Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minder aanbod

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nou, hier zijn er maar 2 in de buurt.
    k woon in santpoort-noord maar het vertrouwde verkoop punt is gesloopt maar dat bedrijf huurt nu gelukkig een gebouw af en verkoopt het daar. ( tuinsuper of tuincentrum wat is het.. )
    En dan is er ook nog de vis-sport winkel Herman's Marine.
    Die hebben als ik me goed kan herrineren de Diamond collectie. Meer weet ik niet.
    Maar in ieder geval heeft herman's marine een veel groter arsortiment dan de andere, en daarom is het daar ook veel en veel drukker. En bij die tuinsuper moet je al zo'n 30 min w8en ( soms langer, soms korter )
    Maar khaal gewoon bij tuinsuper, dichterbij en kortere wachttijd.
    Grtz.

    Comment


      #32
      ik moet zeggen dat ik hier in hilversum wel aardig aan me trekken kom kwa vuurwerk inkopen. het is niet zo dat je in 1 winkel je collectie compleet kan maken.
      maar we hebben de zeven klapper hubo hornsveld en in bussum zit nog kluuck goeie crown dealer is dat... denk dat iederen wel de stad even rond moet om zijn ideaale collectie compleet te maken

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        In hoeverre hebben de mensen er last van dat er minder verkooppunten in Nl zijn en dat de assortimenten krimpen? Lukt het vuurwerk kopen bij 1 winkel nog of moet je meerdere winkels af om je lijstje een beetje compleet te hebben? Vertel hier de ervaringen die je in de loop der jaren op hebt gedaan...

        Hier in het Gooi (Hilversum en directe omgeving) hebben we circa 15 verkooppunten. Het probleem wat zich bij ons voordoet is de geringe aanwezigheid van diverse merken.
        Diamond (6) Crown (4) Dynasty (3) Proline (1) Ferro (1) zijn vertegenwoordigd.
        Helaas geen LIDU/STAR, Lesli,Brilliant en Skyline.
        Als je in het bezit wilt komen van deze merken zul je dus een eindje verder op moeten.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Hier in het Gooi (Hilversum en directe omgeving) hebben we circa 15 verkooppunten. Het probleem wat zich bij ons voordoet is de geringe aanwezigheid van diverse merken.
          Diamond (6) Crown (4) Dynasty (3) Proline (1) Ferro (1) zijn vertegenwoordigd.
          Helaas geen LIDU/STAR, Lesli,Brilliant en Skyline.
          Als je in het bezit wilt komen van deze merken zul je dus een eindje verder op moeten.

          Jij hebt het nog mooi, Omg. Veenendaal alles BKV of GBV

          Comment


            #35
            In Rotterdam en heb je ook diverse winkels, maar het merendeel beslaat dus Diamond. Voorheen had je ook nog een zooi winkels met BKV, maar die worden nu langzaamaan verdreven door Pro-line en in mindere mate de spullen van Cafferata (titaan serie). Maar het is vooral Diamond en pro-line wat hier de klok slaat, Cafferata spullen, BKV, Lesli zijn in veel mindere mate vertegenwoordigd terwijl er van Skyline en Crown slechts een enkele winkel is. En die zijn dan nog aan de andere kant van de stad. B&W, Hardix, Wolff zie je hier al helemaal niet.

            In Den Haag is het aanbod wat dat betreft nog wat diverser, daar heb je enkele zeer grote winkels die spullen van diverse merken verkopen en heb je enkele winkels die spullen verkopen die je nergens anders ziet, zoals spullen van Wolff, B&W en hardix. Ook in Den Haag heb je erg veel winkels die Diamond verkopen en ook een aantal winkels die voor pro-line en crown gaan. Lesli ben ik daar vooralsnog alleen tegengekomen bij de Rijswijkse vuurwerkhal. Wat Skyline betreft is er een enkele winkel gevonden en van cafferata heb ik nog niets gezien. Als je het aanbod van deze 2 steden combineert heb je dus erg veel keuze om uit te kiezen. Als je een auto hebt, zal je zeker slagen als je in de omgeving Rotterdam/Den Haag gaat shoppen. Tevens heb ik het nog niet gehad over de dorpen en stadjes om deze 2 grote steden heen, ook daar zal je natuurlijk het 1 en ander kunnen vinden.

            MAAR, vergeleken met enkele jaren geleden is het aantal verkooppunten wel behoorlijk gedaald.
            Laatst aangepast door Jupilerfreak; 15 November 2006, 10:04.

            Comment


              #36
              Njah hier in maastricht kan ik alleen tussen GBV en BKV kiezen.
              Wanneer ik iets anders wil moet ik even naar lanaken(10minuutjes rijden) en daar Crown of Lidu en Star kopen.

              Crown wordt verkocht bij Vangelabbeek en de prijzen daar zijn vaak wat overdreven.. Ook wordt er pyroboy verkocht maar dat trekt me niet echt.(Bezoek de winkel ook nooit. Klantvriendelijkheid moeten ze daar echt nog leren.)

              Comment


                #37
                Wat je dan zou moeten doen is eigenlijk met zn 2en op de trein stappen (NS wintertoer)en naar een regio met veel winkels gaan (bv Den Haag, echt veel keuze) en dan een mooie grote tas meenemen en daar gaan shoppen ;)

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                  Wat je dan zou moeten doen is eigenlijk met zn 2en op de trein stappen (NS wintertoer)en naar een regio met veel winkels gaan (bv Den Haag, echt veel keuze) en dan een mooie grote tas meenemen en daar gaan shoppen ;)


                  Ja, dat zou een idee zijn. Maar als je keuze bestaat uit grote potten dan is je tas gauw vol. Maar het is voor onze hobby he. Ik moet echt ver wil ik LIDU hebben bijvoorbeeld. maar ik heb het er voor over.

                  Comment


                    #39
                    Ik weet dat je een auto hebt, dus tegen jou zou ik helemaal zeggen doe eens een dagje Den Haag ;)

                    En wat betreft voor beperkte meeneem capaciteit, dat is wel waar. Maar grote sporttas of koffer doet wonderen

                    Comment


                      #40
                      ik haal het altijd wel in 1 winklen...
                      pro-line: met 50 artikelen.

                      dit jaar ( 2007) ga ik naar mijn andere dealer, als deze weer gaat verkopen: pro0line 75 artikelen, deze heeft meer dingen en dus meer kans van slagen
                      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                      Comment


                        #41
                        Bij mij in de buurt is het wel een groot aanbod. >10km zijn er :

                        2 Dynasty dealers
                        1 Lidu/Star/Black Label dealer
                        1 Crown/Phoeninx/Pyropower/Pro-Line dealer
                        2 Next Generation/New Spirit dealers
                        1 Ferro/Axcent/Prof.Style dealer
                        1 Diamond dealer
                        2 Lesli Dealers
                        1 Top Selection dealer
                        1 Proline/Asian Style dealer

                        Dus iig een groot aanbod
                        Laatst aangepast door MGMT; 2 August 2007, 13:04.
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Gimberghski Bekijk bericht
                          Bij mij in de buurt is het wel een groot aanbod. >10km zijn er :

                          2 Dynasty dealers
                          1 Lidu/Star/Black Label dealer
                          1 Crown/Phoefinx/Pyropower/Pro-Line dealer
                          1 Next Generation dealer
                          1 Ferro/Axcent dealer
                          1 Diamond dealer


                          Dus iig een groot aanbod
                          zozo, ik kijk in >5 km, in mijn woonplaats dus alleen maar

                          als ik >10 kijk is het ook wat meer:
                          3 pro-line ( 2 met 50, 1 met 75 producten)
                          1 ferro/ axcent
                          1 diamond
                          1 army/ red devil met nog een merk erbij, weet zo snel even niet meer welke
                          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                          Comment


                            #43
                            ik heb geen enkele dealer in mijn grote dorp zitten (15000 duizend inwoners) al ik denk een jaar of 4. ik heb in een straal van 5km zitten:

                            1 boerenbond, die best duur is.
                            1 formido filiaal die verkoopt oa diamond, topselection en vroeger ook american dream.
                            en sinds vorig jaar zit er ook nog 1 crown, high performance enz. dealer.

                            binnen 10km zit er ook nog:

                            1 halfords dealers, ook erg duur.
                            1 viszaak die net als halfods bkv verkoopt.

                            binnen 15-20km :

                            1 de plantenhal: bkv, mettallic, devil, titaan, army dealer
                            1 fietsenwinkel: pro line dealer
                            1 fopwinkel: mercurie dealer
                            1 primera dacht ik , weet niet wat die verkoopt.

                            als je al boos bent voor 3 kwartier staan, dan hebben jullie niks te klagen want als deze zaken geen voorverkoop hebben, sta ik gewoon dik 3 uur of langer in de rij. maar ik ga gewoon altijd naar de plantenhal, die is het goedkoopst. bij deze dealers durfen ze gerust 2,50 - 2 euro voor een slof rotjes te vragen.
                            maar weer goed nieuws, 4 km van mijn huis komt er ook nog een b&w dealer (lidu en star)
                            we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door illegaal vuurwerkfan Bekijk bericht
                              ik heb geen enkele dealer in mijn grote dorp zitten (15000 duizend inwoners) al ik denk een jaar of 4. ik heb in een straal van 5km zitten:

                              1 boerenbond, die best duur is.
                              1 formido filiaal die verkoopt oa diamond, topselection en vroeger ook american dream.
                              en sinds vorig jaar zit er ook nog 1 crown, high performance enz. dealer.

                              binnen 10km zit er ook nog:

                              1 halfords dealers, ook erg duur.
                              1 viszaak die net als halfods bkv verkoopt.

                              binnen 15-20km :

                              1 de plantenhal: bkv, mettallic, devil, titaan, army dealer
                              1 fietsenwinkel: pro line dealer
                              1 fopwinkel: mercurie dealer
                              1 primera dacht ik , weet niet wat die verkoopt.

                              als je al boos bent voor 3 kwartier staan, dan hebben jullie niks te klagen want als deze zaken geen voorverkoop hebben, sta ik gewoon dik 3 uur of langer in de rij. maar ik ga gewoon altijd naar de plantenhal, die is het goedkoopst. bij deze dealers durfen ze gerust 2,50 - 2 euro voor een slof rotjes te vragen.
                              maar weer goed nieuws, 4 km van mijn huis komt er ook nog een b&w dealer (lidu en star)
                              Binnen de 6KM heb ik ook geen dealer hier. Maar dat is al gouw met al die kleine dorpjes.

                              Vroeger zaten er twee vuurwerkwinkels in het dorp maar sinds de nieuwe wetgeving zijn die er allebij mee gekapt. Geen zin/geld om de bunker aan te passen enz.

                              Comment


                                #45
                                Hier in het dorp had je ook 2 vuurwerkwinkels met de nieuwe regeling zijn ze gestopt
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X