Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[1 dag, 10 winkels, 778 km] Sfeerverslag afhaaldagen 2019!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Geweldige update weer Niels, bedankt voor al je tijd en moeite hierin. Wordt erg gewaardeerd
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #92
      Leuk om de vrolijke reacties weer te zien. Het blijft een beetje een dubbel gevoel. Als er volgend jaar geen verbod lijkt te zijn schrijf ik misschien nog wel een fictief verslag van hoe het dit jaar had moeten zijn.

      Bij dezen nog een klein bumpje voor wie nog wat leuks zoekt om te lezen de komende dagen.

      Comment


        #93
        Ik heb gisteren je complete verslag nog eens helemaal van voor en af aan gelezen. Werd ik toch wel weer heel erg blij van Wat een onderneming man... Gaaf!
        Work is the curse of the drinking class

        Comment


          #94
          Het is half 8 als de wekker gaat... Lekker bezig als je dit leest ;-) Leuk dat je er weer bij bent. Stay tuned, binnenkort weer een nieuw verhaal. Lees je dit, reageer ff met een kerstmuts smiley, en een verborgen boodschap. :-p
          Binnenkort meer
          Laatst aangepast door \_niels_/; 16 November 2022, 23:16.

          Comment


            #95
            de wekker gaat...

            Comment


              #96
              Kom maar door met het vervolg Niels. Blijft echt een prachtig topic die ik af en toe zeker nog eens door lees.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #97
                Voor wie hem nog niet had gevonden maar graag zou willen vinden, er is weer een nieuw verhaal (in de maak): https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...g-20-21-amp-22

                Comment

                Working...
                X