Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werken in een vuurwerkwinkel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Lijkt me echt super om te doen, alleen hoe kom je er binnen. Heb al verschillende een keer een mail gestuurd maar nooit meer iets gehoord.
    Gewoon even langs gaan

    Comment


      Ja, idd misschien toch maar eens doen, maar ben zo iemand die niet opdringerig wil overkomen. Dus daarom nog nooit gedaan, maar lijkt me zo tof, dus dan toch maar een keertje heen gaan.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
        Ja, idd misschien toch maar eens doen, maar ben zo iemand die niet opdringerig wil overkomen. Dus daarom nog nooit gedaan, maar lijkt me zo tof, dus dan toch maar een keertje heen gaan.
        Snap dat wel hoor, herken me daar ook volledig in. Maar het is uiteindelijk ook gewoon goed gekomen. Je bent vast niet de eerste die een mailtje stuurt... en dat is zo weggeklikt.

        Als je langs gaat en ze merken dat je echt serieus met vuurwerk bezig bent, zijn je kansen ineens een stuk groter.

        Comment


          Intratuin in Woerden heeft een aantal vuurwerkvacatures:

          Comment


            Bedankt voor jullie reacties allemaal, leuk om te lezen dat het inderdaad tof is om te doen. Heb vandaag reactie gehad van een winkel in de buurt, die zijn voor dit jaar nog voorzien, en als er nog iemand extra's nodig was zou hij contact opnemen!

            Nog mensen die vacatures voorbij hebben zien komen in de omgeving van Den Bosch?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Intratuin in Woerden heeft een aantal vuurwerkvacatures:

              https://www.nationalevacaturebank.nl...w.google.nl%2F
              Hoofdkantoor zit in Woerden. Dit betreft Vestiging Cruquius.

              Comment


                Heb intratuin toen meegeholpen bij opbouw en afbraak showroom en meegholpen tijdens de verkoopdagen. Echt super gaaf werk!

                Als er nog winkels zijn die mensen nodig hebben, is sta er voor open!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                  Ja, idd misschien toch maar eens doen, maar ben zo iemand die niet opdringerig wil overkomen. Dus daarom nog nooit gedaan, maar lijkt me zo tof, dus dan toch maar een keertje heen gaan.
                  Goede morgen

                  Woon je in de omgeving almere toevallig ?

                  Dennis

                  Comment


                    Het zou mij ook wel leuk lijken om ergens te helpen met vuurwerk.
                    Ik ben ivm seizoensgebonden werk in november tm half december vrij.
                    Nu is de drukte bij de vuurwerkwinkeks natuurlijk vooral de laatste dagen van december maar dan ben ik zelf druk met de oliebollen verkoop.
                    Maar mochten er winkeliers of distributeurs zijn die de komende weken wat handjes kunnen gebruiken in de regio Gelderland dan houd ik mij van harte aanbevolen!!
                    En de vergoeding komen we vast wel uit

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                      Goede morgen

                      Woon je in de omgeving almere toevallig ?

                      Dennis
                      Ik werk bij Cikam.. misschien kunnen we eens overleggen?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                        Ik werk bij Cikam.. misschien kunnen we eens overleggen?

                        Prima kunnen we altijd even doen stuur maar een met je nummer dan nemen we eens contact met elkaar op.

                        Dennis

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                          Goede morgen

                          Woon je in de omgeving almere toevallig ?

                          Dennis
                          Bedankt voor je reactie, ik woon helaas niet in de buurt. Maar bedankt voor je aanbod!

                          Comment


                            Weco Vuurwerk Oudleusen is op zoek naar een paar echte vuurwerkfreaks vanaf 16 jaar voor de vuurwerkverkoop. Voor meer informatie de facebookpagina:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                              Ik werk bij Cikam.. misschien kunnen we eens overleggen?
                              hahahahhaha, ik woon vlakbij de Cikam, veldje t.o. busbaan is mijn schietveld
                              www.rowyvuurwerk.nl

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                                hahahahhaha, ik woon vlakbij de Cikam, veldje t.o. busbaan is mijn schietveld
                                Is dat misschien dit veldje:
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	veldje.jpg
Vertoningen:1
Grootte:409,6 KB
ID:	1562255

                                Comment

                                Working...
                                X