Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijswijkse vuurwerkhal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Veel gehoord over deze winkel, helaas nog nooit naar toe geweest omdat het niet bij mij in de buurt lag (Dordrecht). Maar........... Sinds dit jaar werk ik in Rijswijk en ben ik zeker voornemens even te gaan buurten! Weet iemand de openingstijden van deze zaak?
    "Eind goed, knal goed."

    Comment


      De openingstijden zijn uiteraard te vinden op de website

      http://www.vuurwerkhal.nl/openingstijden

      Comment


        las iets van dat de demo opnieuw anders word, niet alle producten worden geschoten, dat context van dan hoef je niet lang in de kou te staan, en zo blijft het voor iedereen leuk mag je weg laten concessies doen aan een demo is nooit goed er is al eerder een verkorte demo geweest toen in rijswijk, jaar erna gauw terug.

        Comment


          Ik heb in de ijskouw gestaan tot droog ervoor nat , gestaan dat het op het laatste moment doorging ben echt bij elke demo geweest. het ligt eraan, als je lijst zo lang is met producten dan is het logisch, je moet wel iedereen tevreden houden je kan niet het goedkoopste weglaten want ook daar zijn liefhebbers voor ook geen selectie van dit moet verkocht worden dus dat promoten we.
          ook bij vorige demo's vielen er artikelen weg omdat ze er nog niet waren of niet meer kwamen. kijk wat je ziet de rest is vaak op filmpjes te zien.

          Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetjes Bekijk bericht
          las iets van dat de demo opnieuw anders word, niet alle producten worden geschoten, dat context van dan hoef je niet lang in de kou te staan, en zo blijft het voor iedereen leuk mag je weg laten concessies doen aan een demo is nooit goed er is al eerder een verkorte demo geweest toen in rijswijk, jaar erna gauw terug.

          Comment


            Was van de week weer even op de koffie bij Frits, ondertussen heb ik de hele voorraad koffie opgedronken, zover ik weet worden er uit alle gedeelten van het assortiment producten geschoten. Hij denkt er alleen aan om producten die al voor een zeer lange tijd in het assortiment zitten (Concerto Rosso bijv.) niet te schieten. Maar niets is zeker zei hij. Het is pas zeker wanneer de schietlijst is opgestuurd naar de provincie. En met eerst de jubileumshow in het verschiet is er nog genoeg tijd om er over na te denken. Ik had ondertussen al mijn 5e bak koffie op dus toen was het wel tijd om te vertrekken. Moraal van het verhaal: nog niets staat vast.
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetjes Bekijk bericht
              las iets van dat de demo opnieuw anders word, niet alle producten worden geschoten, dat context van dan hoef je niet lang in de kou te staan, en zo blijft het voor iedereen leuk mag je weg laten concessies doen aan een demo is nooit goed er is al eerder een verkorte demo geweest toen in rijswijk, jaar erna gauw terug.
              Onze demo wordt niet opnieuw anders.
              Wij schieten al jaren op prijsvolgorde en vaak veel langer dan een uur.
              Dat wij niet alle producten kunnen schieten lijkt mij logisch want dan duurt het echt 2.5 uur en dan is er wel sprake van overlast in de omgeving vanwege het geknal.
              Wij proberen sowieso alle nieuwe cakes en combiboxen te schieten en nog een leuke finale erachter te plakken.
              Wij schieten niet alleen grote cakes maar altijd ook vele kleintjes maar een 48 schot Pearl cake kent iedereen inmiddels wel en artikelen die echt al jaren hetzelfde zijn en er absoluut geen verandering in kwaliteit is slaan wij wel een over i.v.m. de duur van de demo.
              Dit jaar is het echter weer afwachten of alles op teijd binnen is maar het beloofd weer wat moois te worden.
              Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

              Comment


                Concerto Rosso dat is echt een klassieker net als toen mega mindy

                Comment


                  Concerto Rosso gaat er (helaas) uit bij Wolff dus dit zal waarschijlijk het laatste jaar zijn dat hij te koop is.

                  Comment


                    In Kartonvoordeel staat nu een karton Danza Curiosa voor €145,- . Mooie prijs lijkt mij. Er stond ook een karton Hot Shot 1 in maar die is helaas al verkocht.
                    "I came in like a crackling ball."

                    Comment


                      is de heavy 5 er nu uit of toch dit jaar nog in het assortiment?

                      Comment


                        Heavy 5 is er uit en word niet meer geleverd door de importeur.

                        Wel komt de Dispaly of Power in het assotiment ter vervanging van de Heavy 3.

                        Comment


                          oke bedankt voor de info vermoede al zoiets was verleden jaar al moeilijk, maar goed we gaan kijken.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Rijswijk1968 Bekijk bericht
                            oke bedankt voor de info vermoede al zoiets was verleden jaar al moeilijk, maar goed we gaan kijken.
                            Display of Power is volgens mij 25,- net zoals de Heavy kostte. Heavy 5 kostte 39,95. Misschien een Magic Swing / Lost Control erbij en een Varuna/Namaka? Dan kom je in de buurt. Of een Display of Power + Sparkling Snow? Voor de meeste cakes kan je voor de Display of Power gaan + Namaka + Varuna. Heb je 5 cakes voor net minder dan wat de Heavy 5 zou kosten.
                            "I came in like a crackling ball."

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                              Display of Power is volgens mij 25,- net zoals de Heavy kostte. Heavy 5 kostte 39,95. Misschien een Magic Swing / Lost Control erbij en een Varuna/Namaka? Dan kom je in de buurt. Of een Display of Power + Sparkling Snow? Voor de meeste cakes kan je voor de Display of Power gaan + Namaka + Varuna. Heb je 5 cakes voor net minder dan wat de Heavy 5 zou kosten.


                              de heavy 5 was verleden jaar 44,50 maar er zijn goede vervangers bedank voor de tip.

                              Comment


                                Over kleine cakes gesproken.
                                Dit jaar een topper voor heel weinig geld.
                                De Manipulator van China Red, 16 Schots voor maar 8.99.
                                Dit is de aanbiedingsprijs.
                                OP=OP
                                Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                                Comment

                                Working...
                                X