Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijswijkse vuurwerkhal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
    Je mag Pascal en Theo bedanken voor de nieuwe look van website.
    Mij mag je bedanken als je een super oudejaarsavond heb gehad met vuurwerk van de Rijswijkse Vuurwerkhal.
    En is het niet naar je zin dan wil ik het ook horen want elk jaar is er wel iemand met een artikel dat niet doet wat hij moet doen.
    Wij doen ons best door "alleen het beste" te verkopen.
    Ik zou zeggen kom naar de demo en kijk of er iets tussen zit wat jij mooi vindt.

    Gr.Frits
    Oke Frits, als ik ze kan herkennen zal ik het zeker doen . En ik heb zoiezo een leuke oud en nieuw met/of zonder vuurwerk. En ja, dat "alleen het beste" is bij mij wel bekend geworden samen met de RVH . En ik zal mijn ouders zeker smeken om te kunnen gaan, want na alles wat ik hoor moet ik gewoon zijn(het is maar 2 a 3 min. lopen).

    Gr. Emre
    3e Jaartje alweer, wat gaat de tijd toch snel.. ;)

    Comment


      Als je zo dichtbij woont kan je het thuis wel horen en als je een beetje mazzel hebt ook zien.
      Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
        Als je zo dichtbij woont kan je het thuis wel horen en als je een beetje mazzel hebt ook zien.
        Ik weet het zeker dat ik het ga horen maar zien ...... Maar ik vind het persoonlijk veel mooier van dichtbij.

        Gr. Wateringen
        Laatst aangepast door wateringen; 5 November 2011, 23:45.
        3e Jaartje alweer, wat gaat de tijd toch snel.. ;)

        Comment


          Met de andere link lukt het mij ook om de site te bekijken. Ziet er goed hoor! Ik wacht in spanning op de webwinkel.

          Comment


            Hey,

            Ik wacht net zoals velen ook met smart op de webwinkel

            ik heb wel 3 vraagjes:

            Komt de Choeet Shock box weer in het assortiment want ik vond dat toch wel een heel mooi pakket met mortieren met boeket!

            Komen er nog meer producten van Choeet in het assortiment?

            Komen er producten in het assortiment die voorheen illegaal waren in Nederland?

            Alvast bedankt,

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door DeHaan17 Bekijk bericht
              Hey,

              Ik wacht net zoals velen ook met smart op de webwinkel

              ik heb wel 3 vraagjes:

              Komt de Choeet Shock box weer in het assortiment want ik vond dat toch wel een heel mooi pakket met mortieren met boeket!

              Komen er nog meer producten van Choeet in het assortiment?

              Komen er producten in het assortiment die voorheen illegaal waren in Nederland?


              Alvast bedankt,




              Je bedoelt vuuwerk van zena? Herlet enzovoorts?

              Comment


                Een belgisch label werkt dus echt zo te zien! geniaal bedacht van Zena..

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                  Een belgisch label werkt dus echt zo te zien! geniaal bedacht van Zena..
                  Vorig jaar stond in de folder van een winkel met GBV. Die verkopen ook Herlat: Wij zijn speciaal voor u naar België gegaan/gereden.
                  En illegaal vuurwerk nu in Nederland te koop!

                  Mensen kopen het dan eerder... Mensen denken veel beter vuurwerk te kopen omdat het zogenaamd illegaal is.

                  Comment


                    Frits het is een erg mooie site geworden! Credits to your crew! Ook is het idee van Facebook en twitter integreren erg leuk!
                    "I came in like a crackling ball."

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door DeHaan17 Bekijk bericht
                      Hey,

                      Ik wacht net zoals velen ook met smart op de webwinkel

                      ik heb wel 3 vraagjes:

                      Komt de Choeet Shock box weer in het assortiment want ik vond dat toch wel een heel mooi pakket met mortieren met boeket!

                      Komen er nog meer producten van Choeet in het assortiment?

                      Komen er producten in het assortiment die voorheen illegaal waren in Nederland?

                      Alvast bedankt,
                      De Choeet Shock box zit nog in het assortiment.
                      Niet meer artikelen van Choeet.
                      Ik zou niet weten wat illegaal was en nu legaal?
                      Zeg het maar.
                      Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                      Comment


                        Frits,

                        In de nieuwe nieuwsbrief staat dat alle vaste klanten een pakketje met 5 leuke cakes t.w.v. €14.95 krijgen. Dit is natuurljk al geweldig!]
                        Maar hoe it het met de "Alle vaste klanten krijgen dit jaar geheel gratis een Romeinse kaarsenpakket t.w.v. € 6,95. Een pakket met 4 leuke cakes t.w.v. € 12,50 of een pakket met zware cakes t.w.v. € 99,50" uit de vorige nieuwsbrief?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door jeroendh Bekijk bericht
                          Frits,

                          In de nieuwe nieuwsbrief staat dat alle vaste klanten een pakketje met 5 leuke cakes t.w.v. €14.95 krijgen. Dit is natuurljk al geweldig!]
                          Maar hoe it het met de "Alle vaste klanten krijgen dit jaar geheel gratis een Romeinse kaarsenpakket t.w.v. € 6,95. Een pakket met 4 leuke cakes t.w.v. € 12,50 of een pakket met zware cakes t.w.v. € 99,50" uit de vorige nieuwsbrief?

                          Geen pakketje Romeinse kaarsen meer van 6.95 en geen pakketje met 4 leuke cakes van 12.50 wel kans op een pakket zware cakes van 99.50 en minimaal een leuk pakketje met 5 cakes van 14.95.
                          Voor alle klanten die in ons bestand staan.
                          Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                          Comment


                            Kijk hier hou ik nou van sinds vorig jaar ben ik klant en word nu al verwend. Vorig jaar van dealer gewisselt ivm assortiment en prijs ik was helemaal om toen ik zag hoeveel gratis vuurwerk ik kreeg bij mijn bestelling en nu hoef ik niet eens te bestellen om wat te krijgen! Top! Mijn vorige dealer was ik blij als ik bij een paar honderd euro een but cake kreeg en dan was het assortiment al niet bijzonder laat staan de woeker prijzen !
                            365 days a year pyromaniac

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                              De Choeet Shock box zit nog in het assortiment.
                              Niet meer artikelen van Choeet.
                              Ik zou niet weten wat illegaal was en nu legaal?
                              Zeg het maar.
                              Dat is mooi

                              de choeet shock box was in vergelijking met andere mortieren naar verhouding iets duurder dacht ik?

                              maar ik vond ze zeker ook een stuk mooier! normale thunder kings ofzo hebben geen boeket alleen een knal en 2 balletjes als ik het zo mag noemen. bij de choeet shock box zit er ook een boeket in verschillende kleuren bij ! zeker een aanrader voor elke mortierliefhebber ! waar ik er een van ben

                              En zoals andere zeggen kocht ik deze box vorig jaar ook met de gedachte: het is choeet dus het zal wel goed zijn. dat bleek ook. maar zoals al gezegd was dit een geniale zet van Choeet om extra omzet te genereren!

                              Comment


                                wanneer komt de webshop on?;)
                                VUURWERK BRUCHEM

                                Comment

                                Working...
                                X