Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkels open 28e om 00.00

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Winkels open 28e om 00.00

    Welke winkels starten de verkoop de 28e om 00.00 ?

    #2
    Niet de bedoeling van deze sectie....

    Sowieso is de (voor)verkoop allang bezig, afhalen pas vanaf de 29e.

    Comment


      #3
      Als je een beter plekje op het forum weet ?

      Comment


        #4
        Gewoon helemaal niet vermelden hier!

        Comment


          #5
          Bol.com schijnt open te zijn
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #6
            Willen jullie on topic blijven.

            Ik heb 1 winkel gevonden in beverwijk, hollandivani die gaan om 00.00 al los met de verkoop maar lijkt me dat er meer zijn.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyromax Bekijk bericht
              Als je een beter plekje op het forum weet ?
              Misschien bij vuurwerkwinkel Nederland algemeen : https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumd...nkels-Algemeen
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
                Niet de bedoeling van deze sectie....

                Sowieso is de (voor)verkoop allang bezig, afhalen pas vanaf de 29e.
                Waarom zou dat niet de bedoeling zijn is toch gewoon legaal en prima als hier winkels geplaats worden

                Comment


                  #9
                  See you at orthen!

                  Comment


                    #10
                    Neem aan dat je de 29e bedoeld? En dat zijn om 00:00uur alleen maar freak-bestellingen die worden opgehaald. De eerste losse verkoop zal vanaf een uurtje of 08:00 zijn, denk ik...
                    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                      Neem aan dat je de 29e bedoeld? En dat zijn om 00:00uur alleen maar freak-bestellingen die worden opgehaald. De eerste losse verkoop zal vanaf een uurtje of 08:00 zijn, denk ik...
                      nee hij heeft gelijk, waarom zit iedereen hier dingen te roepen die niet waar zijn? hollandivani heeft geen online voorverkoop, die heeft alleen een losse verkoop, en met hele goede prijzen voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien. Dit lijkt mij toch gewoon een normaal topic? er zullen vast wat meer vreemden eenden zijn dan alleen die in Beverwijk.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
                        nee hij heeft gelijk, waarom zit iedereen hier dingen te roepen die niet waar zijn? hollandivani heeft geen online voorverkoop, die heeft alleen een losse verkoop, en met hele goede prijzen voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien. Dit lijkt mij toch gewoon een normaal topic? er zullen vast wat meer vreemden eenden zijn dan alleen die in Beverwijk.
                        Algemeen bekend dat hollandivani een ontiegelijke kut winkel is met alleen maar lokkertjes op de folder. Maar ze zijn inderdaad wel om 00:00 open. Succes voor iedereen die daar heen gaat

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ajax Bekijk bericht
                          Algemeen bekend dat hollandivani een ontiegelijke kut winkel is met alleen maar lokkertjes op de folder. Maar ze zijn inderdaad wel om 00:00 open. Succes voor iedereen die daar heen gaat
                          Zou het niet weten, ben er nog nooit geweest, maar die lokkertjes prijzen zagen er goed uit

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
                            nee hij heeft gelijk, waarom zit iedereen hier dingen te roepen die niet waar zijn? hollandivani heeft geen online voorverkoop, die heeft alleen een losse verkoop,
                            Aha, oke! Dat er een winkel is die vanaf middernacht al aan losse verkoop doet, wist ik niet. My bad...
                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                            Comment


                              #15
                              www.vuurwerk-beverwijk.nl heeft zelfs aanbiedingen alleen de eerste 2 uur geldig van losse verkoop.

                              Comment

                              Working...
                              X