Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkels met Happy Hour

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Outlet Haulerwijk 29-12-18 van 18.00uur tot 20.00uur

    Comment


      Alvast dit topic even omhoog gooien
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Iemand suggesties voor winkels?

        Comment


          Intratuin Apeldoorn van 16:00 tot 17:00, alle restanten met 40% korting vanaf de adviesprijzen.

          Comment


            Winkels in omgeving Utrecht bekend?

            Comment


              In zwolle beetje rondgevraagd via facebook pm en kevinsvuurwerkhal en wagenvoort vuurwerk doen allebei een soort veiling waarbij je gewoon een prijs kan noemen waarvoor je het product zou willen kopen en dan kom je uiteindelijk wel op een prima deal uit

              Comment


                Nijverdal vanaf 16.00 50% korting

                Comment


                  Take It in Veldhoven (Vuurwerktotaal/Zena) heeft ook iets van een veiling morgen
                  31/12 Knalle als een malle!

                  Comment


                    Regio Rotterdam iets bekend?
                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      In Zoetermeer eo ook nog niets, ik mis Vuurwerkland Zoetermeer best wel. Jammer dat dexe winkel er niet meer is, de happy hour daar was altijd geweldig om mee te maken haha.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        In Zoetermeer eo ook nog niets, ik mis Vuurwerkland Zoetermeer best wel. Jammer dat dexe winkel er niet meer is, de happy hour daar was altijd geweldig om mee te maken haha.
                        Haha..ik zat er zelf vandaag ook net aan terug te denken..gewoon per doos bieden met 20 man in de zaak..

                        Mocht iemand nog een winkel in de buurt weten hoor ik het graag..ben gek op last minute koopjes

                        Comment


                          Ik was gister rond deze tijd bij de veiling van wagenvoort te wapenveld voor de eerste keer. Ik had me er iets anders bij voorgesteld. Er stonden 50 man en om de minuut of 2 kwam er een nieuwe doos (bijv een cruel traction omdoos) gevuld met random artikelen en daar werd dan op geboden door iedereen. Meestal werden de dozen verkocht voor een euro of 80. Later zag ik de inhoud van dozen die mensen hadden gekocht en dan zitten er een aantal cakes in die mij niet bekend waren en een boel kleine meuk zoals fonteintjes en singleshots. De producten die interessant zijn werden volgensmij niet geveild en staan dus gewoon weer lekker in de bunker te wachten voor de normale verkoop voor volgend jaar.

                          Kortom een slimme manier om als verkoper toch mooi voor een goede prijs van een boel artikelen die niet populair zijn af te komen. Vanuit het oogpunt van een verkoper een goed idee maar als 'freak' zijnde heb je hier niet zo veel te zoeken. Ik wil namelijk graag wel weten wat ik koop.

                          Comment


                            Ik heb de eerste al voor jullie

                            Dinsdag 31 december 2019 16.00 tot ???? HAPPY HOUR!
                            ALLES MOET WEG 50% OP=OP WEG=PECH


                            Valk Vuurwerk / Fietsshop de Valk

                            vuurwerkperdoos, vuurwerk per doos, valk vuurwerk, Nijverdal, Rijssen, Geesteren, openingstijden
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Ik heb de eerste al voor jullie

                              Dinsdag 31 december 2019 16.00 tot ???? HAPPY HOUR!
                              ALLES MOET WEG 50% OP=OP WEG=PECH


                              Valk Vuurwerk / Fietsshop de Valk

                              https://vuurwerkperdoos.nl/openingstijden
                              Dat klopt dit is bij ons een jaarslijks terugkomend ritueel, dus iedereen kan dan zolang producten op voorraad zijn alles voor 50% korting kopen , want we willen de bunkers graag leeg het nieuwe jaar in laten gaan.
                              Dus voor ieder die uit de omgeving komt, doe er je voordeel mee .

                              Met vriendelijke groet

                              Team valk vuurwerk

                              Comment


                                Ben zeer benieuwd welke producten en voor welke prijs binnen gehengeld zijn tijdens de happy uur verkoop. Lijkt mij zo tof om een super deal binnen te slepen.

                                Comment

                                Working...
                                X