Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witte Tentenverhuur Eemnes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Is het nog aan te raden hier wat te bestellen ?
    https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

    Comment


      #77
      Absoluut, voor de sfeer moet je hier gewoon langs gaan, losse verkoop heeft nog de meeste sfeer natuurlijk, lekker wat extra dingen scoren.

      Comment


        #78
        Jammer dat ze na het MX/Lesli..."gebeuren" niet meer gebruik (kunnen/willen) maken van een Lesli-link om wat leuks voor hun klanten mee binnen te hengelen. Terugkijken in nostalgie, unieke producten waren het, baanbrekend.

        Comment


          #79
          De laatste jaren hebben een paar artikelen via Hayo Wolf geïmporteerd volgens mij.
          Erg sfeervol, ik ben er een keer geweest om een dikke prijs op te halen die ik via vwc had gewonnen.
          Ik had het idee alsof je in een winkel was op de Vergisweg in Harry Potter.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
            Absoluut, voor de sfeer moet je hier gewoon langs gaan, losse verkoop heeft nog de meeste sfeer natuurlijk, lekker wat extra dingen scoren.
            Vergeet het "restaurant" gedeelte niet he Mike
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Vergeet het "restaurant" gedeelte niet he Mike
              Ook dat is altijd een groot succes, ben zeer benieuwd of ook die hoek dit jaar weer ingericht wordt.

              Comment


                #82
                Deze winkel heeft ook altijd heel ruime openingstijden. Tot 23 uur zijn ze wel open, meen ik. Afgelopen verkoopjaren ben ik er daarom ook wel eens langsgereden na afloop van het werken in de vuurwerkwinkel; even Evelien begroeten, een broodje bij oma eten, de sfeer van de showroom proeven en een paar kleine dingen in de losse verkoop halen. Ze focussen vooral op de losse verkoop en hebben dan wel wat leuke acties. Voorverkoop wordt ontmoedigd. Ik draag deze winkel ook nog altijd een warm hart toe. In 2008 was dit de eerste zaak waar ik begon met werken tijdens de verkoopdagen. Inmiddels werk ik bij een andere zaak, maar Marijn vuurwerk was een uniek merk wat niet zomaar overtroffen wordt
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #83
                  Deze website is ook weer online. Voere o.a. Magnum en Broekhoff.

                  Comment

                  Working...
                  X