Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuk nieuws: Lidl Nederland verkoopt vuurwerk!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Dat is een hele goede vraag, misschien dat de Lidl bril van mindere kwaliteit is of dat zij op zo'n bril weinig winstmarge hebben staan ?
    Ik ben benieuwd naar de kwaliteit maar denk dat dit wel snor zit. Winstmarge zou eigenlijk geen reden moeten zijn in mijn ogen, volgens mij kunnen de meeste dealers ook wel voor een euro een brilletje leveren.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
      Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, denk dat dit wel snor zit. Winstmarge zou eigenlijk geen reden moeten zijn in mijn ogen
      En tenslotte hoeft hij voor die ene euro ook maar een paar uurtjes mee te gaan

      En wat betreft de marge geef ik je gelijk.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Dat is een hele goede vraag, misschien dat de Lidl bril van mindere kwaliteit is of dat zij op zo'n bril weinig winstmarge hebben staan ?
        Dat is heel simpel :

        1. Lidl heeft niet de kosten van bunkers , extra personeel,keuringen etc.
        2. Men wil en hoeft geen winst te maken op deze artikelen.
        Het gaat niet om die bril of die grondbloemen, daar mag gewoon geld bij.
        Het gaat erom dat jij naast een bril van 0,99ct een pak melk, krop sla en 2 blikjes cola koopt.

        Zo werken supermarkten nu eenmaal als aldi en lidl.

        Voor vuurwerkwinkels ligt dit naturlijk heel anders.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Freaksorthen
          Dat is heel simpel :

          1. Lidl heeft niet de kosten van bunkers , extra personeel,keuringen etc.
          2. Men wil en hoeft geen winst te maken op deze artikelen.
          Het gaat niet om die bril of die grondbloemen, daar mag gewoon geld bij.
          Het gaat erom dat jij naast een bril van 0,99ct een pak melk, krop sla en 2 blikjes cola koopt.

          Zo werken supermarkten nu eenmaal als aldi en lidl.

          Voor vuurwerkwinkels ligt dit naturlijk heel anders.
          Met alle respect, maar hier geloof ik dus geen reet van. Je maakt mij niet wijs dat een plastic vuurwerkbrilletje niet voor een euro de deur uit kan. Wat betreft je 2de argument kun je dat zelf ook op de vuurwerkwinkel betrekken, lees: "men wil en hoeft geen winst te maken op deze artikelen". Je zou ook kunnen zeggen dat een vuurwerkshop zijn geld niet hoeft te verdienen aan een brilletje, het gaat erom dat jij naast een bril van 99 cent ook paar dikke cakes, 2 pakken vuurpijlen en een meterpakketje koopt.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
            Met alle respect, maar hier geloof ik dus geen reet van. Je maakt mij niet wijs dat een plastic vuurwerkbrilletje niet voor een euro de deur uit kan. Wat betreft je 2de argument kun je dat zelf ook op de vuurwerkwinkel betrekken, lees: "men wil en hoeft geen winst te maken op deze artikelen". Je zou ook kunnen zeggen dat een vuurwerkshop zijn geld niet hoeft te verdienen aan een brilletje, het gaat erom dat jij naast een bril van 99 cent ook paar dikke cakes, 2 pakken vuurpijlen en een meterpakketje koopt.
            Lidl kan deze vuurwerkbrillen wel voor 99cent per stuk verkopen omdat ze ze in grote partijen inkopen en dan is de inkoopprijs laag en kunnen ze bij elk lidl filiaal (300+) die vuurwerkbrillen verkopen.

            Misschien belangrijk om te vermelden:
            Er staat in de folder vanaf 12 jaar dus als het goed is moet elk lidl filiaal er aan houden

            Comment


              wel grappig zon vuurwerk bril,
              Kende de climbing panda, de tankjes en dat soort spul wel al, maar dit is weer iets helemaal nieuws.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door audilovertje Bekijk bericht
                Lidl kan deze vuurwerkbrillen wel voor 99cent per stuk verkopen omdat ze ze in grote partijen inkopen en dan is de inkoopprijs laag en kunnen ze bij elk lidl filiaal (300+) die vuurwerkbrillen verkopen.
                Als vuurwerkwinkel koop je toch ook via een importeur? Die koopt die brillen ook in partijen op.
                Snap heel goed dat een vuurwerkwinkel meer kosten maakt, ik gun ze ook gerust een paar extra centen alleen vind ik dat zoiets niet op een veiligheidsartikel moet zijn.

                Comment


                  Eens, die bril moet iedereen gratis bij een bestelling krijgen. Het zou het aantal slachtoffers zeker verminderen. Ik stook nooit meer zonder al een paar jaar nu.

                  Afgelopen zaterdag nog geen vuurwerk gespot bij de lidl trouwens.
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                    Afgelopen zaterdag nog geen vuurwerk gespot bij de lidl trouwens.
                    Kijkt niemand nog naar de scans die ik heb gemaakt? Er staat duidelijk "Vanaf maandag 8 december"
                    Gelukkig 2024!

                    Comment


                      Heb de folder net gezien. vergelijkbaar met vorig jaar. Idd, vanaf 8 dec verkrijgbaar

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                        Kijkt niemand nog naar de scans die ik heb gemaakt? Er staat duidelijk "Vanaf maandag 8 december"
                        het za niet de eerste keer zijn dat het eerder in de schappen ligt...
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          Had de foto nog niet voorbij zien komen.


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	lidl.jpg
Vertoningen:1
Grootte:185,5 KB
ID:	1552032

                          Comment


                            Ik moet maandag om 9u beginnen en de lidle gaat hier om 8u open, dus even inslaan en in me auto laten liggen. Heb er zin in
                            Elk stukje vuurwerk is uniek.

                            Comment


                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	P1070463.jpg
Vertoningen:1
Grootte:213,8 KB
ID:	1552052
                              Moest daarnet even langs de Lidl en zag een jongen alvast wat spullen uitpakken voor maandag. Gevraagd of ik wat mee mocht nemen en dat mocht.

                              Comment


                                Een maat van me werkt bij Lidl. Ik vroeg hem nog te kijken of er al vuurwerk binnen was vrijdag of zaterdag, maar was nog niet zo.
                                Achja, morgen pas iets later school, dus lekker optijd weg en meteen wat gaan halen. 2 euro voor alleen al 8 crackling balls is super goedkoop als ik vergelijk met de rest van de winkels die cat.1 verkopen hier in de buurt.

                                Morgen dus kruitsnuiven!

                                Comment

                                Working...
                                X