Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met je lijstje vraag het hier.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hulp nodig met je lijstje vraag het hier.

    Hallo Medefreaks,

    Ik zie een zelfde soort topic als dit elk jaar voorbij komen op sommige vuurwerk forums. Als je hulp nodig hebt met je lijstje voor dit jaar kan je dat hier vragen. Vermeld dan wel duidelijk wat je budget is, Welke lijn je wilt en van welke importeur die is. Of eventueel een of meerdere winkels waar je wilt bestellen. Wat voor soort vuurwerk je wilt (Cakes, Pijlen, Fontijnen, Single shots, Mines). En even voor de duidelijkheid Het gaat hier alleen om legaal vuurwerk.
    Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

    #2
    ik raad je zeker aan om de Panter van wollf te kopen
    Yeeeeeehaaaaaaa!

    Comment


      #3
      Panter is idd een zeer mooie cake, maar ik zou persoonlijker eerder de Sniper van Wolff kiezen. Die brocade crown valt namelijk echt heel mooi naar beneden. Maakte op mij een hele diepe indruk. Deze cake kost €42.50

      New York van Wolff is ook een hele dikke bak, kost wel €66.50, maar je hebt echt een monsterlijk ding in je huis staan. Schiet rustig op het begin en op het einde schiet hij fanshape omhoog.
      Het leven is een feest!

      Comment


        #4
        Ik heb ongeveer een budget van 120 à 130 euro en kan aan Broekhoff, GBV, Zena en de Kruiterij komen ik wil graag van alles een beetje maar vooral een paar mooie pijlen en een mat
        Knal goed, knal verantwoord!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy Bekijk bericht
          Ik heb ongeveer een budget van 120 à 130 euro en kan aan Broekhoff, GBV, Zena en de Kruiterij komen ik wil graag van alles een beetje maar vooral een paar mooie pijlen en een mat
          Een nederlandse mat zou ik mijn geld echt niet aan verspillen als ik jou was. Dat pruttelt alleen een beetje, of knalt zichzelf uit. Dan kun je naar mijn mening beter een extra cake nemen. (of een belgische mat natuurlijk )

          Comment


            #6
            Mwa vorig jaar had Lesli/Welkoop een 12 meter mat voor 45 was wel lagge hoort voor dat geld vond ik
            Gerwin

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door drummer 92 Bekijk bericht
              Een nederlandse mat zou ik mijn geld echt niet aan verspillen als ik jou was. Dat pruttelt alleen een beetje, of knalt zichzelf uit. Dan kun je naar mijn mening beter een extra cake nemen. (of een belgische mat natuurlijk )
              Illegaal kan ik nog niet aan beginnen

              Ik denk dat ik dan maar een paar van die 90 shots dingen neem en mssn gwn maar een cake en dan 500 gram ofzo bedankt alvast
              Knal goed, knal verantwoord!

              Comment


                #8
                Weet je wat ik niet helemaal snap.
                Je kan op deze site informatie over bijna alle nederlandse producten vinden.
                En dan gaan mensen vragen welke producten ze moeten kopen.
                En echte freak stelt zijn eigen lijstje samen en weet wat zijn eigen smaak is.

                Maar dit is mijn mening, misschien zijn jullie het er wel niet mee eens.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                  Weet je wat ik niet helemaal snap.
                  Je kan op deze site informatie over bijna alle nederlandse producten vinden.
                  En dan gaan mensen vragen welke producten ze moeten kopen.
                  En echte freak stelt zijn eigen lijstje samen en weet wat zijn eigen smaak is.

                  Maar dit is mijn mening, misschien zijn jullie het er wel niet mee eens.
                  Daar heb je wel gelijk in Teun! Iedereen houdt van iets. Bij de 1 is het een effect, bij de ander een vuurwerksoort. Aan de hand van dat alles stel je je lijstje samen.

                  Ik denk dat we best mensen kunnen helpen met lijstjes, Maar dan moeten deze mensen ook wel aangeven wat ze precies willen, welke merken en waar ze van houden.

                  Want anders krijg je wel hele brede lijstjes, en blijf je bezig.

                  Comment


                    #10
                    Iedereen wil iedereen graag helpen, op zeker.
                    Maar net wat mijn voorgangers zeggen:
                    Wil je advies dan moet je minimaal aangeven:
                    Beschikbaar budget
                    Voorkeur voor merk
                    Voorkeur voor effecten
                    Kies je voor kwantiteit ( dus veel) of kies je juist voor 1 of meer grotere dingen waar je hoopt de show mee te stelen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door MC_MH
                      Ik wil dit jaar eens wat anders als mercurius. Maar ik weet nog niet wat omdat ik eigenlijk alleen maar mercurius heb gehad de afgelopen jaren.

                      Mijn Budget is +- 140 euro.
                      Ik heb de mogelijkheid tot deze lijnen.

                      Brave & Wichers: Lidu & Star
                      Broekhoff: Crown collection, Dynamic, High Performance, Pyro Power, Phoenix
                      Mercurius: Superior, Gold Collection,
                      Schuurmans: Kaboom, Diamond collection
                      Wolff,
                      Zena Nederland,

                      Ik wil Cakes, En eventueel pijlen of romeinse kaarsen.
                      Ik ga zelf kijken wat ik ga kopen ik ga voor Brave & Wichers. Weten jullie nog mooie producten van B&W.
                      Laatst aangepast door MC_MH; 24 August 2009, 00:13.
                      Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

                      Comment


                        #12
                        je kunt toch ook nog even afwachten wat anderen bedenken. Misschien kun je er wel ideeën aan opdoen...

                        Oorspronkelijk geplaatst door MC_MH Bekijk bericht
                        Ik ga zelf kijken wat ik ga kopen ik ga voor Brave & Wichers. Dus mijn geqoute post is niet meer van toepassing.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                          Daar heb je wel gelijk in Teun! Iedereen houdt van iets. Bij de 1 is het een effect, bij de ander een vuurwerksoort. Aan de hand van dat alles stel je je lijstje samen.

                          Ik denk dat we best mensen kunnen helpen met lijstjes, Maar dan moeten deze mensen ook wel aangeven wat ze precies willen, welke merken en waar ze van houden.

                          Want anders krijg je wel hele brede lijstjes, en blijf je bezig.

                          helemaal mee eens, als je echt lol wilt hebben moet je je lijstje zelf maken en gewoon alles onderzoeken

                          Comment


                            #14
                            Hoi, ik heb zo'n 350 eutjes te besteden.(NL)
                            Ik wil wolff in mijn collectie en BenW en zeer waarschijnlijk bonfireworks.
                            wolff: panter, sniper i.i.g.
                            BenW : extreme salute i.i.g.
                            Van deze potten wil ik er wel een aantal van en dan met korting van orthen
                            Maar ik heb nog geen ervaring met bonfireworks en heb er alleen filmpjes van gezien, misschien iemand enige ervaring met producten van hen?
                            Ik houd van harde bursts,grote boeketten, niet te snel, geen mixen, mijn favoriet zijn willows en oh ja ik heb nog nooit fanshape gehad en dat komt omdat ik ze vaak vrij duur vind mede door het feit dat ze vaak in een mum van tijd leeg geschoten zijn.
                            Ik houd dus wel van de wat zwaardere potten, max. gevuld per tube vind ik het mooist.
                            Iemand wat tips/adviezen?
                            Bij voorbaat dank!!!

                            Comment


                              #15
                              nog even om terug te komen over het matjes verhaal ;

                              ik vind de kliene matjes hier in NL wel leuk zolang je maar max de 90 shots haalt van bijv. GBV

                              omtopic ;

                              ik had vorig jaar de big MC thunder van lesli.
                              leuke dingen, maar zijn er ook alternatieven (hier in NL) voor dit blokje?

                              Comment

                              Working...
                              X