Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik was ook nog in Almere geweest. Beduidend minder sfeervol dan Leerdam, maar wel een paar aanbiedingen die ik niet kon laten liggen. Bedankt voor de acties en kijk uit naar volgend jaar!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      Wanneer gaan jullie ongeveer live in het jaar?

      Comment


        Wat een top winkel is dit zeg! 1 vd beste outlets en service. Kwam er op 1 jan. achter dat er iets mis was gegaan met uitleveren, even contact gezocht met de winkel en het werd keurig opgelost.

        Comment


          Wauw ik zie dat we heel veel forumleden van vuurwerk hebben mogen voorzien. Echt heel tof dat jullie ons zo goed weten te vinden! Gelukkig heel veel positieve ervaringen en reviews, waarvoor dank uiteraard. Leuk ook om een aantal van jullie in Woerden even gesproken te hebben. Ondanks de enorme drukte, proberen we daar altijd wat tijd voor vrij te maken.

          Wel zie ik tot onze grote spijt een aantal minder goede ervaringen, in de vorm van een incomplete bestelling. Daar haak ik uiteraard graag even op in. Wij zorgen dat de bestelling op voorhand klaarstaan en vanwege het eeuwige gebrek aan ruimte, pakken we deze zo strak mogelijk in. In Woerden hebben we een hele hoek van de showroom gereserveerd voor het controleren van de bestellingen. Er staan een drietal tafels met scharen, een kliko om de kapotte tassen in te gooien en nieuwe tassen om de producten desgewenst weer mee in te kunnen pakken. Wij adviseren iedere klant om de bestelling in die hoek te controleren. Alleen op deze manier kunnen we de piekmomenten van ruim 60 bestellingen per uur aan en houden we ook dan de wachtrijen relatief kort. Op de rustige momenten helpt het personeel waar nodig of gewenst mee met het controleren van de bestellingen.

          Vanwege de hoge werkdruk in combinatie met vermoeidheid, worden er zeker fouten gemaakt bij het klaarmaken van de bestellingen. Wij adviseren we iedere klant om de bestelling (te laten) controleren, zodat we bij een onverhoopte fout direct kunnen schakelen. Helaas gebeurt het ieder jaar wel een keer dat een bestelling zonder controle de winkel verlaat en ook daar kan natuurlijk een fout zitten. Het gebeurt niet vaak, maar helaas is elke fout er eentje teveel.

          Wij hebben op 2 januari al de koppen bij elkaar gestoken om te kijken hoe en of we bepaalde processen moeten of kunnen verbeteren. Hier zijn weer een aantal kleine dingen in naar voren gekomen, die komend jaar moeten resulteren in een (nog) betere en snellere service naar de klant.

          Helaas is het nog niet bekend wanneer onze shop open zal gaan. Tegen die tijd kunnen wij hier in ons winkeltopic geen berichten plaatsen en dus ook niet aan kunnen geven dat onze shop live is gegaan. Mocht je hiervan op de hoogte willen worden gebracht, laat dan svp even je mailadres achter in een privebericht. Wij zullen jullie dan per e-mail op de hoogte brengen, zodra de shop open is en jullie weer massaal op onze outlet kunnen duiken.

          Nogmaals dank voor alle mooie bestellingen en uiteraard de beste wensen voor 2024. Ik hoop jullie ook eind dit jaar weer in onze winkels te mogen verwelkomen en wat mij betreft met name in Woerden natuurlijk! Tips en eventuele op- en aanmerkingen mogen ook via een privébericht worden doorgegeven. Hier zullen we aandachtig naar kijken, om zo waar mogelijk onze service te kunnen verbeteren.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
            Chinatown Woerden. Bedankt voor de dragonbox 3 en de mjb cakebox. Het waren weer heerlijke boxen. Als jullie er nog een paar in de bunker hebben staan, mag ik er van allebei alvast 1 reserveren? Ik vind het topspul.
            Helaas waren beide boxen volledig uitverkocht geraakt. We gaan deze maand weer kijken naar mooie producten voor onze outlet en zullen jullie ongetwijfeld niet teleurstellen.

            Comment


              Hopelijk hebben jullie nog een flinke stapel Happy thunder Q (batch20) liggen, helaas maar 1 setje gekocht dit jaar. Maar als ik geweten had dat ze zo goed waren, dan had ik meer willen hebben!
              Hopelijk snel online met leuke andere uitloop items

              Comment


                Die happy thunder q ging bij mij niet all at once waardoor die omviel na het eerste schot. Was wel even rennen

                Comment


                  Mijn bestellingen waren in Leerdam compleet. Ik vind het ook de verantwoordelijkheid van de klant zelf om even te checken of het klopt. Bij een maat van mij klopte het helaas niet en is maar goed dat hij het gecontroleerd heeft. Kreeg uiteindelijk alles mee wat hij besteld had. In Leerdam stonden meerdere tafels en die waren voorzien van gratis tassen. Gewoon goed geregeld. Hoop dat jullie dit jaar weer geweldige acties hebben. Ik zal sowieso kijken in Woerden en Leerdam!

                  Comment


                    Ben in almere geweest savonds de 28e.

                    Ik vond het allemaal super goed geregeld, ik werd geholpen door een aardige mevrouw die kennis van zaken had. In recordtempo werd de hele bestelling nagelopen en aangevuld. Meteen een paar hellfire van evo meegepakt. Een prijzige cake maar voor deze maak ik graag een uitzondering, het is immers geen 12 in dozijn cake.

                    Ik hoop dat jullie dit jaar eerder open gaan en een wat groter freak aanbod online gooien.

                    Tot over een paar maandjes!

                    Comment


                      Dit jaar voor het eerst bij Vuurwerkwereld langs geweest in Woerden. Het was een zeer bescheiden bestelling met wat aanbiedingen en klein spul, maar wel erg leuk spul voor erbij, zoals de Westen Thunder Salvo. Deze waren bij Vuurwerkwereld echt vele malen goedkoper dan bij de gemiddelde GBV dealer die voor de Asian Thunder cake of Corsair Thunder cake (omlabeling) het dubbele vragen. Bij aankomst was er sprake van een korte rij in de showroom, maar die werd in een rap tempo weggewerkt doordat de bestellingen al klaar staan. Nog even een praatje gemaakt en vervolgens mijn bestelling gecontroleerd. Deze was volledig en zodoende kon ik zeer tevreden weer richting huis. Ik had ook een tweetal Weco producten besteld. Ik ben tijdens de afhaaldagen nog nooit in Duitsland geweest om te shoppen en zodoende vond ik het erg leuk om bij jullie een aantal Duitse supermarkt producten aan te kunnen schaffen. Ik wou dat toch eens live meemaken in de straat en ik moet zeggen de prijs-kwaliteitverhouding was dik in orde. Complimenten.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Leuk elkaar even gesproken te hebben! Ik vond de rij bij het afhalen net iets te lang, dus sprong op dat moment toevallig net even bij. Hopelijk zien we je eind dit jaar weer terug.

                        Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                        Dit jaar voor het eerst bij Vuurwerkwereld langs geweest in Woerden. Het was een zeer bescheiden bestelling met wat aanbiedingen en klein spul, maar wel erg leuk spul voor erbij, zoals de Westen Thunder Salvo. Deze waren bij Vuurwerkwereld echt vele malen goedkoper dan bij de gemiddelde GBV dealer die voor de Asian Thunder cake of Corsair Thunder cake (omlabeling) het dubbele vragen. Bij aankomst was er sprake van een korte rij in de showroom, maar die werd in een rap tempo weggewerkt doordat de bestellingen al klaar staan. Nog even een praatje gemaakt en vervolgens mijn bestelling gecontroleerd. Deze was volledig en zodoende kon ik zeer tevreden weer richting huis. Ik had ook een tweetal Weco producten besteld. Ik ben tijdens de afhaaldagen nog nooit in Duitsland geweest om te shoppen en zodoende vond ik het erg leuk om bij jullie een aantal Duitse supermarkt producten aan te kunnen schaffen. Ik wou dat toch eens live meemaken in de straat en ik moet zeggen de prijs-kwaliteitverhouding was dik in orde. Complimenten.

                        Comment

                        Working...
                        X