Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Flapser Bekijk bericht
    En dan vind jij dat andere mensen het niet snappen....want kan in dit hele verhaal van je geen enkel argument vinden dat specifiek op goedkopervuurwerk slaat!

    Als jij straks in december je vuurwerk gaat bestellen,loop je dit risico ook nog steeds...vorig jaar en twee jaar terug met die sneeuw hadden ook veel winkels problemen met leveranties,dat wordt altijd wel opgelost door iets vervangends! Plus dat goedkopervuurwerk geen eigen merk vuurwerk voert, maar vuurwerk van diverse importeurs verkoopt...de kans dat geen van die importeurs iets kan leveren lijkt me eerlijk gezegd toch echt kleiner dan de kans dat je op straat een ongeluk krijgt...

    Je loopt in dit topic al dagen te zeuren...met elke keer weer nieuwe redenen waarom het zo risicovol zou zijn, het is nu wel duidelijk dat jij hier niets gaat bestellen en klaarblijkelijk iets tegen goedkopervuurwerk hebt...anders zou je deze discussie in dit topic niet elke keer weer aanzwengelen. Prima voor jou maar val ons er alsjeblieft niet meer mee lastig! Denk dat ik namens velen spreek als ik zeg dat ik zeer blij ben met deze actie en nog blijer ben met de service, de duidelijkheid en uiteraard het ontzettend grote assortiment! En dat is volgens mij waar het in dit topic over hoort te gaan!
    Risico van sneeuw so true, maar dat is totaal anders dan 3-4 maanden van te voren bestellen wanneer er veel minder zeker is. Die vergelijking maken is echt bizar krom.

    En mijn posts gaan ook over dat assortiment, en die korting en dat vuurwerk alleen niet kwijlend van die 200€ die je in theorie bespaart.

    Nogmaals ik heb niks teken goedkopervuurwerk, maar ik ben wel bang dat zulke acties kunnen leiden tot groote teleurgestelde gezichtjes 29dec. En dat willen we allemaal niet toch?

    ALs je na het lezen van mijn posts nog steeds fantiek wilt bestellen be my geust ik hoop alleen dat je wel 2sec langer nagedacht heb over je aankoop ipv blind af te gaan op die korting %, want daar is korting voor!

    En zo te zien werkt het bijzonder productief, credits dus zeker voor de bedenker. De consument is een makkelijk doelwit als je weet hoe te manipuleren.

    Comment


      Tieft nouw eens op joh !

      doe eerst een research voordat je dingen gaat roepen over een winkel die helemaal niet terrecht in dit topic passen ...

      Bijv. Hier

      =

      Hoewel een handjevol ondernemers vuurwerkproducten aanbiedt via Internet, wordt de online verkoop bemoeilijkt door het verbod op verzending van deze artikelen. Volgens vuurwerkverkoper en internetondernemer Gerrit Schmieman wordt er wel veel illegaal verkocht op het web.


      die link is uit 1999 , dat betekend dus dat meneer achter goedkopervuurwerk minimaal sinds 1999 actief is in de vuurwerkwereld , en dan beweer jij dat hij ons een loer kan gaan draaien :S

      echt , ik heb geen nagels meer over door jouw .

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
        Risico van sneeuw so true, maar dat is totaal anders dan 3-4 maanden van te voren bestellen wanneer er veel minder zeker is. Die vergelijking maken is echt bizar krom.

        En mijn posts gaan ook over dat assortiment, en die korting en dat vuurwerk alleen niet kwijlend van die 200€ die je in theorie bespaart.

        Nogmaals ik heb niks teken goedkopervuurwerk, maar ik ben wel bang dat zulke acties kunnen leiden tot groote teleurgestelde gezichtjes 29dec. En dat willen we allemaal niet toch?

        ALs je na het lezen van mijn posts nog steeds fantiek wilt bestellen be my geust ik hoop alleen dat je wel 2sec langer nagedacht heb over je aankoop ipv blind af te gaan op die korting %, want daar is korting voor!

        En zo te zien werkt het bijzonder productief, credits dus zeker voor de bedenker. De consument is een makkelijk doelwit als je weet hoe te manipuleren.
        En jij denkt dat er een hoop mensen teleurgesteld worden tijdens de verkoopdagen in Lopik? Ik ben er 100% van overtuigd dat de zaakjes op orde zijn. Gerrit weet heus wel waar hij mee bezig is. Stel dat er iets niet geleverd is, zal er altijd naar een oplossing gezocht worden door de desbetreffende klant en Gerrit. En nee, ik heb hier nog nooit iets besteld. Maar uit ervaringen en de reacties / tegemoetkomingen van Gerrit kan ik wel opstellen dat dit een winkel is die er alles aan doet om de klant tevreden te stellen.

        Maar be my guest too, betaal jij de volle 100% maar, terwijl je er dan nog niet zeker van bent dat alles er is.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Gunner1001 Bekijk bericht
          Tieft nouw eens op joh !
          reageer of serieus of niet, dit raakt kant noch wal. menigsverschillen horen in een democratisch land als NL, gelukkig maar he! Maar zulke reacties die inhoudelijk gelijk staan aan 0 zijn voor niemand handig.

          Vraag het dan op zijn minst normaal of ik mijn zogenoemde onzin ergens anders wil spewen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
            reageer of serieus of niet, dit raakt kant noch wal. menigsverschillen horen in een democratisch land als NL, gelukkig maar he! Maar zulke reacties die inhoudelijk gelijk staan aan 0 zijn voor niemand handig.

            Vraag het dan op zijn minst normaal of ik mijn zogenoemde onzin ergens anders wil spewen.
            Volgens mij is die laatste zin al meerdere malen hier door en mij , en andere normale leden , en door moderators vertelt aan jouw ....

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
              En jij denkt dat er een hoop mensen teleurgesteld worden tijdens de verkoopdagen in Lopik? Ik ben er 100% van overtuigd dat de zaakjes op orde zijn. Gerrit weet heus wel waar hij mee bezig is. Stel dat er iets niet geleverd is, zal er altijd naar een oplossing gezocht worden door de desbetreffende klant en Gerrit. En nee, ik heb hier nog nooit iets besteld. Maar uit ervaringen en de reacties / tegemoetkomingen van Gerrit kan ik wel opstellen dat dit een winkel is die er alles aan doet om de klant tevreden te stellen.

              Maar be my guest too, betaal jij de volle 100% maar, terwijl je er dan nog niet zeker van bent dat alles er is.
              Als het 95% vd keren goed gaat ben ik al een tevreden man! Zeer zeker..

              Dat is ook niet mijn punt, en ja gelukkig zal het zeer vaak goed gaan! Maar 100% lijkt mij te veel vertrouwen dat kan namelijk nooit, zoals je zelf al zegt in je laatste zin.

              We leven gewoon in een gevaarlijke wereld waar een bankrekening met 50k€ heel intressant is voor veel mensen. Helaas gebeuren die dingen! En dan is het goed om erover na te denken..


              maar ik houd mij vanaf nu afzijdig, ik zie al een aantal totaal niet inhoudelijk posts voorbijkomen en dat komt de sfeer niet ten goede hier toch?

              Ik heb mijn punt gemaakt, en wss bijna niemand bewust gemaakt.. maja steve jobs verklaarde ook iedereen voor gek ;)..

              Laten we dan positief afsluiten?

              Briliant assortiment wat ze aanbieden?

              lastig zoveel en zo groot maar als het werkbaar blijkt hebben ze toch echt wel een goud assortment in handen wat zeker de freaks aan moet spreken. voordeel hierin vind ik ook nog is dat de onwettende vuurwerk consument ook nog is goede spullen krijgt voor zijn geld. En geen gare importeurs onzin krijgt waar ze op 1jan niet over te spreken zijn.

              Dus er zijn zeer zeker ook veel positieve punten!

              laten we hopen dat alles gewoon (nadruk op gewoon) goed gaat en dat mijn ebzorgdheid misschien een long shot is geweest!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Gunner1001 Bekijk bericht
                Volgens mij is die laatste zin al meerdere malen hier door en mij , en andere normale leden , en door moderators vertelt aan jouw ....
                De definitie van reactie is niet voor niets een actie op een actie.

                Wat moet je dan niet op een onderwerp doorgaan als iemand iets beweert waar hij wat mist? Of juist wel een goed punt maakt?

                Trouwens 12 jaar ervaring = gelijk aan zekerheid? vrij optimistisch.. De meeste serie moordenaars beginnen pas na hun 25e.. en dan al met 25 jaar ervaring in de normale wereld..

                Niet te relatief bekijken, critisch en scherp moet en kan ook zeker altijd!

                Maar lees mijn post hierboven, zonder enige input zal ik persoonlijk mijn figuurlijke mond rustig houden.

                Think is wat positiever.. Ook over goedkopervuurwerk, als we allemaal boedistisch waren geweest waren we met deze negatieve gedachtes waarschijnlijk al getroffen door een meteoriet van 20kg...

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                  Dit is ongeveer wel het punt waar ik mij druk om maak. Tot op zekere hoogte uiteraard.

                  Als je serieus denkt dat ik reken met 1 cake, en daar 5€ benzine vafa haal mis je mijn punt waarschijnlijk volledig.

                  Ik mag toch hopen dat mensen begrijpen dat ik utiga van een minimale bestelling van 250€, waarvan de Fusion dan dus +/- 10% is, waardoor ik ook maar pak weg 10% van het benzine verhaal meepak..

                  Lees of nog 5 maal mijn bericht en denk na en probeer dan een argument te posten, of doe net zoals de rest. Lees het, lach erom, wees sarcastisch en ga door met je leven.
                  jij zegt dat je als basisprijs 25 euro neemt voor de fusion.....hier haal je 10 procent voorverkoopkorting af.....kom je op 22,50. Dan zeg jij benzine eraf voor de mensen die 45 minuten moeten rijden en dan is de cake ineens 17,50......dan haal jij er toch 5 euro benzine vanaf voor 1 cake en ben ik niet degene die het fout leest.

                  Jij besteld dus ook in de voorverkoop maak ik op uit dit bericht.....betaald dus ook je vuurwerk vantevoren....misschien minder ver maar wie zegt dat er dan niets kan gebeuren......

                  Comment


                    Ik vind het ook zo doelloos om een post te maken met alleen maar puntjes, maar het zou op zijn minst op zijn plaats zijn.

                    Laten we niet doorgaan over een detail, waar ik, let wel uren over door kan gaan.

                    maar laten we proberne iets nuttigs te posten..

                    Comment


                      Kan er hier niet eens ingegrepen worden? Het gaat al een hele tijd niet meer over goedkopervuurwerk... Meerdere mensen hebben hier volgens mij last van. Slomo als je over dit onderwerp wil praten maak dan een apart topic ofzo?

                      Je spreek jezelf aardig tegen met je "positiever denken" beetje vreemd?

                      Wat is nou eigenlijk het probleem met dat gehamer? Jij hebt een andere mening dan ons en je houdt jou standpunt aan. Laat ons, ons standpunt houden want wij veranderen niet van mening. Lijkt me duidelijk zo toch?
                      ..

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                        De definitie van reactie is niet voor niets een actie op een actie.

                        Wat moet je dan niet op een onderwerp doorgaan als iemand iets beweert waar hij wat mist? Of juist wel een goed punt maakt?

                        Trouwens 12 jaar ervaring = gelijk aan zekerheid? vrij optimistisch.. De meeste serie moordenaars beginnen pas na hun 25e.. en dan al met 25 jaar ervaring in de normale wereld..

                        Niet te relatief bekijken, critisch en scherp moet en kan ook zeker altijd!

                        Maar lees mijn post hierboven, zonder enige input zal ik persoonlijk mijn figuurlijke mond rustig houden.

                        Think is wat positiever.. Ook over goedkopervuurwerk, als we allemaal boedistisch waren geweest waren we met deze negatieve gedachtes waarschijnlijk al getroffen door een meteoriet van 20kg...
                        je haalt nu in deze tekst en een verhaal over een seriemoordenaar , over boedisme en over een meteoriet ? , is dat ontopic ? zoals jij ook in eerdere posten beweerde ?
                        is dat een meerwaarde voor goedkopervuurwerk ?

                        het is allemaal wijs geneuzel van jouw wat je waarschijnlijk nooit heb kunnen doen , zielig dat je dat dan hier gaat verkondigen ...

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                          Als het 95% vd keren goed gaat ben ik al een tevreden man! Zeer zeker..

                          Dat is ook niet mijn punt, en ja gelukkig zal het zeer vaak goed gaan! Maar 100% lijkt mij te veel vertrouwen dat kan namelijk nooit, zoals je zelf al zegt in je laatste zin.

                          We leven gewoon in een gevaarlijke wereld waar een bankrekening met 50k€ heel intressant is voor veel mensen. Helaas gebeuren die dingen! En dan is het goed om erover na te denken..


                          maar ik houd mij vanaf nu afzijdig, ik zie al een aantal totaal niet inhoudelijk posts voorbijkomen en dat komt de sfeer niet ten goede hier toch?

                          Ik heb mijn punt gemaakt, en wss bijna niemand bewust gemaakt.. maja steve jobs verklaarde ook iedereen voor gek ;)..

                          Laten we dan positief afsluiten?

                          Briliant assortiment wat ze aanbieden?

                          lastig zoveel en zo groot maar als het werkbaar blijkt hebben ze toch echt wel een goud assortment in handen wat zeker de freaks aan moet spreken. voordeel hierin vind ik ook nog is dat de onwettende vuurwerk consument ook nog is goede spullen krijgt voor zijn geld. En geen gare importeurs onzin krijgt waar ze op 1jan niet over te spreken zijn.

                          Dus er zijn zeer zeker ook veel positieve punten!

                          laten we hopen dat alles gewoon (nadruk op gewoon) goed gaat en dat mijn ebzorgdheid misschien een long shot is geweest!
                          De 100% zekerheid die ik aanhaalde, bedoel ik niet dat alles 100% hoeft te kloppen. Misschien is het wel zo dat er enkele cakes niet te leveren zijn, dat kan.. hoor je mij ook niet over klagen. Maar ik ben er wel 100% van overtuigd dat Gerrit dan met een passende oplossing komt, volgensmij is er nog niemand teleurgesteld weg gegaan bij 123vuurwerk. Zo wel, dan is dat in mijn ogen zijn eigen schuld, er is altijd wel wat te regelen met Gerrit. Neem als voorbeeld dat je later mag betalen.

                          Nu ga ik er geen woord meer aan vuil maken, de hele discussie zal wel weer gewist worden ben ik bang voor.

                          Heb mn lijstje trouwens net gemaakt, zal binnenkort eens bestellen

                          Comment


                            Kan een mod hier ingrijpen en even een hele lading posts weghalen?

                            Ik erger me echt aan dit soort opmerkingen van Slomo die kant nog wal raken:

                            Quote: "Trouwens 12 jaar ervaring = gelijk aan zekerheid? vrij optimistisch.. De meeste serie moordenaars beginnen pas na hun 25e.. en dan al met 25 jaar ervaring in de normale wereld..

                            Comment


                              Ik volg dit topic al een tijdje met flink wat interesse voor deze winkel, maar de laatste tijd lach ik me stuk hier. Ik kan me er goed aan ergeren dat wel, maar komisch is het zeker. Denk dat iedereen wel snapt over welk deel van het topic ik het heb!

                              Comment


                                Dit is gewoon een fantastische winkel. Dit jaar voor het tweede jaar besteld, was er erg tevreden over. Vorig jaar ontbraken er 3 hoogmoed, na dit aan te hebben gegeven, heb ik dit bedrag in januari terug gestord gekregen. Klasse!
                                Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X