Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Vechtweelde Maarssen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door basje1987 Bekijk bericht
    Geweldige actie zeg
    Deze producten gescoord

    Evolution Serenity €75
    Evolution Rambam 2.0 €65
    Evolution fairytail 67,50
    Aah dus jij was me voor!!!
    Wilde de Winternight, Serenity en Fairytail bestellen... Jammer!!

    Geniet ervan!

    Comment


      Golden age besteld. Geen geld voor deze kwaliteitsbox. Lekker 3 minuten genieten met een drankje in de hand.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        Vraagje. Wanneer is de Demo dit jaar???
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Onze demo is dit jaar zaterdag 15 december om 19 uur.

          Comment


            Dank voor je reactie. Ik ben van de partij.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              Vorig jaar heb ik voor het eerst bij Vechtweelde besteld en dat is heel goed bevallen. Van de week zag ik dat ze hun site aan het vernieuwen waren, langzamerhand kwam het nieuwe aanbod online. Vanochtend zag ik dat bestellen mogelijk was, dus meteen mijn slag geslagen en de spullen die ik van de week rustig heb uitgezocht besteld. Laat oud en nieuw maar komen!

              Comment


                Dit jaar voor het eerst hier besteld.

                Had de nieuwe eigen import cake crossfire besteld.
                Thuis aangekomen voelde de cake raar aan en was verbaasd dat er geen reservelont was.
                Na het afhalen vande bovenste papieren laagje ontdekte ik dat het een reservelont heeft maar verstopt tussen de buizen.
                En ik ontdekte ook dat ik bombettes mis!
                Welke dronken chinees is vergeten om bombettes te plaatsen in de buizen.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191229_121703.jpg
Vertoningen:1
Grootte:174,3 KB
ID:	1577544
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191229_121755.jpg
Vertoningen:1
Grootte:158,6 KB
ID:	1577545

                Comment


                  Zou die ´missende bombette´ niet een mine kunnen zijn? Een mine is een stuk kleiner dan een bombette, dus dat vult de tube minder hoog op. Als er helemaal geen lading in zou zitten, dan zou je oranje/wit klei of gips zien zitten als eindstop. Maar dat zie ik niet, want ik zie karton.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    Deze winkel staat hoog in de top van Utrecht. Er zijn maar een handjevol die acties etc etc doen. Website updates, uitstekende service. Hun buren gebro ook leuke acties. Vult elkaar juist goed aan.

                    Bij de meeste winkels is het dertien in een dozijn.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                      Zou die ´missende bombette´ niet een mine kunnen zijn? Een mine is een stuk kleiner dan een bombette, dus dat vult de tube minder hoog op. Als er helemaal geen lading in zou zitten, dan zou je oranje/wit klei of gips zien zitten als eindstop. Maar dat zie ik niet, want ik zie karton.
                      Aha dat zal het vast wel zijn.

                      Comment


                        Zoals ieder jaar weer langs geweest voor een bestelling. Allemaal weer prima geregeld, alles uitgeleverd wat besteld was. Fijn alles samen doorgelopen en de mannen hadden de spullen al op een wagentje gezet. En de verkoopruimte was zeer goedgevuld met mensen. Lekkere sfeer en goede service, wat wil je nog meer.
                        Die ene dag in het jaar, maakt het jaar compleet!

                        Comment


                          Ik heb op 2 oktober ook een leuke bestelling geplaatst bij Vechtweelde. Volgens mij ging de website 30 september of 1 oktober open. Daar was echter geen ruchtbaarheid aan gegeven, waardoor ik op mn'n gemakje in de Outlet kon rondneuzen Ik had een paar maanden geleden eigenlijk echt niet verwacht dat ik bij Vechtweelde zou gaan bestellen, maar het assortiment in de Outlet was echt aantrekkelijk geprijsd.
                          Met het bestellen kwam ik erachter dat een aanbieding niet goed qua prijs verrekend werd. Dat had ik even bij de opmerkingen ingevuld. Twee dagen werd ik al gecontacteerd door Vechtweelde om dit prijsverschil direct terug te betalen. Heel fijn dat een winkel zelf proactief de klant hiervoor benaderd!
                          De ruime openingstijden zijn voor mij ook gunstig. Ik werk zelf nog in een vuurwerkwinkel, waardoor ik alleen laat op de avond een bestelling op kan halen. Gelukkig kan dat hier. Ik kijk er naar uit om hier mijn vuurwerk op te halen!
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            Ik heb prima ervaringen met Vechtweelde. Altijd topservice gehad hier. Dus ook dit jaar heb ik weer het een en ander in bestelling staan.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              En gratis lekkere oliebollen!

                              Comment


                                Vechtweelde had hun zaakjes weer prima op orde! Wát een geöliede machine is dit zeg! Er werkt een enorme bult met personeel, maar dat is ook wel nodig. Ik kwam laat op de avond, toen het al wat rustiger was. Maar het is duidelijk dat deze winkel goed is ingericht op piekdrukte. Als je een voorbestelling hebt, laat je bij binnenkomst je bon scannen. Dan weet de bunker automatisch dat die klant er is. Terwijl je wacht op je bestelling (ze roepen je nummer om), kun je een gratis oliebol eten en de showroom bekijken. Deze showroom is ook anders dan bij alle andere winkels. Er hangen hier allemaal monitoren bij de compounds die (als je op de knop drukt) de video afspelen. Heel slim gedaan! Zeker voor klanten in de losse verkoop helpt dit echt.
                                Mijn bestelling was redelijk complex met outlet-items en wisselende aantallen. Er kwam binnen korte tijd een flink kar aanrijden waar ik samen met een medewerker de producten controleerde. Omdat we allebei een bon hadden, ging dat ook prettig. Dan hoef je niet samen op één bon te turen. Er bleek 5x The Gunner gepakt te zijn, waar dat er zes moesten zijn. Die werd er snel bijgepakt, en daarmee was mijn order 100% compleet Op de parkeerplaats alles rustig in de auto ingepakt, waarmee ik uiteindelijk de laatste klant van de dag was De beveiliging bleef netjes op ons wachten.
                                Topwinkel! Zeker een aanrader.
                                Laten we lekker link gaan doen!

                                Comment

                                Working...
                                X