Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom zo veel vuurwerk winkels?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Waarom zo veel vuurwerk winkels?

    Waarom zijn er in Sneek 7 vuurwerk winkels?
    Hoe kan dit uit? Sneek is een stad met maar 33.000 inwoners.

    Er zijn dus ook meerdere winkels met de zelfde dealers en zelfde prijzen.
    Laatst aangepast door Ruben; 10 December 2010, 13:05.
    Stoken tot je er bij neervalt!

    #2
    Volgens mij is dit topic bedoelt voor vraag naar producten om te kopen. Ik denk dat deze wel verplaatst zal worden.

    Maar ik heb me dit ook wel eens afgevraagd. Vorig jaar waren er geloof ik 5 verkooppunten en dit vond ik al veel. Ook toen waren er een aantal met dezelfde collecties. En je zou denken met 7 verkooppunten is heb je genoeg keus, maar het valt mij op dat (zeker tot vorig jaar) het aanbod wat tegenvalt voor de echte freak.

    Tot vorig jaar was het:
    Schuurmans, Broekhoff, Lesli (2x), en Breeschoten/Schuurmans (halfords)

    Dit jaar is het volgens mij:
    2 x Weco/GBV, Pyrostar, Broekhoff, Breeschoten/schuurmans (halfords), Lesli. Het zevende verkooppunt ken ik niet.

    Maar de echte topcollecties zoals wolff, marijn, royal en bonfireworks mis ik dan weer terwijl naar mijn mening een winkel zich juist in die producten kan onderscheiden doordat ze zo'n goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben.

    Comment


      #3
      7 verkoop punten, ken je lekker kiezen....

      Moet ook wel zeggen, dat dit een typisch ouwe wijven topic is.
      Als je uit zoveel winkels kan kiezen, moet je daarover niet zeuren.
      Laatst aangepast door bassie1978; 10 December 2010, 10:05.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #4
        Moet ook wel zeggen, dat dit een typisch ouwe wijven topic is.
        Als je uit zoveel winkels kan kiezen, moet je daarover niet zeuren.
        Dat klopt. Maar als het aanbod in alle winkels vrijwel hetzelfde is, heb je er nog niks aan natuurlijk.

        En dat is wat de topic starter duidelijk wil maken
        Stoken tot we er bij neervallen!!

        Comment


          #5
          Hier hebben we er ook een boel.

          2X Lesli, 2X Bonfireworks, 1X Wolf, 1X Zena, 1X Pyrostar, 1X Broekhoff, 1X GBV, 1X Breeschoten, 2X Beko.

          Volop keuze, maar, de helft verkoopt niet alles van die producten die ze hebben. Dus, schiet ook lekker op en bij de Zena dealer benk geband omdak teveel zeurde.

          Maar eerlijk gezegd...T gaat mij om de klantvriendelijkheid, dan maakt de prijs/merk voor mij echt niks uit. En jammer genoeg zijn ze niet echt allemaal zo klantvriendelijk als de Beko/Lesli/Bon dealer in de buurt.
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #6
            Het reguleert zichzelf.
            Dat wil zeggen, zolang ze maar niet in de rode cijfers komen kan het dus uit. Concurrentie is prima, houdt ze scherp en de prijzen laag. Als 7 teveel zou zijn, dan gaan er vanzelf 1 of 2 failliet. Hier waren voorheen ook wel 10+ winkels, dat is iets terug gelopen, maar nog steeds zijn er relatief veel winkels te vinden. Ik vind het prima

            Als het aanbod bij de buurman inderdaad precies hetzelfde is, dan gaan de prijzen, acties en klantvriendelijkheid de doorslag geven. Voor de consument is het wel jammer als ze overal hetzelfde zouden hebben trouwens, maar de goede winkelier zal daarop inspringen en het volgende jaar ongetwijfeld wat nieuws/extra's brengen.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door scootflyer Bekijk bericht
              Het zevende verkooppunt ken ik niet.
              Techniek Service Sneek



              Schuurmans
              Stoken tot je er bij neervalt!

              Comment


                #8
                Toch leuk 7 verkooppunten kan ik lekker veel kiezen!

                Comment


                  #9
                  Jp vuurwerk is toch wel de mooiste winkel in sneek.

                  Comment

                  Working...
                  X