in China Red maar wat ik heb geziendat is echt top vuurwerk.

                      Ben blij dat ik ook daar voor heb gekozen.

                      Frits & iedereen bedankt voor de mooie demo weer.

                      gr Rob

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
                        Mooie demo gezien, hoop mooie producten waar onde aantal 25 grams producten, denk zelf als China Red zich zelf wat meer promoot en wat sneller hun zaken rond hebben dat producten eerder op demo’s geschoten worden zich zelf in het rijtje Rubro en Royal mogen zetten denk Zena dit jaar ook in het rijtje hoort hele mooie producten gezien.

                        Finale was leuk zaten goeie momenten tussen.

                        Min punt was dat Frits niet overal te horen was, denk er volgend jaar sowieso een speaker moet zijn bij de kantine, het was nauwelijks hoorbaar.

                        Wolff was er ook met nieuwe 25 grams producten zaten wel wat goeie tussen, alleen leek de box The Impossible leek mij een aanfluiting of ging er wat mis??
                        Onze vaste geluidsapparatuur was in het oosten van het land bij een demo van een collega.
                        Dus helaas wat minder volume.

                        De Impossible ging goed alleen werden ze stuk voor stuk elektrisch geschoten en de ene cake was inderdaad beter dan de andere.
                        Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                        Comment


                          De demo was erg goed ik vond vooral de cake's met 25 gram tubes erg goed
                          Ook vond ik de china red knalcake's heel goed alleen jammer dat frits niet goed te horen was zoals kaboem al zegt
                          maar voor de rest een prima demo

                          Comment


                            Heerlijke demo gezien! Het weer was ook een meevaller natuurlijk.
                            Geluid zoals eerder genoemd jammergenoeg niet optimaal, verder alles top geregeld!

                            Voor ons waren The Legacy, Chain reaction en high calibre echt de toppers van de avond.
                            Kom er net achter dat het alle drie Zena bakken zijn. Wist ik overigens niet toen ze geschoten werden.

                            De laatste doorlontbak (the impossible) was vrij belabberd vond ik. Er zijn veel betere op de markt in dezelfde prijscategorie (199,95 euro..)

                            De finale was om de vingers bij af te likken. Die extreme salutes gingen heerlijk tekeer.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                              Onze vaste geluidsapparatuur was in het oosten van het land bij een demo van een collega.
                              Dus helaas wat minder volume.

                              De Impossible ging goed alleen werden ze stuk voor stuk elektrisch geschoten en de ene cake was inderdaad beter dan de andere.
                              Oké bedankt voor de opheldering, ben je van plan de 25gram producten van Wolff te gaan verkopen dit jaar?

                              Comment


                                Ja, ook ik was van de partij .

                                De demo was geweldig en had wat up's and down's, maar over het algemeen een mooie demo Frits .

                                Als het even meezit heb ik maandag een filmpje online.

                                Ik vraag me ook af wie die ene gast was met die camera rechts van het schieten bij een goaltje met een camera:
                                Steefkaboom?


                                btw: Frits, bedankt voor de handtekening en namens mij en mijn vader: bedankt voor het petje zal van pas komen tijdens het vissen .
                                3e Jaartje alweer, wat gaat de tijd toch snel.. ;)

                                Comment

                                Working...
                                X