Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ze zijn er speciaal voor de freaks, en wat maakt het jou nou uit wat hun voor winst maken? Wij krijgen korting en kunnen dus daar bestellen en zo via sites als deze krijgen ze al veel reclame! maar ook veel mond op mond reclame! Want iedereen is blij met de grote korting!

    Comment


      Klant die klaagt over te hoge korting = winkelier die problemen heeft??
      Anders snap ik het ook niet

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
        Je vergeet dat freaks nu veel minder kopen op de momenten dat het vuurwerk veel meer geld opbrengt.

        Als ik nu 1k€ zou bestden ga ik 5 December echt geen ruk meer aanschaffen.

        Nu maken ze met zulke kortingen misschien 100€ profit? (Hyphothetisch obv.) 3 maanden rente erbij 110€?

        Als ze de helft van de kortingen geven eind november/begin december, wat voor vele nog steeds vroeg is maken ze 200€ op 1k profit (even in vergelijking met) en nog 5€ rente...

        Dan hoef je dus maar de helft van de freaks te trekken die je nu aantrekt om hetzelfde op te halen... En er zijn producten met 50% korting volgens?

        Zakelijk gezien ziet het er idioot uit en daarom kan ik mijn vinger er niet op leggen. Reclame en betrokkenheid zijn veel goedkoper te halen en later meer rewards.

        En dit soort acties dankbaar zijn? Volgens mij is dit short term thinking, kan ik jou en vele freaks met jou niet kwalijk nemen maar zulke onzin killt gewoon de concurrentie..

        Wat blijkt als dit werkt? En dat bij de concurrent ineens de omzet daalt.. 123 doet het nog 3 jaar en wat blijkt de concurrentie kan niet meer meedoen en moet de zaak sluit.. Wat gaat er nu gebeuren? Juist 123 krijgt het monopoly, aangezien niemand kan ''winnen'' van ze.. En dan BOEM dag allemaal we zitten avst aan 123vuurwerk.nl ...

        Kortingen zijn goed maar deze zijn er met een andere reden en gaat danwel kan heel veel omver gooien.
        Je hebt duidelijk geen weet van de inkoopsprijzen, vuurwerk gaat 3x over de kop

        Ik zie het niet als zoveel procent korting maar meer als een eerlijke prijs.

        Jij blij goedkopervw blij... iedereen blij :P

        Comment


          Allereerst ik ben absoluut GEEN winkelier. Dit heeft dus ook totaal geen invloed op mijn meningen!

          Ik ben gewoon net zoals jullie een koper van veel vuurwerk en het liefst voor een scherpe prijs.

          maar er zijn grenzen aan de scherpte van prijzen. het 3x over de kop gaan zal wss wel meevallen..

          Daarnaast stel dat het zo is... Hoeveel denk je nou werkelijk dat er uiteindelijk over blijft voor de winkelier? Dit zal zeer ernstig tegenvallen hoor..

          Er gaat al ( Simpele math niet feitelijk) 50% naar de staat.. Er moeten mensen betaald worden die werken, de folders en demo moet betaald worden. De kosten van het steeds maar weer verbouwen en van alle vergunnigen, van alle veiligheids regels.. Van alle bezoeken aan vuurwerk demos van importeurs..

          Als je dan ook nog is een zaak heb die het hele jaar op dat moet draaien is 3x over de kop gaan geeneens zo heel bizar.

          Het is echt geen big money wat eraan verdient wordt. tuurlijk levert het iets op, maar een simpele aannemer zal wss over een jaar meer winst weten te behalen (doorgerekend PP) dan een groot vw magazijn like winkel.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan91 Bekijk bericht
            Ze zijn er speciaal voor de freaks, en wat maakt het jou nou uit wat hun voor winst maken? Wij krijgen korting en kunnen dus daar bestellen en zo via sites als deze krijgen ze al veel reclame! maar ook veel mond op mond reclame! Want iedereen is blij met de grote korting!
            Gelukkig draait ons land ook op mensen die dus absoluut niet zo kort door de bocht nadenken.

            Comment


              Ga deze discussie even lekker ergens anders voeren... on topic pls.

              Comment


                Inderdaad een discussie over hoeveel winst men gaat maken en over wel of geen kortingen geven is dit sowieso niet het jusite topic. Hier gaat het over goedkopervuurwerk.nl...dus graag weer ontopic!

                Comment


                  Waarom wel positief over kortingen? maar niet negatief over kortingen?

                  Ik vind het opzienbarend en zorgwekkend dat, om maar even duidelijk ontopic te blijven, goedkopervuurwerk.nl absurd hoge kortingen weggeeft.

                  Aangezien hier in dit topic ook input is vanuit de site zelf ben ik zeer benieuwd naar een enigzinds logische verklaring voor dit feit.

                  Dit heeft allemaal te maken met, komt ddat ontopic topic weer, jawel goedkopervuurwerk.nl....

                  Ik begrijp dat voor veel mensen het zeer antrekkelijk is, ja dat is het stopzetten van de bealstingen ook. Echter is dit laatste niet realistisch maar lijkt mij het eerste op sommige punten ook niet erg realistisch...

                  Dus heel simpel, waarom die absurd hoge kortingen? Normaliter schaf im namelijk niks aan op internet wat te mooi lijkt om waar te zijn... Dus ook daarom niet. Of er moet een logische verklaring komen vanuit goedkopervuurwerk.nl..

                  Hoe ontopic wil je het hebben?

                  Comment


                    Ik ben het niet eens met je mening over korting geven, maar met je andere punt ben ik het volkomen eens.
                    Laatst aangepast door omepje; 17 October 2011, 19:22.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                      Waarom wel positief over kortingen? maar niet negatief over kortingen?

                      Ik vind het opzienbarend en zorgwekkend dat, om maar even duidelijk ontopic te blijven, goedkopervuurwerk.nl absurd hoge kortingen weggeeft.

                      Aangezien hier in dit topic ook input is vanuit de site zelf ben ik zeer benieuwd naar een enigzinds logische verklaring voor dit feit.

                      Dit heeft allemaal te maken met, komt ddat ontopic topic weer, jawel goedkopervuurwerk.nl....

                      Ik begrijp dat voor veel mensen het zeer antrekkelijk is, ja dat is het stopzetten van de bealstingen ook. Echter is dit laatste niet realistisch maar lijkt mij het eerste op sommige punten ook niet erg realistisch...

                      Dus heel simpel, waarom die absurd hoge kortingen? Normaliter schaf im namelijk niks aan op internet wat te mooi lijkt om waar te zijn... Dus ook daarom niet. Of er moet een logische verklaring komen vanuit goedkopervuurwerk.nl..

                      Hoe ontopic wil je het hebben?
                      Waarsch heb jij een tijdje onder de grond gezeten ofzo, aangezien we de laatste jaren al door meerdere dealers zijn verwend met kortingen die nog hoger liggen als bij 123. Absurd is het dus niet aangezien 123 zeker niet de enige is met zulke freakacties. Het enige verschil is dat zij wat vroeger zijn begonnen. Vorig jaar heeft iedereen zijn vuurwerk gewoon ontvangen bij elke dealer met welke freakacties dan ook, als ik jou was zou ik er gewoon van genieten. Het zijn gewoon gerespecteerde bedrijven, dus snap echt niet waar jij je druk om maakt.

                      Comment


                        In deze tijd van crisis, met genoeg gerespecteerde bedrijven die over de kop rollen zulke acties uithalen en zulke bedragen naar je toe tekken is gewoon risico vol.

                        Waar blijft het geld voor als het mis gaat?

                        Wat als straks 3 importeurs zeggen je zoekt het maar uit? Wat als vergunningen worden ingetrokken?

                        Wat als er brand uitbreekt?

                        Wat als het dak instort door sneeuwval?

                        Wat als ze failliet gaan?

                        Staat het geld op een derde rekening? is er een verzekering? Zijn er terug stort danwel annuleer opties?

                        Vorig jaar ook bij een vuurwerk dealer besteld en 5 dagen van te voren kreeg ik te horen dat de vergunningen er niet waren? Was ook een gerespecteerd bedrijf..

                        Comment


                          En wat als er een komeet op deze aarde ploft en we er allemaal aangaan? Dan heb ik toch al betaald voor m'n vuurwerk, en krijg ik niks terug...

                          Jongen, ga AUB met dat gezwam op AVP de zuurpruim uithangen!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                          In deze tijd van crisis, met genoeg gerespecteerde bedrijven die over de kop rollen zulke acties uithalen en zulke bedragen naar je toe tekken is gewoon risico vol.

                          Waar blijft het geld voor als het mis gaat?

                          Wat als straks 3 importeurs zeggen je zoekt het maar uit? Wat als vergunningen worden ingetrokken?

                          Wat als er brand uitbreekt?

                          Wat als het dak instort door sneeuwval?

                          Wat als ze failliet gaan?

                          Staat het geld op een derde rekening? is er een verzekering? Zijn er terug stort danwel annuleer opties?

                          Vorig jaar ook bij een vuurwerk dealer besteld en 5 dagen van te voren kreeg ik te horen dat de vergunningen er niet waren? Was ook een gerespecteerd bedrijf..

                          Comment


                            Ik zou zeggen!
                            Je mag bestellen het hoeft niet.

                            Comment


                              is er al wat bekend of er een fluit batterij ( hoopt op green glitter ) gaat komen ?



                              en @ hierboven allemaal , kom op man , dat zijn onze zorgen niet , zullen heus geen beunhazen zijn die die kortingen bedenken he ;) , wees blij met de korting , maar jij mag gerust een hondertje fooi geven als jij daar beter van gaat voelen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                                En wat als er een komeet op deze aarde ploft en we er allemaal aangaan? Dan heb ik toch al betaald voor m'n vuurwerk, en krijg ik niks terug...

                                Jongen, ga AUB met dat gezwam op AVP de zuurpruim uithangen!
                                Allereerst ben ik je ''jongen'' niet, komt nogal zeer respectloos over terwijl ik gewoon probeer een ander licht op de zaak te schijnen.

                                ja 1 iemand die 500€ heeft besteld en het kwijt kan raken. Wta boeit het...

                                Maar als er 100 man is die 500€ heeft besteld is het ineens 50k€ wat ergens op een rekening staat.

                                En gezwam? Was het maar gezwam. Was het maar zo dat er niet dagelijks bedrijven oer de kop gaan en mensen er de dupe van zijn. Enig zorgvuldigheid in deze tijden is op zijn minst zeer verstandig te noemen..

                                maar misschien is die combinatie niet helemaal passend hier op deze plek.

                                Comment

                                Working...
                                X