Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

123VuurWerk.nl, Lopik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    hhmmmmmmm ik ook vandaag alles opgehaald .... en bij t afhalen alles gecontroleerd en ik was het ermee eens .... en bij thuiskomst bleek er toch 1 artikel te weinig te zijn ( vetjes ) !!! maar voor de rest superrrrrrrgoed geregeld daar !!!!!!! volgend jaar zeker weten weer dat ik daar bestel !!!!

    grtz Dennis

    Comment


      #47
      @dennis, dat is helaas je eigen schuld.

      Zelf ben ik gisteren ook richting Lopik gereden om mijn twee bestellingen op te halen. Er werd totaal niet moeilijk gedaan. De winkel was ruim opgezet en er liep volop personeel rond. Het was niet druk en ik was snel aan de beurt. De dozen werden gehaald en voor de Light Year (leveringsprobleem) mocht ik de Killing Arrow meenemen. Alles gecontroleerd en iedereen een goed uiteinde gewenst. Volgend jaar absoluut weer! Top!

      Comment


        #48
        Net ook mijn vuurwerk opgehaald.
        Was redelijk druk, maar werd netjes geholpen.
        Weeping Willows zat niet bij de producten en werd er nog bijgehaald.
        En de Midnight Glory was op, als vervanger Midnight Delight gekozen.

        Al met al prima geregeld!
        Mooie opzet trouwens met de tent met alle dummies.

        Edwin

        p.s. moest wel twee keer lopen naar mijn auto
        Die ene dag in het jaar, maakt het jaar compleet!

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
          @dennis, dat is helaas je eigen schuld.

          Zelf ben ik gisteren ook richting Lopik gereden om mijn twee bestellingen op te halen. Er werd totaal niet moeilijk gedaan. De winkel was ruim opgezet en er liep volop personeel rond. Het was niet druk en ik was snel aan de beurt. De dozen werden gehaald en voor de Light Year (leveringsprobleem) mocht ik de Killing Arrow meenemen. Alles gecontroleerd en iedereen een goed uiteinde gewenst. Volgend jaar absoluut weer! Top!
          ik vind het ook echt niet erg ofzo

          heb al een bericht gehad van gerrit dat ik volgend jaar 1 x vetjes gratis krijg 123vuurwerk is een SUPERZAAAAKKKKKKK!!!!!!!!!

          Comment


            #50
            Gister ochtend hier een bestelling van 600,- opgehaald, werd netjes en snel geholpen en mijn bestelling stond in de bunker al klaar, savonds in steenbergen was het een heel ander verhaal.....
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
              Gister ochtend hier een bestelling van 600,- opgehaald, werd netjes en snel geholpen en mijn bestelling stond in de bunker al klaar, savonds in steenbergen was het een heel ander verhaal.....
              Amen, niks aan toe te voegen.

              Comment


                #52
                Vanochtend mijn bestelling opgehaald, was redelijk rustig. Binnen en halfuur had ik alles op een na, werd vervangen door een duurdere pot. Werd ook geholpen met het inladen, bedankt voor dit en met name Paul. Gewoon klasse en volgend jaar weer. Alvast een goed en gelukkig nieuwjaar.

                mvgr,
                Parlak

                Comment


                  #53
                  Beste freaks...

                  Het zit er weer op.... het vuurwerk is weer allemaal waar het hoort: bij julllie liefhebbers! We hebben weer met veel plezier en enthousiasme ons best gedaan alles goed te laten verlopen. Wij denken dat dit ook dit jaar goed gelukt is, het was soms een hele toer om de bijna 320 verschillende artikelen op tijd en voldoende te kunnen leveren, maar ons principe om geen vuurwerk te verkopen dat we niet hebben blijkt zijn vruchten af te werpen!

                  Wij bedanken jullie voor jullie vertrouwen en klandizie! en we hopen jullie freaks ook volgend jaar weer te kunnen voorzien van het beste vuurwerk tegen een goede prijs!

                  Namens het 123 elftal wensen we jullie veel plezier met de aankopen en wensen jullie een goede jaarwisseling, zonder ongelukken en een vooral gezond 2011!
                  Website speciaal voor en door freaks [URL="http://www.goedkopervuurwerk.nl"]Goedkopervuurwerk.nl[/URL]

                  Comment


                    #54
                    Ik wil graag de mensen van 123vuurwerk bedanken voor de goede service en natuurlijk nog de beste wensen!!

                    Rik.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door RIK777 Bekijk bericht
                      Ik wil graag de mensen van 123vuurwerk bedanken voor de goede service en natuurlijk nog de beste wensen!!

                      Rik.
                      En hier sluit ik mij ook bij aan.
                      Bedankt 123vuurwerk en VWC voor deze mooie actie en de goede service!
                      Tot de volgende keer.

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door koenie95 Bekijk bericht
                        En hier sluit ik mij ook bij aan.
                        Bedankt 123vuurwerk en VWC voor deze mooie actie en de goede service!
                        Tot de volgende keer.
                        Hier kan ik alleen maar in mee gaan! Topzaak met hele gezellige en (klant)vriendelijke mensen, bedankt voor de actie in samenwerking met VWC! Tot volgend jaar in Lopik!

                        Comment


                          #57
                          Gerrit, zoals elk jaar alles perfect. Vlotte service, bestelling wordt perfect gecontrolleerd. Lekkere oliebollen en koffie

                          Tot volgend jaar,

                          //Marcel

                          Comment


                            #58
                            123, Thanks voor de 30% korting en de goede service!
                            Volgend jaar absoluut weer.

                            Comment


                              #59
                              Ook nog erg bedankt voor de goeie service, had een redelijk grote bestelling, maar alles klopte.
                              Ik bestel graag volgend jaar weer bij jullie, tot dan !!
                              Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

                              Comment


                                #60
                                Ze hadden het hier goed voor elkaar met de koffie, warme choco en oliebollen
                                Ik ben hier de 29e 's morgens geweest voor m'n gewonnen cake (Fire Flower van Royal) en die kon ik zo meenemen. Direct maar even wat Marijn dingetjes erbij gekocht Werd snel en vriendelijk geholpen, een prima winkel wat mij betreft, zag er allemaal goed uit.

                                Comment

                                Working...
                                X