Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkels met Happy Hour

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
    Dat dat mag in de winkel...?
    Of bedoel je achter in de "bunker"?
    Plaggemarsch heeft veel producten kant en klaar achter de bali staan om mee te geven met de koper.

    Comment


      Ja vrijwel al het kleine spul, knallers en rollen en losse cakes, de gangbare boxen liggen er ook gewoon achter de toonbank.
      Ik stond er ook van te kijken toen ik daar voor het eerst was.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door SamD Bekijk bericht
        Bij Plaggenmarsch gaat volgens mij echt alles weg voor 50% het laatste uur,
        Denk ook dat dit de enigste zaak in Nederland is waar alles gewoon in de winkel ligt.
        Daar heb ik ook “gescoord”

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door SamD Bekijk bericht
          Ja vrijwel al het kleine spul, knallers en rollen en losse cakes, de gangbare boxen liggen er ook gewoon achter de toonbank.
          Ik stond er ook van te kijken toen ik daar voor het eerst was.
          Een winkelier mag het vuurwerk gewoon in zijn winkel hebben liggen, mits hij aan alle gestelde regels voldoet. Zo moet hij bijvoorbeeld binnen 1,5 meter van de sprinkler blijven en mag hij maximaal een x aantal kilo’s hebben liggen. Dat laatste is afhankelijk van wat er zijn vergunning staat.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
            Een winkelier mag het vuurwerk gewoon in zijn winkel hebben liggen, mits hij aan alle gestelde regels voldoet. Zo moet hij bijvoorbeeld binnen 1,5 meter van de sprinkler blijven en mag hij maximaal een x aantal kilo’s hebben liggen. Dat laatste is afhankelijk van wat er zijn vergunning staat.
            dat is max 500 kilo.

            @ : uhhh dat is wel heel veel, volgens mij klopt dat niet ?
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Zal voornamelijk zijn omdat winkeliers geen open kartonnen retour kunnen doen. Dichte dozen kunnen ze weer terug doen en de restanten kunnen ze zo mooi kwijt. Voor iedereen een ideale situatie dus
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                dat is max 500 kilo.

                @ : uhhh dat is wel heel veel, volgens mij klopt dat niet ?
                Dat gaat best hard hoor Arjan, pak een gemiddelde van 15-20 kilo voor een box, als je dan 10-15 boxen in je assortiment hebt ben je al 200+ kilo kwijt ;)
                www.vuurwerkhuizen.nl

                Comment


                  Ik denk zelf dat er veel meer dan 500 kilo in de winkel ligt maar heb het niet gevraagd, Zal volgend jaar wel eens wat foto's maken, echt een ruim opgezette vuurwerk afdeling iig en prima prijzen ook door het jaar heen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    dat is max 500 kilo.

                    @ : uhhh dat is wel heel veel, volgens mij klopt dat niet ?
                    Klopt helemaal! Daarbij telt Cat. 1 vuurwerk minder zwaar mee; 100 kilo wordt 10 kilo van de totale 500 kilo. Als een winkelier Cat. 1, regulier assortiment inclusief cakeboxen en bestellingen in zijn winkel heeft liggen, dan zit hij gegarandeerd over de 500 kilo heen.

                    Het kan zijn dat winkeliers nog volgens de oude UPD tot 250 kilo in de winkel mogen hebben. Ik weet alleen niet of al het bovenstaande ook van toepassing is op winkels met een grotere opslag dan 10 ton. Iemand die dat wel weet?

                    Comment


                      Nou mochten jullie ergens iets opvangen, dan horen wij het hier graag.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        El blanco Helmond 31december tegen 17uur dacht ik. Volle dozen tegen opbod.
                        Zelf nog nooit geweest

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                          El blanco Helmond 31december tegen 17uur dacht ik. Volle dozen tegen opbod.
                          Zelf nog nooit geweest
                          Wens eenieder succes, je koopt waarschijnlijk rommel die ze niet kwijt raakten;)

                          Comment


                            Ik ben benieuwd of er dit jaar nog winkels zijn met vette acties
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              TP 30% korting laatste dag ivm laatste jaar verkoop.

                              Comment


                                Even een bumpje hier als mensen nog tips hebben post ze hier!

                                Comment

                                Working...
                                X