Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vandaag bij 2 Aldi winkels geweest hier in Enschede, bij 1 grote Aldi hadden ze alleen nog de voetzoekers xxl en de knetterballen xxl, voor de rest was alles weg!
    Bij een iets kleinere Aldi hier waren nog de vuurwerk-pakketten xxl , fonteinenmix, 1 doos knetter king, paar grondbloemen nog , de gewone knetterballen en ratellinten waren allemaal al weg.

    Comment


      Bij ons volop voorraad echt mazzel.

      Comment


        Ze vullen het nog wel bij!

        Comment


          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

          Comment


            Vanochtend in Zwijndrecht weer volop spul te koop

            Comment


              Kwam ik vanochtend “toevallig” langs de Aldi hier in Apeldoorn
              En voor ik het wist stond ik ineens met twee tassen vol vuurwerk inmijn handen
              Zo raar....

              Mooi spul voor de kleintjes en nette prijs
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	7076DFC5-8515-4662-B99E-C4F8D62C86E2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:166,5 KB
ID:	1562697

              Comment


                Mooi spul voor de kleintjes en nette prijs

                En voor de grote kinderen

                Comment


                  Ja papa vindt het heel vervelend om dit op te stoken met ze
                  De oudste is 2,5 en ze vindt het prachtig. De doosjes knalerwten zijn niet aan te slepen

                  Comment


                    Vandaag in Leiden en Voorhout alleen nog voetzoekers, hopen dat er morgen een nieuwe levering komt!

                    Comment


                      Hier was alles weer aangevuld, 20 pakken knetterlint meegenomen
                      www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                      Comment


                        Zijn er ondertussen al meer ervaringen met de knetterlintjes van dit jaar, zijn die echt minder geworden?

                        Comment


                          Het eerste jaar waren de knetterlinten echt goed. Heb er toen nog wat met mijn neefjes afgestoken om ze kennis te laten maken met vuurwerk. Man wat was die crackling hard. Vorig jaar waren ze iets minder dan het jaar ervoor. Het lintje is korter geworden en lijkt ook minder crackling balletjes te bevatten. Ondanks dat vond ik ze vorig jaar nog steeds goed en voor het geld heb je gewoon heel veel stookplezier.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Gisteren in de straat even 5 knetterlinten tegelijk gedaan, ging nog steeds prima.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
                              Vandaag bij 2 Aldi winkels geweest hier in Enschede, bij 1 grote Aldi hadden ze alleen nog de voetzoekers xxl en de knetterballen xxl, voor de rest was alles weg!
                              Bij een iets kleinere Aldi hier waren nog de vuurwerk-pakketten xxl , fonteinenmix, 1 doos knetter king, paar grondbloemen nog , de gewone knetterballen en ratellinten waren allemaal al weg.
                              vandaag bij 2 aldi's geweest in Enschede, hadden beide alles nog. Probeer Lipperkerkstraat (alles nog in volle dozen staan) en anders Haaksbergerstraat (beetje bende, maar wel alles nog liggen)

                              Comment


                                Ik had thuis nog zo beloofd: geen kleine grut meer want we hebben nog zoveel........ kon het toch niet laten......
                                Ik heb een kort lontje.......

                                Comment

                                Working...
                                X