Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    FYI:
    Compleet uitverkocht in Amsterdam, Aalsmeer, Amstelveen en omstreken. Want ik heb niks.

    Comment


      Vandaag maar even een doos linten, ballen, bloemen en een mixpakket opgehaald
      1 + 1 = 3

      Comment


        Goed vuurwerk voor een uitstekende prijs.

        Enig minpuntje: Bij mij in het XXL pakket zat het doosje "Flitsers" volgestopt met het type product als in de link beneden, echter, in plaats van te flitsen knetterden zij.

        Comment


          Bij de Aldi Lewenborg in Groningen lagen vanmiddag nog iets van 10 XXL pakketten. Ook nog iets van 10 kinderpakketten.

          De rest was op.

          Comment


            Weer ff wat gehaald

            Comment


              weet iemand of er nog fonteinen mixen liggen in de omg van leiden? ik heb bij beide aldi's gekeken was het op.. voorschoten nog niet gekeken maar acht de kans klein.. of misschien zoetermeer? iemand die me kan helpen?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Kimberly Bekijk bericht
                weet iemand of er nog fonteinen mixen liggen in de omg van leiden? ik heb bij beide aldi's gekeken was het op.. voorschoten nog niet gekeken maar acht de kans klein.. of misschien zoetermeer? iemand die me kan helpen?
                Zaterdag rond 17.00 lagen er in Voorschoten nog minstens 10 fonteinenpakketten en nog meer XXL pakketten, gingen helemaal niet hard hier. Van de losse dingen hadden ze alleen sterretjes en wondertollen. Crackling linten en balletjes niet gezien. Ik denk dat er nog wel pakketten liggen morgen, maar anders kun je even proberen te bellen voor de zekerheid natuurlijk!

                PS: Zou wel meteen s ochtends bellen/gaan want het is echt gekkenhuis daar op 24 december
                Zeg maar Jeroen!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Cracking Thunder Bekijk bericht
                  Zaterdag rond 17.00 lagen er in Voorschoten nog minstens 10 fonteinenpakketten en nog meer XXL pakketten, gingen helemaal niet hard hier. Van de losse dingen hadden ze alleen sterretjes en wondertollen. Crackling linten en balletjes niet gezien. Ik denk dat er nog wel pakketten liggen morgen, maar anders kun je even proberen te bellen voor de zekerheid natuurlijk!

                  PS: Zou wel meteen s ochtends bellen/gaan want het is echt gekkenhuis daar op 24 december
                  Owww! ik dacht dat het daar juist hard zou gaan! hmm ik acht de kans klein dat ze daar morgen nog zijn.. maar het is de moeite waard om te kijken, kan niet gelijk er naar toe maar probeer dan zo roeg mogelijk er te zijn =/

                  bedankt in iedergeval, en anders miss naar zoetermeer fietsen ofzo

                  Comment


                    ben deze ochtend er naar toe gefietst.. door de regen helemaal nat thuis, met lege handen, nu zelfs een beetje ziekjes.. baal er echt van

                    Comment


                      Mat : Vuurwerk Aldi : Categorie 1 : 60 Stuks Knetterlinten : 2014 - 2015 [HD]

                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        Tering mooi filmpje. Iemand een filmpje van die fonteintjes? Baal er nu van dat ik tig keer meer heb betaald via webshops. Wat is er nu nog te koop? Of is elke Aldi uitverkocht. LOL.
                        Zou 1 zo een fonteinpakket ongeveer gelijk staan aan een meterpakket? Heb er 2 daarvan bij Koningsdal besteld voor 12,50 per stuk.
                        Vind fonteintjes altijd wel leuk.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Kimberly Bekijk bericht
                          ben deze ochtend er naar toe gefietst.. door de regen helemaal nat thuis, met lege handen, nu zelfs een beetje ziekjes.. baal er echt van
                          Haha, poor you.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                            In apeldoorn hebben ze in alle aldi's geen voorraad meer
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                            Tering mooi filmpje. Iemand een filmpje van die fonteintjes? Baal er nu van dat ik tig keer meer heb betaald via webshops. Wat is er nu nog te koop? Of is elke Aldi uitverkocht. LOL.
                            Zou 1 zo een fonteinpakket ongeveer gelijk staan aan een meterpakket? Heb er 2 daarvan bij Koningsdal besteld voor 12,50 per stuk.
                            Vind fonteintjes altijd wel leuk.
                            Meter pakket heeft meer variatie denk ik zo. Zitten maar 3 verschillende in bij dit pakket. Alsnog zijn de effecten niet verkeerd, gewoon aantal tegelijk

                            Comment


                              Fonteinenpakket is leuk, maar veel dezelfde dingen. Net een paar fonteinen afgestoken. Crackling linten zijn erg goed! Harder dan ik had verwacht.

                              Comment


                                Filmpje van mij :





                                --pyro99
                                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                                Comment

                                Working...
                                X