Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minder aanbod

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik vind het allemaal een beetje raar dat jullie allemaal naar meerdere winkels toe moesten.
    Hier is het zo dat er een stuk of 4 vuurwerkwinkels waren.
    2 zijn er verdwenen, maar daar hebben de andere winkels zeker iets aan gedaan.
    Ook de winkel waar ik dit jaar werkte had veel meer ingekocht.
    En dat raakte ook snel op, extra leveringen moesten elke dag wel gemaakt worden.

    Dus daar was er in ieder geval genoeg keuze, zo ook bij de andere vuurwerkwinkels in de buurt.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door ChainThunder
      Ik vind het allemaal een beetje raar dat jullie allemaal naar meerdere winkels toe moesten.
      Hier is het zo dat er een stuk of 4 vuurwerkwinkels waren.
      2 zijn er verdwenen, maar daar hebben de andere winkels zeker iets aan gedaan.
      Ook de winkel waar ik dit jaar werkte had veel meer ingekocht.
      En dat raakte ook snel op, extra leveringen moesten elke dag wel gemaakt worden.

      Dus daar was er in ieder geval genoeg keuze, zo ook bij de andere vuurwerkwinkels in de buurt.

      waarom is dat raar?
      wat heb je er aan om vuurwerk tegen woekerprijzen te kopen dat je ook nog eens niet mooi vind? of dat je pakketen moet kopen waar je geen interesse in hebt omdat het aanbod slecht is?

      ik vind het dan niet raar dat mensen naar verschillende winkels gaan om spullen te kopen.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door ChainThunder
        Ik vind het allemaal een beetje raar dat jullie allemaal naar meerdere winkels toe moesten.
        Hier is het zo dat er een stuk of 4 vuurwerkwinkels waren.
        2 zijn er verdwenen, maar daar hebben de andere winkels zeker iets aan gedaan.
        Ook de winkel waar ik dit jaar werkte had veel meer ingekocht.
        En dat raakte ook snel op, extra leveringen moesten elke dag wel gemaakt worden.

        Dus daar was er in ieder geval genoeg keuze, zo ook bij de andere vuurwerkwinkels in de buurt.
        In een perfekte wereld zou je gelijk hebben.
        Dan zou er inderdaad één vuurwerkwinkel zijn die alles wat ik opnoem uit de kast trekt

        Als ik alles wat er op mijn wishlist staat kon krijgen bij 1 adres dan zou ik dat
        zeker doen! En als sommige artikelen dan ietsje duurder zouden zijn, dan nam ik dat op de koop toe. het scheelt immers ook weer benzinekosten.
        Ik heb echter nog steeds geen dealer gevonden die Pro-line, Diamond, Crown, Mercurius, Lidu en Lesli verkopen. Ik koop nl. meestal toppers (IMHO) van de verschillende merken. In mijn geval betekent dit dat ik bij drie lokale dealers bestel.

        Daarnaast vind ik het eigenlijk ook wel leuk om elk jaar die ritjes naar de verschillende dealers te maken. Je krijgt er overal terplekke wel weer wat bijgematst ;)

        Groetjes,
        Cameo
        -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
        Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

        Comment


          #19
          Hier in de buurt stonden er echt bizar lange rijen voor de enkele verkooppunten.
          Zeker langere rijen dan voorheen.

          Ikzelf was voor tweede jaar bij de vuurwerkreus in oud-beijerland. Daar stond toch ook een flinke rij. Maar dat is daar toch ook wel gebruikelijk.

          We (afc-ajax en ik) hebben daar nog een leuke reportage van gemaakt. Deze is zodra avp open is weet te zien denk ik.
          www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Pieter
            Hier in de buurt stonden er echt bizar lange rijen voor de enkele verkooppunten.
            Zeker langere rijen dan voorheen.

            Ikzelf was voor tweede jaar bij de vuurwerkreus in oud-beijerland. Daar stond toch ook een flinke rij. Maar dat is daar toch ook wel gebruikelijk.

            We (afc-ajax en ik) hebben daar nog een leuke reportage van gemaakt. Deze is zodra avp open is weet te zien denk ik.
            Slechts ter info: die reportage staat HIER
            Was inderdaad een geweldige drukte daar. Dit kwam vooral doordat er geen voorverkoop meer werd gehouden.
            Hier (Nieuw Vennep) deed de Vuurwerkreus dit gelukkig wél en waren er nauwelijks rijen toen ik mijn spul kwam halen.

            Groet,
            Cameo
            -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
            Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

            Comment


              #21
              bij osn zijn 3 van de 5 vuurwerkverkopers weg gegaan

              de 2e duurste zijn er nog
              maarjah dit jaar voor eerst naar belgie dus heb er geen last meer van.

              Comment


                #22
                In de regio alkmaar waren er 13 verkooppunten en nu nog maar 5.Ik haalde altijd in Egmond a/d Hoef me siervuurwerk (Dynasty) en in derp (Egmond aan Zee) me knal en pijltjes.Die uit derp is weg dus nu moet ik naar Alkmaar om knal te halen en daar is het weer heel duur .
                Misschien ga ik naar Nieuw Vennep (vuurwerkreus) Proline halen maar dat weet ik nog niet zeker.

                @Steelpan je kan toch ook naar de zwarte markt gaan in beverwijk (dat ga ik dit jaar ook doen).
                Wie zoekt zal vinden

                Comment


                  #23
                  Idd. Ik ga dit jaar ook rond 05.30 op pad met de auto en ff wat zaken langsgaan om me volledige lijst compleet te maken. Ga ik om een uurtje of 10 weer verder slapen
                  We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

                  Comment


                    #24
                    Hier is het trouwens ook best wel snel gedaald, maar niet vorig jaar zoals voorspeld.

                    Wij hebben hier een Dynasty-dealer, maar die verkoopt de laatste 3 dagen ook enkele producten van andere merken. We hebben een Hubo die Diamond en American Dream verkoopt en voor de rest is alles weg tegenwoordig.

                    Eerst, nog vóór die strenge aanpak dus van vorig jaar, hadden we nóg een Diamond-dealer, een Diamond/Merurius-dealer, een Crown-dealer en de Scapino verkocht vuurwerk. We zijn dus van 6 naar 2 winkels terug gevallen.

                    Nou is er vorig jaar wel een winkel "bij gekomen", die verkoopt Crown, maar dan kon je daar wél bestellen, maar afhalen moest in Bussum..... Ik had geen rijbewijs dus dat was dan weer ff jammer, kga niet zo'n stuk fietsen.

                    Dus ja, minder aanbod, maar gelukkig was het meerendeel Diamond en hebben we er daar nog eentje van over. De Dynasty-dealer krijgt toch echt de voorkeur aangezien die de zaakjes zeer goed regelen en het vuurwerk een betere prijs-/kwaliteitsverhouding heeft.

                    Comment


                      #25
                      Bij ons op het dorp hebben ze al meerdere jaren twee verkooppunten en dat blijft voorlopig ook zo.
                      Admin van www.crazybomberman.nl

                      Comment


                        #26
                        Wij hebben niks in ons dorp.
                        Maar een plaatsje verder hebben ze een hele grote Vuurwerkzaak,
                        Met de Line 31.12. collectie en nog meer... in totaal hebben ze 3 verschillende vuurwerkfolders!



                        Dat was er al 1'tje meer hebk niet meer

                        GrtZ

                        Comment


                          #27
                          ik heb hier nergens last van (regio land van cuijk) (nijmegen)
                          heb binnen een straal van 1 km 2 winkels zitten.
                          Ik ga naar de boerenbond. Voor mij toch dé winkel waar ik alles naar mijn wensen kan halen.

                          Comment


                            #28
                            Hier werd 2 jaar terug op 3 plaatsen verkocht, Intertoys,Boerenbond en nog een snoepwinkeltje

                            Vorig jaar en dit jaar verkoopt alleen de boerenbond nog vuurwerk
                            En ze waren vorig jaar de 29e om 2 uur al uitverkocht

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door jeroen13,7
                              bij mij is alleen de winkel met het domste vuurwerk weggegaan en voor de rest zit het wel goed met de winkels hier in de buurt
                              Later bleek ook mijn star en lidu dealer weg te zijn. Mooi vuurwerk, wat ze nog gratis thuis bezorgden ook. 1 jaar van de star en lidu collectie kunnen genieten, en nu is hij weg.

                              Comment


                                #30
                                Hier in Arnhem Zuid zijn er genoeg vuurwerkwinkels in de buurt die allerlie verschillende merken verkopen Proline Ferro Limit Diamond en nog een aantal
                                Genoeg om uit te kiezen dus...

                                Comment

                                Working...
                                X