Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Dummie's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk Dummie's

    Hallo Allemaal,

    Vuurwerk4all Leiderdorp gaat een nieuwe site openen in het nieuwe jaar.
    Het wordt de site vuurwerkdummies.nl

    Waarom zou je zeggen.
    Veel winkels hebben vaak een hele hoop dummies over die uit de collectie gaan.

    Wij zelf ook en nadat we deze op marktplaats hadden geplaatst werden deze weer net zo snel verwijderd.
    De reden volgens marktplaats was dat het vuurwerk is Lege dozen die vuurwerk zijn het zal wel.

    Het geprobeerd uit te leggen maar ze snappen het niet helemaal geloof ik.

    Dus hebben we de deomein vuurwerkdummies.nl geregistreerd.

    Deze gaan we in Januari 2010 online zetten.
    Daarop kunnen dan alle winkels die hun dummie's kwijt willen plaatsen.

    Hoe we het een en ander gaan invullen moet ik nog ff bekijken maar ik denk dat we een soort marktplaatsscript er op gaan plaatsen.

    Later hier meer over.

    Zou leuk zijn als we hier wat reactie's op krijgen om te kijken of het voor ons zin heeft om dit op te zetten.
    Want er gaat wel weer wat werk inzitten.

    Met Vriendelijke Groet
    Wim Vuurwerk4all Leiderdorp

    #2
    Dat lijkt me cool omdat het erg moeilijk is met kopen van dummies maar hoe zit het met opsturen? Moeten wij dat afhalen omdat het herkent zou worden als explosieven? Of komt hier bij een koeriers dienst of wat?

    Comment


      #3
      Natuurlijk een top idee voor de mensen die graag dummys willen kopen.
      Zo site bestaat er nu nog niet, dus harstikke handig zoiets !
      Wat ik me wel afvraag, zijn er zoveel dealers dan die er moeite voorgaan doen ? of vinden ze het niet makkelijker om ze gewoon weg te gooien ?

      Ik denk namelijk het laatste :-(


      Vind het vanuit jullie kant een mooi & goed idee , en hopelijk zal het het idee ook sucses hebben !

      Gr stefan
      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk4all Bekijk bericht
        Hallo Allemaal,

        Vuurwerk4all Leiderdorp gaat een nieuwe site openen in het nieuwe jaar.
        Het wordt de site vuurwerkdummies.nl

        Waarom zou je zeggen.
        Veel winkels hebben vaak een hele hoop dummies over die uit de collectie gaan.

        Wij zelf ook en nadat we deze op marktplaats hadden geplaatst werden deze weer net zo snel verwijderd.
        De reden volgens marktplaats was dat het vuurwerk is Lege dozen die vuurwerk zijn het zal wel.

        Het geprobeerd uit te leggen maar ze snappen het niet helemaal geloof ik.

        Dus hebben we de deomein vuurwerkdummies.nl geregistreerd.

        Deze gaan we in Januari 2010 online zetten.
        Daarop kunnen dan alle winkels die hun dummie's kwijt willen plaatsen.

        Hoe we het een en ander gaan invullen moet ik nog ff bekijken maar ik denk dat we een soort marktplaatsscript er op gaan plaatsen.

        Later hier meer over.

        Zou leuk zijn als we hier wat reactie's op krijgen om te kijken of het voor ons zin heeft om dit op te zetten.
        Want er gaat wel weer wat werk inzitten.

        Met Vriendelijke Groet
        Wim Vuurwerk4all Leiderdorp
        Heel leuk idee... Nu verdwijnen ze eerst op zolder, dan op de vliering en dan uiteindelijk........waarom ben ik er zelf niet op gekomen.....
        Wij doen mee!
        Maar waarom niet nu al online? Kan wel even helpen een site maken denk ik...
        Website speciaal voor en door freaks [URL="http://www.goedkopervuurwerk.nl"]Goedkopervuurwerk.nl[/URL]

        Comment


          #5
          Leuk initiatief en mocht het een marktplaats-idee worden, kan ik ook nog wel het e.e.a. erop gaan zetten haha.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
            Leuk initiatief en mocht het een marktplaats-idee worden, kan ik ook nog wel het e.e.a. erop gaan zetten haha.
            En ik ook.
            Goed idee hoor!
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              Uiteraard is dit een top idee. Ik zelf ben nogal dummie verzamelaar van dynasty en diamond professional. Dus dit is een top idee

              Comment


                #8
                Lijkt me een heel goed initiatief, en ik weet nu al zeker dat ik er gebruik van zal gaan maken. Lukt me maar niet om mooie goede dummies te vinden.

                Hoe eerder hoe beter!
                [URL="http://forum.vuurwerkcrew.nl/showpost.php?p=349776&postcount=15"][B]Hansiepower's dummiecollectie.[/B]<Klik! [/URL]

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door hansiepower Bekijk bericht
                  Lukt me maar niet om mooie goede dummies te vinden.


                  Hint hint!
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #10
                    Lijkt me een goed idee, ook ik zal het gaan gebruiken

                    Comment


                      #11
                      Super idee! Veel mensen zijn eindeloos opzoek naar dummys.

                      Dit zal zeker gewaardeerd worden door veel mensen en als iedereen ze steentje kan bij dragen wordt dat alleen maar mooier!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                        Natuurlijk een top idee voor de mensen die graag dummys willen kopen.
                        Zo site bestaat er nu nog niet, dus harstikke handig zoiets !
                        Wat ik me wel afvraag, zijn er zoveel dealers dan die er moeite voorgaan doen ? of vinden ze het niet makkelijker om ze gewoon weg te gooien ?

                        Ik denk namelijk het laatste :-(


                        Vind het vanuit jullie kant een mooi & goed idee , en hopelijk zal het het idee ook sucses hebben !

                        Gr stefan

                        als ze ze weg gooien, geef ze dan aan mij of zo
                        DarkSoul is soms een inspiratierover!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
                          als ze ze weg gooien, geef ze dan aan mij of zo
                          Hoe bedoel je, egoïstisch.
                          Deze website is er juist voor, dat iedereen de mogelijkheid heeft om dummy's te kopen die niet meer gebruikt worden.

                          Vind het een erg goed idee, en ga er zeker gebruik van maken!

                          Als je nog een hulpje zoekt voor de website, stuur je maar even een bericht!

                          Comment

                          Working...
                          X