Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    lekker vroeg opstaan overmorgen dan maar. Denk maar is even 2x crackeling ballen 2xknetter lintjes en fontijnen pakket mee nemen.

    Comment


      #47
      Van dezelfde betrouwbare bron: Aankomende zaterdag 20-12 van elke soort ongeveer 50 tot 60 pakjes op voorraad in elke ALDI.

      De meeste winkels gaan om 8:30 open.

      OP=OP.

      Comment


        #48
        Dan maar niet. Er is nog genoeg elders te krijgen. Het is daar altijd op=op.Vul gewoon de voorraad weer aan zou ik zeggen. Zo werkt het alleen niet bij de Aldi en de Lidl. Maar als je echt wat wil scoren moet je idd vroeg uit de veren.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #49
          Valt wel mee 50 van elk is zat voor een dag. Vorig jaar was alles op bij de lidl in een dag. Begin deze maand kwam ik na drie dagen en lagen er nog wondertollen ijsfontijntjes e.d. Dus ik zie het zaterdag wel tussen half 9 en tien

          Comment


            #50
            Wat ik niet snap is dat er bijna geen winkels zijn(in ieder geval niet bij mij in de buurt) die het hele jaar door categorie 1 vuurwerk verkopen. Bij bouwmarkten, speelgoed winkels, huishoudwinkels bijvoorbeeld. Daar moet toch handel in zitten?

            Comment


              #51
              Heeft denk ik te maken met het feit dat alleen een klein groepje freaks het hele jaar vuurwerk wil, en de meeste mensen alleen met oud en nieuw aan vuurwerk denken. En voor die paar freaks en een enkeling die toch op een ander moment vuurwerk wil, is het niet heel rendabel om het hele jaar een deel van de winkel in te richten vuurwerk. Dus denk toch dat er niet heel veel handel in zit, en iets ander meer oplevert.

              Het lijkt me iig dat ondernemers zo redeneren.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                Dan maar niet. Er is nog genoeg elders te krijgen. Het is daar altijd op=op.Vul gewoon de voorraad weer aan zou ik zeggen. Zo werkt het alleen niet bij de Aldi en de Lidl. Maar als je echt wat wil scoren moet je idd vroeg uit de veren.
                Zo werkt dat niet. Er wordt 1 grote partij opgekocht en die wordt verdeeld onder de winkels. De leverancier weet precies waar ze aan toe zijn en kan dus goedkoop leveren. Aldi kan dan weer goedkoop leveren aan de klant omdat het product maar 1 keer tijd en geld kost. Bijvullen betekend dat er ergens een opslag moet zijn.dat de vrachtwagens vaker moet gaan rijden en het personeel vaker moet bestellen en bijvullen. Dan kan het niet meer zo goedkoop.

                overigens lijkt mij 50 stuks van alles meer dan voldoende. Als 50 mensen 20 euro uitgeven, dan is nog ongeveer de helft beschikbaar voor mensen die later komen. Overigens verwacht ik maar een handjevol freaks voor de deur om 8:30 dus bij lange na geen 50 personen.

                Comment


                  #53
                  Mee eens zit zelf in de logistiek en jou denk wijze klopt inderdaad mavcovic. En aldi heeft als het goed is 450-465 vestigingen. Dus 450 pallets ;) Dat is niet niks. En na de hype volgend jaar zal dit ook voldoende zijn. Het moet ook op komen en niet weken in de winkel liggen. en gezien het bij die lidl al niet binnen 1 dag op was dit jaar maar een dag of 3a4 pas. Is dit goed zat

                  Comment


                    #54
                    Mijn bron heeft even op de verpakking gekeken.

                    De importeur is Lesli.

                    Kopen alleen met legitimatie.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                      Kopen alleen met legitimatie.
                      Vanaf 12 jaar? Anders sta ik daar morgen voor niks

                      Comment


                        #56
                        mooi hebben dat spul!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mose Bekijk bericht
                          Vanaf 12 jaar? Anders sta ik daar morgen voor niks
                          Zie hun site.

                          Comment


                            #58
                            Oh, had ik nog niet aan gedacht, heb alleen de folder langs zien komen. Ik vond het alleen een raar idee, dat bijvoorbeeld een 12-jarige zijn ID moet laten zien om sterretjes te kopen. Niet dat ik er iets op tegen heb hoor, ik vind het juist goed.

                            Comment


                              #59
                              Toenstraks toch even naar de Aldi geweest om te vragen, het stond al achter. De vulploeg is gaan vragen of ze het al mochten verkopen, maar dit was helaas pas mogelijk vanaf morgen! Helaas, morgen nieuwe kans.

                              Wel super producten en al helemaal voor die prijs! Ben vooral benieuwd naar het fonteinenpakketje!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                                Toenstraks toch even naar de Aldi geweest om te vragen, het stond al achter. De vulploeg is gaan vragen of ze het al mochten verkopen, maar dit was helaas pas mogelijk vanaf morgen! Helaas, morgen nieuwe kans.

                                Wel super producten en al helemaal voor die prijs! Ben vooral benieuwd naar het fonteinenpakketje!
                                denk dat het fontijnenpakketje bestaat uit, 5x summerset en 2,5 pakje knetterkegels, we zullen het morgen zien
                                Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                                Comment

                                Working...
                                X