Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik ga vanavond voor het sluiten van de winkels nog wel even kijken of er al iets in de schappen ligt bij de 2 Aldi's die Zeist rijk is.Zo niet dan is het pech. Morgen helaas geen tijd. Maar ach het is maar Cat1.
    Dat ga ik wel overleven.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Hier in den haag vanmorgen wezen kijken en daar lag het vanmorgen al.
      Gelijk maar ff 2 pakken ratellint knetterbal xxl wondertollen en Knetterkings ingeslagen

      Comment


        Hier stonden de bakken met prijskaartjes etc al klaar maar er lag nog niks in

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door -robin32- Bekijk bericht
          Hier in den haag vanmorgen wezen kijken en daar lag het vanmorgen al.
          Gelijk maar ff 2 pakken ratellint knetterbal xxl wondertollen en Knetterkings ingeslagen
          waar in den haag was dat?

          Comment


            Ik hoor hier aardig wat cat 1 vuurwerk.
            Liep net het winkelcentrum in, toen een ventje een knetterbal afstak.
            Iemand schrok daar weer van en de jochies kregen een vermaning.
            Nu hoor ik luchthuilers.

            Ik ga even naar apotheek, want dit trek ik niet.
            Even iets voor mijn bloeddruk halen...
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20171130-161531.jpg
Vertoningen:1
Grootte:425,8 KB
ID:	1562577

              Aldi collectie 2018 altijd leuk spul om te stomen op oudjaarsdag...

              Comment


                https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                Comment


                  Leuk ding! Een opgevoerde Happiness

                  Comment


                    Vandaag bij mijn Aldi geweest in Best, helaas nog niks liggen. Zouden het vandaag geleverd krijgen dus vanavond nog maar even kijken. En anders morgen, dan ligt het er waarschijnlijk wel.

                    Comment


                      Aldi Groningen centrum heeft het al liggen.

                      Comment


                        Ben opzich wel benieuwd naar het meterpakket van aldi, iemand deze al in de winkel gezien? in de folder staat 28 tm 30 dec maar zag dus wel al een prijskaartje bij onze aldi

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                          Ik heb die folder al. Start verkoop zaterdag 2 december.
                          Ik heb wat gemist denk ik. Maar de folders komen hier niet echt binnen en laat ik nou net de website van Aldi niet in de gaten houden.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                          Ik ga vanavond voor het sluiten van de winkels nog wel even kijken of er al iets in de schappen ligt bij de 2 Aldi's die Zeist rijk is.Zo niet dan is het pech. Morgen helaas geen tijd. Maar ach het is maar Cat1.
                          Dat ga ik wel overleven.
                          Hahaha, precies.
                          Ik neem mijzelf altijd voor wat te kopen maar ik ben of te laat en denk geen kans meer te maken of ik vind het jammer van het geld. Sommigen kopen voor 100 euro. Dat is toch genoeg geld voor een mooie cakebox. Elke dag wat wegstoken ben ik wel ontgroeid. Af en toe is best leuk, maar daar zijn die dingen van de Big Bazar en de Action ook wel goed genoeg voor, hoewel die van de Aldi (veel) beter zijn.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
                          Ben opzich wel benieuwd naar het meterpakket van aldi, iemand deze al in de winkel gezien? in de folder staat 28 tm 30 dec maar zag dus wel al een prijskaartje bij onze aldi
                          Dat vroeg ik mij ook al af. Het ziet er wel aantrekkelijk uit op de foto. Op die Dordrecht foto van een membereen paar pagina's terug, kan ik ze niet vinden.

                          Comment


                            Het is er weer Meteen ingeslagen en wat kruitgesnoven. Heerlijk

                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                              Ik heb wat gemist denk ik. Maar de folders komen hier niet echt binnen en laat ik nou net de website van Aldi niet in de gaten houden.



                              Hahaha, precies.
                              Ik neem mijzelf altijd voor wat te kopen maar ik ben of te laat en denk geen kans meer te maken of ik vind het jammer van het geld. Sommigen kopen voor 100 euro. Dat is toch genoeg geld voor een mooie cakebox. Elke dag wat wegstoken ben ik wel ontgroeid. Af en toe is best leuk, maar daar zijn die dingen van de Big Bazar en de Action ook wel goed genoeg voor, hoewel die van de Aldi (veel) beter zijn.



                              Dat vroeg ik mij ook al af. Het ziet er wel aantrekkelijk uit op de foto. Op die Dordrecht foto van een membereen paar pagina's terug, kan ik ze niet vinden.
                              https://www.aldi.nl/images/vuurwerkmeter_big_6690.jpg -_- tja.. als je bij de echte Vuurwerk dealer 15 euro neertelt heb je een meer kruit meter pakket, ik denk dat deze potjes overeen komen met de rest van de potjes in de andere pakketjes.

                              Comment


                                Net nog even naar de Aldi geweest, de pallet met de dozen met het vuurwerk erin stonden er al maar nog niks in de schappen. Hoef morgen later te beginnen dus kan mooi om 8u de Aldi binnenlopen om weer in te slaan voor dit jaar!

                                Comment

                                Working...
                                X