Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zo is het. Er is hier genoeg gepraat over adviesprijzen etc. Goedkopervuurwerk heeft het beste voor met haar klanten en hoeft niet eens korting te geven. Dus wees blij met elke korting die je krijgt. Een gegeven paard moet je niet in zijn bek kijken zegt men toch wel eens!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
      3 bedankjes voor deze post? Onbegrijpelijk.

      Aan al die negatieve posts over 123vuurwerk: ga maar mooi ergens anders je frustraties uiten. Maar dat dat alsjeblieft niet tegenover deze winkel!

      De eerste reactie van 123vuurwerk vind ik volkomen normaal in onze samenleving. De klant blijft koning tot een bepaalde hoogte. Er zijn genoeg klanten en dat er nu een natuurlijke reactie wordt gegeven op een stel pubers die commentaar lopen te leveren doet niets af aan de klantvriendelijkheid van 123vuurwerk.

      Deze reacties komen (hoogstwaarschijnlijk) van mensen die vorig jaar niet bij 123vuurwerk gekocht hebben/te laat waren. Nu er na de geweldige kortingen een nieuwe geweldige lijn zonder korting wordt aangeboden, begrijp die zin goed, is men gepikeerd.



      Onbegrijpelijk?



      De zaak zelf en de kortingen zijn super zoals ik al 2 x aangaf. Een reactie als die vond ik onbegrijpelijk. Maar 123vuurwerk heeft al gereageerd, en dat vind ik super.

      Vind het verder onbegrijpelijk dat jij het onbegrijpelijk vind.




      Edit: Zag de laaste bericht niet van viva la bang

      Comment


        Heb trouwens gisteren nog maar even een Buurtassortiment plus 2 City Lights erbij besteld.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Elburgersc,

          Inderdaad!! De zaak 123 vuurwerk en de kortingen zijn super wees blij dat je dat nog krijgt vooral in deze tijd en snap ook al helemaal dat intense afzeiken niet van die mensen die hun best doen om het de klant naar het zin te maken. prima prijzen en prima korting en anders koop je het ergens anders maar. Snap de reactie van Gerrit helemaal en kan daar ook helemaal in komen.

          123 vuurwerk is niet voor nix beste VUURWERKWINKEL!!!!

          Comment


            Gerrit en ik zelf hebben het via prive-bericht al afgesloten.
            Ik denk nu dat het belangrijkste is dat we weer over Goedkopervuurwerk.nl praten.
            Het leven is een feest!

            Comment


              Gerrit weet je al wanneer http://www.123vuurwerk.nl/ online komt?

              Rik.

              Comment


                Kan Oktober maar ook November zijn staat op de 123 Site.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                  Kan Oktober maar ook November zijn staat op de 123 Site.
                  Ja ik was iets te snel, stomme vraag

                  Comment


                    Is het buurt ass. xxl nu weer uit het assortiment gehaald ? Komen er nog aanvullingen op het assortiment bij ?
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      Niet alleen het buurtassortiment is weg, alle Rubro producten op 4 na zijn weg!
                      Komen deze nog terug of zijn ze defintief weg?
                      Ik hoop dat ze terugkomen, want dan heb ik alles bij één dealer.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
                        Niet alleen het buurtassortiment is weg, alle Rubro producten op 4 na zijn weg!
                        Komen deze nog terug of zijn ze defintief weg?
                        Ik hoop dat ze terugkomen, want dan heb ik alles bij één dealer.
                        Dat hoop ik dus ook anders kan ik weer opzoek naar een andere dealer voor het buurt ass.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
                          Niet alleen het buurtassortiment is weg, alle Rubro producten op 4 na zijn weg!
                          Komen deze nog terug of zijn ze defintief weg?
                          Ik hoop dat ze terugkomen, want dan heb ik alles bij één dealer.
                          3 zelfs, De Secret Salute is ook op.

                          Vanmiddag weer een bestellingen geplaatst inc. Secret Salute
                          Hopelijk gaat alles passen in de auto !
                          Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
                            3 zelfs, De Secret Salute is ook op.

                            Vanmiddag weer een bestellingen geplaatst inc. Secret Salute
                            Hopelijk gaat alles passen in de auto !
                            Dat zit ik me ook al af te vragen of alles gaat passen.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                              Dat zit ik me ook al af te vragen of alles gaat passen.
                              Dan kom je toch met 2 auto's!!!

                              Comment


                                beste @ goedkoper vuurwerk.nl

                                ik mis in het assortiment bij jullie de simpele fluitcakes van bijv. 300 shots ( noem een green glitter o.i.d. )

                                gaat er nog zo een product binnen komen ? of zit dat er niet in ?

                                Gunner1001

                                Comment

                                Working...
                                X